vriend die getrouwd is

28-01-2009 13:24 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend leren kennen een jaar geleden.

eerste maand niks aan de hand zagen mekaar heel vaak.

Toen bleek later dat hij getrouwd is en een zoontje heeft.Zijn vrouw kwam er ook achter.

Toen dat uitkwam hebben we geprobeerd mekaar met rust te laten maar dat lukte niet.

bleven mekaar zien, en wilde allebij ermee doorgaan.

na 6 mnd was ik het zat en zei je gaat maar scheiden anders is het klaar.

toen is er 3 weken geen contact geweest en kwam hij langs met de mededeling dat hij wel wilde scheiden.

Alleen niet nu omdat zijn vader ongeneeslijk ziek is en hij zijn fam daar niet mee wil lastig vallen nu.

Nu ligt die vader al 3kwart jaar in het ziekenhuis en niemand weet hoe lang dat duurt.

We willen echt met mekaar verder en hij wil gaan scheiden daarna en samen wonen..

af en toe flip ik er wel van denk wel dat het goed komt.

Maar hier is moeilijk mee om te gaan...
Moet ineens aan een zinnetje uit een liedje denken...

To lay your hands on a married man is as low as a girl can get...
Er staat hier ergens op het forum een top 100 met smoezen die mannen gebruiken om te vertellen dat ze echt weg gaan bij hun vrouw maar dat het nu even niet het juiste moment is.

Wilde hem voor je opzoek maar na een half uur heb ik hem nog niet gevonden.Misschien zijn er mensen die er handiger in zijn die het even voro je op kunnen zoeken.

Ik geloof dat een ziek familie lid zelfs in de top 10 stond
quote:zwartkant schreef op 28 januari 2009 @ 13:29:

Welk ziekenhuis houdt 1 patient voor driekwart jaar in een peperduur bed terwijl de patient terminaal is?

Als iemand te slecht is om naar huis te gaan en er een wachtlijst is bij het verpleeghuis? Mijn oma heeft uiteindelijk ook ruim en halfjaar in het ziekenhuis gelegen, vanwege wachtlijsten.

On topic:

De keuze is aan jou hoelang je nog tweede viool wilt blijven. bedenk wel dat er voor hm weinig noodzaak is om de koe te kopen als hij de melk gratis krijgt. Oftewel, juist door door te gaan met de affaire maak je voor hem de noodzaaak om echt voor je te kiezen minder groot. Waarom zou hij bij zijn vrouw weggaan als ie haar en jou kan hebben? Dwing hem om te kiezen door te weigeren te delen. en aners niet mer zeuren en je schikken in je lot als minnares.
Gut, nou hier komt je oplossing hoor, zoekt niet verder:

Ik zou je aanstaande schoonvader alvast een bloemetje brengen in het ziekenhuis en vragen of hij er moeite mee heeft dat je zijn kleinkind zijn vader afneemt.

Ja, voor t zelfde geld overlijdt hij en dan heb je je schoonvader nooit gekend, dat zou toch ook wat zijn.

Misschien blijft hij er wel in, en dan kan je vriend meteen gaan scheiden.

Of je schoonvader geeft je zijn zegen omdat hij zijn huidige schoondochter een loeder vindt.

Beide gevallen lossen je probleem meteen op, lijkt me.

Wat is er toch mis met netjes wachten met romantisch aanleggen met je 'vriend' tot het verhaal van zijn vader opgelost is/redenen om je aan t lijntje te houden op zijn/zijn vrouw in verwachting is van hun tweede/hij op zijn werk niet lekker zit?

Ook daar heb ik het antwoord op:

Omdat Sint Juttemis nog zo ver weg lijkt. Net als Kerst.

Dus. Get a life of your own.

En wanneer leren mensen nou eens van andermans vent af te blijven, stelletje aso's
quote:sunlight schreef op 28 januari 2009 @ 13:43:En wanneer leren mensen nou eens van andermans vent af te blijven, stelletje aso's Waarom bestaan er nog steeds van die lamzakken van kerels die geen verantwoordelijkheid aan kunnen, liegen, kwesten en mensen aan het lijntje houden?
@ Sunlight?

waarom neemt To kleinkind zijn vader af?

Die man blijft toch altijd vader, ongeacht of moeder van kind en hij een relatie houden of niet? en mischien nemen To en man kind wel in huis?

Ik vind het een raar idee dat wanneer twee mensen besluiten uitelkaar te gaan, kennelijk de en ook ophoudt met ouder zijn over gezamenlijke kinderen. ik vind het een nog vreemder idee dat een nieuwe partner daarvoor verantwoordelijk wordt gesteld.

Deze man at van twee walletjes, loog tegen twee vrouwen en beiden vergaven hem en gaven hem een tweede kans. Waarom is de een dan heldhaftig en de ander een vals loeder? Omdat ie met de een een kind heeft en met de ander (nog) niet?

Persoonlijk zou ik afknappen op een vent die er naast mij en andere relatie op nahoudt en daar over liegt totdat het uitkomt. Zelfs echter als een man dat zou doen, zie ik niet waarom dat betekent dat degene waarmee ie me belazerd de relatie tussen hem en zijn kinderen daarmee aantast.
ook dat inderdaad spinster, ook dat. Maar ik richt me even op TO, want die stelt een vraag.
Toekomstige topics:

Help! Minnaar wil niet scheiden.

Help! Mijn minnaar lieg en is nog wél steeds bij zijn vrouw.

Help! Mijn minaar is gescheiden maar zit niet lekker in zijn vel, wat te doen.

Help! Mijn minnaar twijfelt nu aan onze relatie.

Blijf toch gewoon met je fikken van andermans vent af (kinderen of geen kinderen)

Maargoed, als je tevreden bent met 2e keus zijn zegt dat ook veel over je natuurlijk
Heeft hij het al wel aan zijn vrouw verteld ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wanneer is een vent je persoonlijk eigendom?

Komt er dan een labeltje op?
quote:sunlight schreef op 28 januari 2009 @ 13:43:

En wanneer leren mensen nou eens van andermans vent af te blijven, stelletje aso's Zo'n vent ben ik liever kwijt dan rijk, maar dat terzijde.. zullen we ook wat verantwoordelijkheid neerleggen bij de getrouwde man die dit meisje het hoofd op hol brengt, liegt over zijn burgerlijke status en aan de zwier blijf?
quote:liselore schreef op 28 januari 2009 @ 13:53:

[...]

Zo'n vent ben ik liever kwijt dan rijk, maar dat terzijde.. zullen we ook wat verantwoordelijkheid neerleggen bij de getrouwde man die dit meisje het hoofd op hol brengt, liegt over zijn burgerlijke status en aan de zwier blijf?Ja maar ALS je er dan achter komt, is het toch gewoon meteen einde oefening met zo'n kerel? Zou het voor mij wel zijn iig.
Denk dat je eens op bezoek moet bij zijn vader. Zou weleens kunnen dat hij helemaal niet zo ziek is.

Of misschien wel en gaat hij dood, maar dan is zijn vrouw te labiel om te verlaten, of zit zijn zoontje in een crisis, of zijn broer heeft een probleem, of het kan écht niet vanweze zijn werk.
En dan krijg je wat met hem, misschien, uiteindelijk, en dan maar hopen dat hij niet nét zo'n leuk nieuw spannend meisje tegenkomt als jijzelf nu bent...
quote:Star schreef op 28 januari 2009 @ 13:54:

[...]

Ja maar ALS je er dan achter komt, is het toch gewoon meteen einde oefening met zo'n kerel? Zou het voor mij wel zijn iig.Dat was het voor de moeder van zijn kind kennelijk ook niet, einde oefening. To wist in eerste instantie net dat deze meneer getrouwd was, echtgenote wist niet dat hij een vriendinnetje had. Beide houden kennelijk zoveel van hem dat het niet einde oefening is? Dus wie zijn vent is het nu en wie moet er van afblijven?
Volgens mij komt dit niet goed. Hij gaat niet scheiden is mijn onderbuikgevoel. Kan het mis hebben, maar dat denk ik. Jou vriend is niet jou vriend, maar een getrouwde man met verplichtingen en die mist spanning of zo.
voer eendjes geen oorlog!
quote:return_of_kreng schreef op 28 januari 2009 @ 13:57:

[...]

Dat was het voor de moeder van zijn kind kennelijk ook niet, einde oefening. To wist in eerste instantie net dat deze meneer getrouwd was, echtgenote wist niet dat hij een vriendinnetje had. Beide houden kennelijk zoveel van hem dat het niet einde oefening is? Dus wie zijn vent is het nu en wie moet er van afblijven?

Van niemand, want een mens is geen bezit natuurlijk. Kan me alleen niet voorstellen dat je het willens en wetens met een getrouwde vent doet en in alle smoezen trapt.

Maar echt, ik hou zielsveel van mijn vriend en word onpasselijk bij het idee dat ik er alleen voor zou staan, 1 keer zijn lul in een andere vrouw en hij hoeft niet meer terug te komen.
Het is bij gelijke stand nog altijd de vent van de vrouw die met hem getrouwd is, en daar blijf je vanaf, klaar.

En dat die vent een ruggengraatloze lul is dat lijkt me duidelijk, maar het gaat hier om To en haar verhaal dat ze hier neerzet, en dus beperk ik me tot haar. Dan ga ik geen betoog neerzetten over wat voor een godvergeten lamzak die vent wel niet is.
Tip lees minaressen topic deel 36!!! alweer,en kijk eens wat de gemiddelde minares doormaakt,en hoe vaak de smoes van deze man al gebruikt is door anderen.

weet je,er is altijd wel een reden om niet te gaan scheiden voor die man,de ene keer is er dit,de andere keer weer dat,een ideaal moment is er gewoon nooit.
quote:moneygirl schreef op 28 januari 2009 @ 13:24:

Ik heb mijn vriend leren kennen een jaar geleden.

eerste maand niks aan de hand zagen mekaar heel vaak.

Toen bleek later dat hij getrouwd is en een zoontje heeft.Zijn vrouw kwam er ook achter.

Toen dat uitkwam hebben we geprobeerd mekaar met rust te laten maar dat lukte niet.

bleven mekaar zien, en wilde allebij ermee doorgaan.

na 6 mnd was ik het zat en zei je gaat maar scheiden anders is het klaar.

toen is er 3 weken geen contact geweest en kwam hij langs met de mededeling dat hij wel wilde scheiden.

Alleen niet nu omdat zijn vader ongeneeslijk ziek is en hij zijn fam daar niet mee wil lastig vallen nu.

Nu ligt die vader al 3kwart jaar in het ziekenhuis en niemand weet hoe lang dat duurt.

We willen echt met mekaar verder en hij wil gaan scheiden daarna en samen wonen..

af en toe flip ik er wel van denk wel dat het goed komt.

Maar hier is moeilijk mee om te gaan...

Jullie wílden niet.

Hou jezelf niet voor de gek, echt, dat moet je niet doen. Je wílde niet zonder elkaar en koos er voor om door te gaan.

Moet je zelf weten hoor maar als je gaat jokken tegen jezelf dan ben je vroeg of laat verder van huis dan dat je eerlijk blijft. Tegen jezelf dus.

Je hebt nu een seksrelatie met iemand die nog getrouwd is en daar word je gek van. Terecht. Niet weten waar je aan toe bent is verschrikkelijk.

Je hebt echter één zekerheid, hij is getrouwd.

Hoe lastig ook, dat is wat je weet en waar je mee aan de slag moet. Als je er echt niet tegen kunt, wat ik me nogmaals voor kan stellen, neem dan afstand en laat hem eerst gaan scheiden.

Jullie willen samen verder, dat is prima natuurlijk maar eerst moet hij nog iets heel moeilijks doen en meid, dat gaat voor jou ook heel heftig zijn, dat garandeer ik je.

Wees wijs en neem afstand van hem tot hij zijn scheiding achter de rug heeft. Relaties zoals die van jou stranden vaak op de scheiding van een van de partners. Omdat je als nieuw stel niet alle complicaties van een scheiding aankunt en het is echt heel moeilijk om je liefje verdrietig te zien en te weten dat uitgerekend jij daar eigenlijk niks aan kunt doen.

Hoe zie je het zelf voor je?
Ja wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. overigens doen getrouwde mannen heel vaak dit soort beloftes aan hun minnares maar in werkelijkheid geven ze er geen uitvoering aan. Ik denk dat die vader nog heel lang terminaal blijft, en als ie dood is dan is er wel weer iets anders. Deze man heeft een vrouw en een KIND. Lijkt me dat die voorrang hebben, denk je zelf ook niet?
Ik zou zijn vrouw inlichten vanmiddag.

Grote kans datie vanavond met zijn koffer bij je op de stoep staat.
Dit is inderdaad wel een hele simpele smoes, al zo vaak gebruikt, die gaat echt niet bij zijn vrouw weg, maar om TO nu zo af te zeiken.....oke, je blijft van iemand anders man af....maar als die vent je nu maanden aan het lijntje houdt, je echt niet weet dat hij getrouwd is.......en daarnaast.....die man is net zo schuldig hoor, hij moet zijn plezier niet buiten de deur gaan zoeken. Uiteindelijk doet hij het zijn vrouw en kind aan!!

En nee, ik heb geen relatie met een getrouwde vent, ben gewoon happy single.
Dus jij wil een man die maanden tegen zijn vrouw en in eerste instantie ook tegen jou liegt. Denk je dat jij hem ooit zal vertrouwen? Waarom zou hij tijdens de relatie met jou niet vreemdgaan?
Ik hoop dat we nog wat van moneygirl gaan horen trouwens..
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven