Vriend erg gesloten

27-11-2018 11:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn vriend is erg gesloten en niet open over bepaalde dingen. Ik moet heel veel uit hem trekken en met veel moeite. Nog krijg ik weinig dingen eruit. Steeds vaker hoor ik dan ook of kom ik erachter dat hij liegt tegen me. Ik vind dit erg vervelend. Het is een volwassen man en hoort gewoon eerlijk te zijn. Ik ben bang hoe verder. Heeft iemand ervaring of tips hoe ik hiermee om kan gaan? Erover praten doen we veel, maar klapt hij dicht. Niet erover praten werkt bij mij weer niet. Ik ben ontzettend gek op hem en wil hem niet kwijt.
Relaties met iemand waarmee je niet kunt praten zijn de beste relaties. Gewoon lekker niet je leven, of interresses delen.

Maar wel lekker vaak seks hebben. Je moet wat met zo'n hol vat.
*Mel schreef:
27-11-2018 11:44
Gewoon werkelijk tegen iedereen. Over ons tegen anderen. Tegen zijn ouders. Tegen zijn vrienden.

En liegen en gesloten zijn, zijn twee verschillende dingen idd. Maar hij zegt dat dat komt doordat hij zo gesloten is. Hij kan niet open zijn en ontwijkt onderwerpen liever.
Maar hoe kan je dan iets opbouwen met zo iemand? Hoe kun je een diepe band krijgen met iemand die tegen je liegt? Je kunt het natuurlijk heel leuk hebben samen, aan de oppervlakte. Maar voor een échte verbintenis, voor stappen als trouwen, kinderen (of zelfs een huis kopen) moet je toch alles open en eerlijk samen kunnen delen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven