vriend gaat daten en is soms zo lomp

22-09-2007 12:16 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
BEDANKT!
Ik snap hem gewoon niet, waarom maakt ie het dan niet gewoon met me uit! Dan ben ik een maand overstuur en ga ik weer verder en hij gaat weer verder... niet dat ik dat wil, want ik weet dat het goed zit/zat...
Je mag hem niet troosten maar wel je benen voor hem openen? Tsja, wat zal ik zeggen. Ik begrijp mannen ook vaak niet maar vriendinnen hebben mij toch wel eens duidelijk gemaakt dat mannen het gevoel van liefde en sex goed kunnen scheiden. En erna zeggen dat ie van je houdt dat is makkelijk gezegd. Het lijkt erop dat hij jou natuurlijk ook heeft gemist. Dat geloof ik. Maar hij heeft moeite met de overgang van verliefd op jou zijn en houden van. Dus hoe wilt hij dat oplossen? Door met andere uit te gaan, vreemd te gaan? Als hij voor je kiest dan zal hij toch voor jou moeten gaan. Dat hij nu al twijfelt klinkt niet goed in mijn oren.

Maar hebben jullie het ook over jouw deel in het geheel gehad? Daar hoor ik je niet over. Ik vond het ook van jou een beetje manipulatie. Misschien voelde hij dat ook zo aan.

Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
meisje1981 schreef op 04 oktober 2007 @ 19:38:

Hoi Manonna en anderen...

Vannacht is het hoge woord eruit gekomen, hij zei dat ie nog wel van me houdt, maar dat ie niet meer verliefd is... Hij twijfelt nu erorm wat hij wil... We hebben samen besloten om tot zondag even elkaar met rust te laten zodat hij kan nadenken over wat hij nu wil... maar ik ben bang dat ik door mijn stomme jaloerse gedrag het helemaal verpest heb!!

Hij moest huilen en liet me niet toe hem te troosten, maar we hebben vannacht na die ruzie wel weer gevreeen...

Ik heb laatst ook daar een vraag naar jullie over gesteld, maar weet nu dat we dus zo weinig sex hadden, omdat hij liever 2 keer in de week uit liefde sex zouden hebben, dan iedere nacht...

dus vannacht hadden we na onze ruzie sex... uit liefde... en dat terwijl hij zo in de war is...

Ik snap er niks meer van!

Mijn eerste ex en ik hebben op de dag dat hij het uitmaakte de heerlijkste seks gehad. We zagen het allebei als 'afscheidsseks'.

Dat jullie seks hebben gehad wil dus niets zeggen.

Als jouw 'vriend' niet meer verliefd op je is, hoeft hij ook niet te twijfelen over wat hij nu wil. Tot zondag de tijd geven zal ook geen nut hebben.

Je moet bij jezelf nagaan of je in deze onzekerheid wil leven.

Sterkte
Frankly my dear, I don"t give a damn
Maar dat is nou ook het kromme, ik zei vanmiddag, waarom maak je het nu niet gewoon uit met me, ik moet nu tot zondag wachten op wat JIJ wilt!

Ik heb geen idee waarom hij me in spanning wilt houden...
ik heb nog nooit zoveel om iemand gegeven en ondanks de dingen die we hebben gehad in het verleden, ik hou van hem en wil hem niet kwijt!
Nou je moet natuurlijk niks, je hebt nog altijd zelf de keus om te wachten of niet.
Meisje , kun je niet twee topics laten sluiten ? Nu geef je ook nog updates in twee andere topics ................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
al moet ik een maand wachten, als het maar goed komt... naief maar in zo;n stadium ben ik nu... het is ook erg vers...
meisje1981 schreef op 04 oktober 2007 @ 19:52:

Maar dat is nou ook het kromme, ik zei vanmiddag, waarom maak je het nu niet gewoon uit met me, ik moet nu tot zondag wachten op wat JIJ wilt! Nee hoor , je mag hem ook vóór zijn.............. het weer aanmaken kan altijd nog.

Ik heb geen idee waarom hij me in spanning wilt houden...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef op 04 oktober 2007 @ 19:57:

Meisje , kun je niet twee topics laten sluiten ? Nu geef je ook nog updates in twee andere topics ................

Wilde ik ook net voorstellen.

3 topics over min of meer hetzelfde is erg lastig te volgen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
meisje1981 schreef op 04 oktober 2007 @ 19:38:

Hoi Manonna en anderen...

Vannacht is het hoge woord eruit gekomen, hij zei dat ie nog wel van me houdt, maar dat ie niet meer verliefd is... Hij twijfelt nu erorm wat hij wil... We hebben samen besloten om tot zondag even elkaar met rust te laten zodat hij kan nadenken over wat hij nu wil... maar ik ben bang dat ik door mijn stomme jaloerse gedrag het helemaal verpest heb!!

Hij moest huilen en liet me niet toe hem te troosten, maar we hebben vannacht na die ruzie wel weer gevreeen...

Ik heb laatst ook daar een vraag naar jullie over gesteld, maar weet nu dat we dus zo weinig sex hadden, omdat hij liever 2 keer in de week uit liefde sex zouden hebben, dan iedere nacht...

dus vannacht hadden we na onze ruzie sex... uit liefde... en dat terwijl hij zo in de war is...

Ik snap er niks meer van!
Sorry Meisje, maar voor mij is dit wel duidelijk. Buiten dat ik zelf iets dergelijks heb meegemaakt heb ik het om me heen ook vaak zo zien aflopen. Ik hoop echt dat ik het mis heb, maar voor mijn gevoel probeert ie nu met een lulverhaal er vanaf te zijn en heeft ie gewoon al iets met die meid. Nogmaals, het hoeft niet maar ik sluit het zeker niet uit. Heeel veel liefs en sterkte van mij toegewenst en ik hoop echt dat ik geen gelijk heb.
je kan t ook zelf uitmaken als iemand je zo laat bungelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven