Vriend gameverslaafd?

05-03-2018 23:52 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn vriend is altijd best wel obsessief geweest. En hij heeft gamen altijd wel erg leuk gevonden , maar hij gamede gewoon normale tijden en kon gewoon goed zijn grenzen erin. Alleen nu lijkt het veel erger te worden..
We zien elkaar bijna wel elke dag. We wonen 5 minuten van elkaar vandaan. We kijken meestal Savonds een serietje ofso samen. Hij vond dat zelf ook gewoon prima , dan gamede hij eind van de middag uit zijn werk vandaan en Savonds zagen we elkaar. In het weekend gamede hij wel echt de hele dag , dat vond ik niet heel erg, want ik vermaakte mij wel. Alleen nu lijkt het echt alsof hij alleen nog maar wil gamen. Ik ben net 10 dagen weggeweest op vakantie ( hij heeft in die 10 dagen naast werken alleen maar gegamed, in het weekend van sochtends tot Savonds ..) Maar hij had me erg gemist en kon niet wachten op mij te zien. Maar dan ben ik een uur bij hem en zegt hij alleen maar ik wil gamen , en dat doet hij dan ook. Hij zegt nu ook als ik zeg tot morgen. Morgen ben ik aan het gamen .. En we doen in het weekend ook al niet veel omdat hij gamed. En ik ben dan wel bij hem , maar hij zit met z’n koptelefoon op en de wereld verdwijnt om hem heen. Dus dat heeft ook weinig zin..
En hij vind het overdreven als ik er wat van zeg. Dus ik weet het niet zo goed of ik mij idd aanstel of is dit geen normaal gedrag?
Elke dag elkaar zien is veel dat weet ik , alleen zo gaat het altijd al en nu wil hij opeens Savonds ook gamen, dus daar zit ik een beetje over in..
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
06-03-2018 08:40
Dus behalve thuis zitten doen jullie nooit iets leuks samen en jij vindt dat niet erg?

Je relatie lijkt mij voor dat het uit de hand liep als dodelijk saai.
Nou zo ervaar ik het niet.. We hebben het allebei druk met studie , werk etc. Dus vinden we het juist fijn om Savonds gewoon lekker een serietje ofso te kijken. En Ik ben sowieso geen type die in het weekend graag uit gaat of iets , dan vind ik het leuker om ergens even met vrienden te zitten en uiteten met mijn vriend. (Als ik vrij ben van werk). Dus als saai ervaar ik het zeker niet , dan had ik denk ook geen relatie meer gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven