vriend heeft gevochten

28-01-2012 10:22 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

ik denk dat sommige mij wel kennen van mijn topics. Ik hoop dat deze lezers dit probleem daar los van kunnen zien.

Gisterenavond ben ik met een vriendin wezen stappen in Den Bosch. Het was een erg leuke nacht en was pas om half 5 thuis. Toen ik mijn vriend belde (hij was ook stappen, maar dan in een andere stad) gaf hij aan dat hij had gevochten :S

Nu werd ik boos, omdat hij vindt dat ik hem moet vertrouwen tijdens uitgaan. Elke keer met uitgaan doet hij wel iets vreemds (liegen over waar hij is, dronken zuipen, vechten). Nu hadden we laatst een goed gesprek gehad en ik had hem verteld dat ik hem niet meer ga zeggen wat hij moet doen of niet moet doen, maar dat hij uit zichzelf geen foute dingen moet doen.

Na het boos gesprek heb ik niks meer van hem gehoord. Ik maakte me de hele nacht zorgen, omdat toen ik hem belde, hij nog in de stad was.

Nu is mijn vraag: hoe zouden jullie hierop reageren?
Ja, maar daar gaat het nu toch helemaal niet over?

TO heef teen meer dan geweldige vriend met een paar miniscule minpuntjes......
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou Fame, dan is er niks aan de hand!
This is not kosher!
Ik vind vechten vooral duiden op een totaal gebrek aan klasse.

Tss, je gaat toch niet vechten; hoe voor lul sta je dan?
Als dat vechten ' maar' twee keer gebeurd is waarom staat het dan zo benoemd in in je OP?
Wat moet je nou eigenlijk met iemand die steeds liegt, zuipt en vecht?

Ik had hem allang gedumpt.
Liegen, zuipen, vechten...

En met zo iemand wil je oud worden, zo iemand zal de vader van je kinderen worden...
Ik denk dat ik ook maar uitga waar je vriend uitgaat, lijkt me de catch van de eeuw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven