vriend is stil. herkenbaar?
woensdag 21 september 2011 om 00:50
Heey allemaal,
Vroeg me af of jullie dit herkennen: vriend is errug gezellig en spraakzaam bij aanwezigheid van vrienden/collega's/familie. Hij staat ook bekend als de grappenmaker aka iemand die het feestje op gang houdt. They get the fun, outgoing guy, I get the boring guy Bij mij is ie gewoon wat saai en heeft weinig te melden. Aan het begin viel mij dat niet eens op, maar ik ging er steeds meer bewuster op letten. En ja... Zo is het nou eenmaal. Heb er ook proberen over te praten met hem, maar dan komt ie met 'ja, ben wat moe..' en andere smoesjes.. En dan terwijl ie bij iedereen zo spraakzaam is? Aan mij ligt het geloof ik niet...
Voor de buitenwereld kom ik wat verlegen en stilletjes over, maar zodra ik met hem ben ben ik toch wel diegene die het meest aan woord is. Zo vaag. Kon ik maar urenlang met hem praten over dingen zoals met vrienden! Soms gaan we uiteten of een drankje doen en dan komt er gewoon niets uit bij hem....zitten we daar dan...
Hebben jullie dit ook?
Vroeg me af of jullie dit herkennen: vriend is errug gezellig en spraakzaam bij aanwezigheid van vrienden/collega's/familie. Hij staat ook bekend als de grappenmaker aka iemand die het feestje op gang houdt. They get the fun, outgoing guy, I get the boring guy Bij mij is ie gewoon wat saai en heeft weinig te melden. Aan het begin viel mij dat niet eens op, maar ik ging er steeds meer bewuster op letten. En ja... Zo is het nou eenmaal. Heb er ook proberen over te praten met hem, maar dan komt ie met 'ja, ben wat moe..' en andere smoesjes.. En dan terwijl ie bij iedereen zo spraakzaam is? Aan mij ligt het geloof ik niet...
Voor de buitenwereld kom ik wat verlegen en stilletjes over, maar zodra ik met hem ben ben ik toch wel diegene die het meest aan woord is. Zo vaag. Kon ik maar urenlang met hem praten over dingen zoals met vrienden! Soms gaan we uiteten of een drankje doen en dan komt er gewoon niets uit bij hem....zitten we daar dan...
Hebben jullie dit ook?
woensdag 21 september 2011 om 00:56
Nee dat heb ik niet met mn vriend. Tuurlijk is hij soms stil maar dat is omdat hij geconcentreerd bezig is met iets. Maar voor de rest is hij bij mij net zo'n drukke funny guy als bij zijn vrienden en familie.
Heb je al met je vriend gepraat over dat je t opmerkelijk vindt dat hij tov jou niet zo'n 'sprankelend' persoon is?
T kan ook liggen aan de interactie tussen jullie beiden.
Heb je al met je vriend gepraat over dat je t opmerkelijk vindt dat hij tov jou niet zo'n 'sprankelend' persoon is?
T kan ook liggen aan de interactie tussen jullie beiden.
woensdag 21 september 2011 om 01:10
Ik ben ook altijd wel outgoing enzo, maar bij een exvriend ook niet echt. Hij begreep dat niet, ik zei dat ik ook niet wist waar dat aan lag. Maar dat was niet waar: eigenlijk vond ik hem gewoon niet zo leuk en interessant en had ik niet behoefte om dingen met hem te delen, of om leuke grappen met te maken, of...
Eigenlijk vond ik het wel prima om met hem te zijn. Wel gezellig ook enzo, maar verder...mwoah...
Eigenlijk vond ik het wel prima om met hem te zijn. Wel gezellig ook enzo, maar verder...mwoah...
woensdag 21 september 2011 om 01:34
woensdag 21 september 2011 om 06:24
woensdag 21 september 2011 om 09:01
ik denk ook het zichzelf zijn, ik kan soms bij familie heel gezellig zijn en wanneer ik de deur achter me dicht trek ineens een bui hebben nou.. en dan zegt mijn vriend ook, bij anderen ben je vrolijk en nu ineens niet meer, en dat is idd een soort masker voor mij, en wanneer ik alleen ben met hem, kan ik mijn ware mood laten zien. ( niet dat hij dat dan leuk vind maar ok)
woensdag 21 september 2011 om 09:04