Vriend niet knap

21-03-2020 19:30 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
vinden jullie je partner, lover of dates knap? Ik bedoel heb je weleens iemand die echt super leuk is maar als je hem ziet dat je denkt mm hij is eigenlijk niet echt knap.
Hoe ga je daarmee om? Ik bedoel uiterlijk zegt niet alles dus het gaat ook om karakter en dat is zeker oke.
Maar wat zeg je dan bijvoorbeeld? Knapperd?
Is hij rijk?
Ik vond mijn vriend een mega spetter toen ik hem leerde kennen. Dat had ik met al mijn verkerinkjes en relaties.
Ben er nu aan gewend, plus we zijn allebei 10 jaar ouder nu.
Noem m nog steeds weleens spetter.
Sommige mensen zijn van nature erg onzeker. Soms hebben mensen even een vreemde's woord nodig dat alles goed is.

Maarja, uiteindelijk moet je wel gaan vertrouwen. Vraag het je SO. Als ze nee zeggen, heb je niet veel keuze. Vertrouw hem op zijn woord, blijf onzeker zijn, of maak het uit en vind iemand die je wel kunt vertrouwen.

Als je een persoontje ben die onzeker blijft en continue zoekt naar "de waarheid", dan gaat het je waarschijnlijk met niemand lukken.
Nox Vidmate VLC
anoniem_396618 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 17:37
16.37% gewijzigd
Niq schreef:
21-03-2020 20:03
Wie is Joe nou weer?
Biden? Cocker? Die gast met die gun in z'n hand die z'n old lady gaat omleggen?
Wat je tegen een lelijke baby zegt; “ oh hij is echt leuk !”
Ik had een paar jaar geleden een collega die straalverliefd was. Het was de hele tijd Joris voor en na, en hij was zo leuk en zo knap. Ik had me dus een soort prins op wit paard voorgesteld. Uiteindelijk kregen ze vrij snel een baby samen en ging ik op kraamvisite. En daar zat Joris, een doodnormale, niet bijster knappe meneer, en zij stralend ‘dit is nou Joris’. Ik was echt even uit het veld geslagen en vroeg of zijn witte paard buiten stond :-)
T0mmy_gun schreef:
21-03-2020 20:23
Biden? Cocker? Die gast met die gun in z'n hand die z'n old lady gaat omleggen?
Joe Goldberg. :lol:
T0mmy_gun schreef:
21-03-2020 20:02
Trek een zak over z'n hoofd en werk de coronasutra af
:rofl:
Panda1987 schreef:
21-03-2020 19:45
Mijn eerste ex was echt niet knap :mrgreen:
Haha, mijne ook niet! Maar toen vond ik zijn lelijkheid schattig
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Mijn huidige vriend is erg mooi, een stuk mooier dan mijn ex en denk ook wel knapper dan ik. Maarja, als iemand een schijtkarakter heeft...

Iedere dag hutspot van een ikea bord is net zo goor als van antiek chinees porselein .
Niq schreef:
21-03-2020 20:03
Wie is Joe nou weer?
Ugly kid Joe

Ook niet om aan te zien
Ik kan me op mijn leeftijd (midden veertig) echt niet permitteren om eisen te gaan stellen. Het maakt me niet uit, als ik maar een man heb.
Verrassingswolkje schreef:
21-03-2020 21:22
Ik kan me op mijn leeftijd (midden veertig) echt niet permitteren om eisen te gaan stellen. Het maakt me niet uit, als ik maar een man heb.
:hug: houd moed! ( en anderhalve meter afstand )
Heb t ook ooit gehad, dacht bij mezelf ik moet echt stoppen met daten met mannen die superknap zijn en dat weten dus continu vreemd gaan. (Zulke types trok ik aan vroeger)
Dus zocht ik iemand die serieus was en die vond ik ook maar vond hem totaal niet aantrekkelijk. Het werkte niet, ik werd na een tijdje ook verliefd op iemand anders die ik wel aantrekkelijk vond en die ook serieus was. Het kan dus allebei.
Maar aan de andere kant is knapheid ook maar betrekkelijk, het vergaat met de jaren. Ik val zelf dus echt niet op kale mannen, van die grote inhammen en een ronde kale plek bovenop, vreselijk.
Maar denk niet dat ik mijn man ga dumpen mocht hij dat ooit krijgen. Liefde is belangrijker dan uiterlijkheid
Verrassingswolkje schreef:
21-03-2020 21:22
Ik vraag me soms af hoe sommige mannen aan een partner moeten komen, maar blijkbaar is er nog hoop...
Calypso- schreef:
21-03-2020 21:29
:hug: houd moed! ( en anderhalve meter afstand )
Vanaf anderhalve meter afstand lijk je ook alweer een stukje minder lelijk. Win-win! :thumbsup:
Mijn man is knap intelligent.
Felidaes schreef:
21-03-2020 19:32
Iemand die met allerlei andere dingen aantrekkelijk is wordt vanzelf knap.
Eens.
MinkeDeWit schreef:
21-03-2020 20:43
Ik had een paar jaar geleden een collega die straalverliefd was. Het was de hele tijd Joris voor en na, en hij was zo leuk en zo knap. Ik had me dus een soort prins op wit paard voorgesteld. Uiteindelijk kregen ze vrij snel een baby samen en ging ik op kraamvisite. En daar zat Joris, een doodnormale, niet bijster knappe meneer, en zij stralend ‘dit is nou Joris’. Ik was echt even uit het veld geslagen en vroeg of zijn witte paard buiten stond :-)
Mooi toch?
Mijn man is niet knap op het eerste gezicht, maar ik vind hem zoo aantrekkelijk, gewoon, om wie hij is. De man hiervoor was echt heel erg knap, de vader van mijn oudste. Ik voel me veel meer aangetrokken tot mijn man dan ooit tot mijn ex.
Ik ben knap, knap lelijk.
Ik ben niet knap, mijn vrouw wel. Zelfs na 32 jaar huwelijk ben ik nog steeds verbaasd dat wij een relatie kregen.
Ik zal wel andere pluspunten hebben.
.
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 22:56
99.58% gewijzigd
Uiteindelijk gaat het vaak om fysieke aantrekking, vindt de natuur. En dat is best jammer. Ik had ooit een date die ik niet 'knap' vond, maar een geweldige vent was. Ik mis hem nog vaak.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Elgar schreef:
22-03-2020 01:59
Verliefd worden op uiterlijk vind ik heel raar. Dat is iemand lekker vinden, aantrekkelijk. Verliefdheid staat voor mij los van uiterlijk.
Het is wel een stuk eenvoudiger om verliefd te worden op iemand die lekker is. Daarnaast moet je er ook graag naast wakker willen worden. Van een onaantrekkelijke man droog ik waarschijnlijk spontaan op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven