Vriend niet knap

21-03-2020 19:30 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
vinden jullie je partner, lover of dates knap? Ik bedoel heb je weleens iemand die echt super leuk is maar als je hem ziet dat je denkt mm hij is eigenlijk niet echt knap.
Hoe ga je daarmee om? Ik bedoel uiterlijk zegt niet alles dus het gaat ook om karakter en dat is zeker oke.
Maar wat zeg je dan bijvoorbeeld? Knapperd?
yogaes schreef:
22-03-2020 12:27
Ik denk dat jij er veel meer aan hebt, LindaMerel323, om te kijken naar jezelf en waarom jij dit zó belangrijk vindt dat je er 1. Tijd aan besteed. 2. Energie aan verspilt. 3. Een topic erover maakt.

Het zegt namelijk meer over jou en jouw persoonlijkheid, dan een ander of zijn/haar uiterlijk.
Wel mee eens.
yogaes schreef:
22-03-2020 12:27
Ik denk dat jij er veel meer aan hebt, LindaMerel323, om te kijken naar jezelf en waarom jij dit zó belangrijk vindt dat je er 1. Tijd aan besteed. 2. Energie aan verspilt. 3. Een topic erover maakt.

Het zegt namelijk meer over jou en jouw persoonlijkheid, dan een ander of zijn/haar uiterlijk.
Oh excuses overigens. Ik lees het terug nu en ik vind dat ik iets te bot heb gereageerd. Ik bedoel het niet als persoonlijke aanval. Ik ben zelf nu 25 jaar oud en ik weet nog dat ik ruim sinds ik 12 jaar oud was (1e klas middelbare school) tot aan heel recent nog in 2018 met 23 jaar oud destijds, uiterlijk nog heel belangrijk vond. Daarbij was en ben ik niet iemand die make up draagt, maar vooral gewicht en maten (kleine maten) en dergelijke vond ik altijd heel belangrijk en ik kon mij er zo zorgen om maken dat ik niet een maatje S of M had. Ook een periode gehad dat ik stiekem het heel vervelend vond dat mijn toenmalige lieve vriend een maatje groter had.

Achteraf was het voor mij persoonlijk zo'n enorme zonde en tijd verspilling allemaal. Al die gedachtes omtrent uiterlijk en wel/niet knap of wat dan ook.

Maargoed is heel subjectief natuurlijk verder en ook in verandering, want ik kijk er nu heel anders naar dan dat ik dus enkele jaren geleden naar keek.

Wat ik wel kan zeggen uit eigen ervaring is, het is een verademing voor mij dat ik er niet zo mee bezig meer ben. Ik vind mijn maat L nu helemaal prima. Probeer wel nog van mijn overgewicht af te komen voor gezondheidsredenen, maar niet meer voor een schoonheidsideaal of zo. Verder ben ik veel meer geïnteresseerd in of een man vriendelijk en respectvol is. Begripvol en empathisch. Dat soort zaken. Dus voor mij in ieder geval persoonlijk wel fijn dat ik niet zo veel meer nadenk over uiterlijk (zowel die van mijzelf als ook die van anderen).

Dat was eigenlijk wat ik bedoelde, maar ik zei het in mijn vorige bericht veels te bot en eigenlijk onvriendelijk. Excuses daarvoor nogmaals.
Voor mij moet het plaatje compleet zijn, knap, zwoel en lekker
Wat trouwens wel jammer is, is dat veel mannen na hun 35e behoorlijk snel aftakelen (zie je ook op datingsites, lijken minstens 10 jaar ouder).

Ik heb exen die waren vroeger zó ontzettend knap, maar daar is nu echt helemaal niks meer van over.
Ik schrok laatst toen ik iemand zag die ik vroeger echt leuk en knap vond, hij had traantje onder z'n oog getattoeerd :O
Elle1976 schreef:
24-03-2020 20:11
Wat trouwens wel jammer is, is dat veel mannen na hun 35e behoorlijk snel aftakelen (zie je ook op datingsites, lijken minstens 10 jaar ouder).

Ik heb exen die waren vroeger zó ontzettend knap, maar daar is nu echt helemaal niks meer van over.
Dit is off-topic maar hier ben ik het zó mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven