Vriend niet knap
zaterdag 21 maart 2020 om 19:30
vinden jullie je partner, lover of dates knap? Ik bedoel heb je weleens iemand die echt super leuk is maar als je hem ziet dat je denkt mm hij is eigenlijk niet echt knap.
Hoe ga je daarmee om? Ik bedoel uiterlijk zegt niet alles dus het gaat ook om karakter en dat is zeker oke.
Maar wat zeg je dan bijvoorbeeld? Knapperd?
Hoe ga je daarmee om? Ik bedoel uiterlijk zegt niet alles dus het gaat ook om karakter en dat is zeker oke.
Maar wat zeg je dan bijvoorbeeld? Knapperd?
zondag 22 maart 2020 om 10:56
zondag 22 maart 2020 om 12:27
zondag 22 maart 2020 om 15:30
Tuurlijk nietWilhetnietweten schreef: ↑22-03-2020 14:03Wat bepaalt eigenlijk of iemand knap is of niet. Dat is toch persoonlijk?
zondag 22 maart 2020 om 15:44
zondag 22 maart 2020 om 23:11
Ik heb een partner gehad die ik in het begin erg lelijk vond, maar die ik naarmate ik verliefd op hem werd (we hadden een intense vriendschap voor onze relatie), steeds aantrekkelijker vond. Hij veranderde nochtans niet van uiterlijk. Het is zelfs zo dat sinds ik verliefd op hem geweest ben, zelfs na maanden uit elkaar te zijn, ik hem nooit meer lelijk heb gevonden.
Dus ja, hoe ik daarmee omging? Ik heb die man leren kennen, en door de roze bril van verliefdheid werd hij ineens wél aantrekkelijk en is hij dat ook semi gebleven.
Dus ja, hoe ik daarmee omging? Ik heb die man leren kennen, en door de roze bril van verliefdheid werd hij ineens wél aantrekkelijk en is hij dat ook semi gebleven.
helena_z wijzigde dit bericht op 22-03-2020 23:13
Reden: Ingekort
Reden: Ingekort
17.48% gewijzigd
leeg
zondag 22 maart 2020 om 23:30
Mooi. Ik denk ook dat ons idee van wat knap is enorm beïnvloed worden door onbewuste associaties. Vind je iemand plezierig, lief en goed, dan ga je iemand ook automatisch knapper vinden. En die uiterlijke kenmerken die je met lief, goed en plezierig associeert vind je ook aantrekkelijker.Helena_z schreef: ↑22-03-2020 23:11Ik heb een partner gehad die ik in het begin erg lelijk vond, maar die ik naarmate ik verliefd op hem werd (we hadden een intense vriendschap voor onze relatie), steeds aantrekkelijker vond. Hij veranderde nochtans niet van uiterlijk. Het is zelfs zo dat sinds ik verliefd op hem geweest ben, zelfs na maanden uit elkaar te zijn, ik hem nooit meer lelijk heb gevonden.
zondag 22 maart 2020 om 23:37
Oh ik kan iemand die in eerste instantie niet mijn 'type' (=heeft uiterlijke kenmerken die ik minder mooi vind) is toch heel aantrekkelijk gaan vinden door hoe die persoon zich gedraagt. Mijn ex had rood haar, was erg bleek en had scheve tanden. Totaal niet wat ik echt mooi vind/vond. Op papier zelfs een beetje afstotelijk. Maar mennn wat begon ik hem snel aantrekkelijk te vinden toen ik hem leerde kennen. Allemaal door zijn persoonlijkheid. En nu vind ik gingers zelfs een beetje cute.vrijenblij20220 schreef: ↑22-03-2020 15:44Iemand die ik niet knap vind kan ik ook niet aantrekkelijk vinden. Mijn eigen man vind ik nog steeds knap, lief, grappig. Ik vind zowel innerlijk als uiterlijk belangrijk. Ik zou geen relatie kunnen hebben met een man die ik niet aantrekkelijk zou vinden.
maandag 23 maart 2020 om 08:00
Dit dus.Lachattenoir schreef: ↑22-03-2020 23:37Oh ik kan iemand die in eerste instantie niet mijn 'type' (=heeft uiterlijke kenmerken die ik minder mooi vind) is toch heel aantrekkelijk gaan vinden door hoe die persoon zich gedraagt. Mijn ex had rood haar, was erg bleek en had scheve tanden. Totaal niet wat ik echt mooi vind/vond. Op papier zelfs een beetje afstotelijk. Maar mennn wat begon ik hem snel aantrekkelijk te vinden toen ik hem leerde kennen. Allemaal door zijn persoonlijkheid. En nu vind ik gingers zelfs een beetje cute.
maandag 23 maart 2020 om 08:06
Karakter. Of iemand je humor heeft.
Dat hij galant is. Mij het gevoel geeft het enigste meisje op aarde te zijn.
Allemaal dingen die hem mooier maken.
Zelf val ik stiekem op niet zo perfect.
Dat maakt ze cute. Bovendien vind ik die "perfecte" vaak naast hun schoenen lopen.
Dat hij galant is. Mij het gevoel geeft het enigste meisje op aarde te zijn.
Allemaal dingen die hem mooier maken.
Zelf val ik stiekem op niet zo perfect.
Dat maakt ze cute. Bovendien vind ik die "perfecte" vaak naast hun schoenen lopen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
maandag 23 maart 2020 om 08:23
Op papier is mijn vriend niet knap : 5 cm kleiner dan ik (en ik ben al klein), een beetje dik, zijn leeftijd begint behoorlijk te tonen (rimpels, wijkende haarlijn, grijze haren erdoor) en nog wat kenmerken die hoog scoren op het lelijke man quotum.
Toch vind ik hem heel aantrekkelijk en met mij best heel wat andere vrouwen.
Hij heeft een prachtige kleur ogen en een hele sexy, beetje ondeugende lach waardoor je de jonge man in hem blijft zien, hij is erg goed verzorgd en heeft een open, vriendelijke, spontane uitstraling.
Ik zeg absoluut wel dat ik hem knap en lekker vind, want dat vind ik ook echt. Tegelijkertijd zie ik ook dat genoeg vrouwen vast denken wat moet je daar nou weer mee?
Objectief vind ik de traditionele donkerharige lichtgespierde latino knap, maar ondanks dat ik er best een heel aantal gedate heb, word ik er niet warm of koud van. Knap is blijkbaar iets heel anders dan aantrekkelijk!
Toch vind ik hem heel aantrekkelijk en met mij best heel wat andere vrouwen.
Hij heeft een prachtige kleur ogen en een hele sexy, beetje ondeugende lach waardoor je de jonge man in hem blijft zien, hij is erg goed verzorgd en heeft een open, vriendelijke, spontane uitstraling.
Ik zeg absoluut wel dat ik hem knap en lekker vind, want dat vind ik ook echt. Tegelijkertijd zie ik ook dat genoeg vrouwen vast denken wat moet je daar nou weer mee?
Objectief vind ik de traditionele donkerharige lichtgespierde latino knap, maar ondanks dat ik er best een heel aantal gedate heb, word ik er niet warm of koud van. Knap is blijkbaar iets heel anders dan aantrekkelijk!
maandag 23 maart 2020 om 08:45
Ik vind het toch wel belangrijk dat ik mijn partner woest aantrekkelijk vind. En ik denk dat de meeste mensen heel gemiddeld zijn qua uiterlijk. Als je echt naar iemand gaat kijken dan zie je altijd wel minpunten.
Ik ben vrij gemiddeld en mijn vriend ook. Maar soms komt hij binnen en roep ik echt wel: hè knapperd!
Om hem vervolgens even flink te kussen.
Aantrekkingskracht en zo...
Ik ben vrij gemiddeld en mijn vriend ook. Maar soms komt hij binnen en roep ik echt wel: hè knapperd!
Aantrekkingskracht en zo...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 23 maart 2020 om 08:52
Fluttershy: eens! Ik kijk ook graag naar donkerharige, lichtgespierde latino's... en roodharige Schotten met sproeten en groene ogen vind ik om op te vreten. Grote, blonde Vikingtypes vind ik ook prettig aan mijn ogen, heel atletische Afrikanen mag ik ook graag zien.
Ik ben echter getrouwd met een heel middelmatig knappe Nederlandse meneer die niet echt aan allerlei uiterlijke schoonheidsidealen voldoet. Maar hij is woest aantrekkelijk door zijn uitermate droge gevoel voor humor, zijn zorgzaamheid, het feit dat hij een geweldige vader is, goed kan relativeren en de rust bewaart als ik in paniek schiet, en heerlijk warme voeten heeft... En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Aantrekkingskracht zit m echt niet alleen in uiterlijk! Ik vind mijn man niet echt heel knap, maar toch ben ik gek op hem en maakt mijn hart nog altijd een bokkesprongetje als hij binnen komt, zelfs nog na meer dan 30 jaar verkering!
Ik ben echter getrouwd met een heel middelmatig knappe Nederlandse meneer die niet echt aan allerlei uiterlijke schoonheidsidealen voldoet. Maar hij is woest aantrekkelijk door zijn uitermate droge gevoel voor humor, zijn zorgzaamheid, het feit dat hij een geweldige vader is, goed kan relativeren en de rust bewaart als ik in paniek schiet, en heerlijk warme voeten heeft... En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Aantrekkingskracht zit m echt niet alleen in uiterlijk! Ik vind mijn man niet echt heel knap, maar toch ben ik gek op hem en maakt mijn hart nog altijd een bokkesprongetje als hij binnen komt, zelfs nog na meer dan 30 jaar verkering!
maandag 23 maart 2020 om 10:50
Dit is mooi!Tuingravin schreef: ↑23-03-2020 08:52Fluttershy: eens! Ik kijk ook graag naar donkerharige, lichtgespierde latino's... en roodharige Schotten met sproeten en groene ogen vind ik om op te vreten. Grote, blonde Vikingtypes vind ik ook prettig aan mijn ogen, heel atletische Afrikanen mag ik ook graag zien.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
maandag 23 maart 2020 om 15:57
Hij is heel knap, maar je hebt het niet door?Intotheunknown schreef: ↑22-03-2020 15:49Ik heb een heel knappe collega. Maar door zijn kutkarakter heb ik dat niet door.
Voor mij gaat het om het totaalplaatje. Mijn vriend is voor mij heel aantrekkelijk![]()