Vriend opgepakt

03-11-2017 16:01 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Never mind. Blijkbaar kennen jullie mijn verhaal al aangezien iedereen hier mij naar een ander topic dejavud.

Voor mensen die serieus reageerde, Thanks.

Voor de andere, nee ik verlaat mijn vriend niet. En ja ik maak mij zorgen voor waar hij van verdacht wordt. Maar ja zoals ik al zei ik weet nog niets. Maar jullie weten blijkbaar allemaal dat hij al schuldig is. Knap hoor.

Daag.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-11-2017 23:16
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
90.80% gewijzigd
Grobbekuiken schreef: ↑
03-11-2017 16:09
Ik krijg een deja vu.
Zo'n topic was er vorig jaar of zo ook, met hetzelfde 'het is zo zielig, weet niet waar ie zit, geen idee wat ie uitgespookt heeft, enz. enz.'
Dat is volgens mij al twee jaar geleden. :proud: Werd wel weer eens tijd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Hij zit er vast omdat hij dropjes heeft gejat bij de Kruidvat..

Wake up...om zo een figuur niet meer druk maken...
En het komt voor jou echt als verrassing?
-Kia-Ora- schreef: ↑
03-11-2017 16:16
Nee, vorig jaar. Heb net een link geplaatst.

Weet nog dat TO gebeld was en of wij dan even konden vertellen waar vandaan.
Dat kan opzich wel als hij is doorgereden na een ongeluk ofzo, maar anders qeet je toch wel dat je vriend zich bezighoudt met criminele zaken?
Ik krijg een deja vu.
Zo'n topic was er vorig jaar of zo ook, met hetzelfde 'het is zo zielig, weet niet waar ie zit, geen idee wat ie uitgespookt heeft, enz. enz.'
Ja! Dat dacht ik ook al.
03-11-2017 16:20
Nee, vorig jaar. Heb net een link geplaatst.

Weet nog dat TO gebeld was en of wij dan even konden vertellen waar vandaan.
Ik zie het. Twee jaar geleden was er ook zo'n topic. Maar ik heb de tijd niet om die te gaan zoeken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wauw, wat een heftige reacties. Als je echt echt niets vermoed, logisch toch dat je je zorgen maakt? Als m'n vriend nu opeens vast zat en ik had geeen idee waarvoor zou ik ook bezorgd zijn, en niet meteen gillen dat het m'n ex is.
03-11-2017 16:16
Misschien hebben jullie allebei wel gelijk, zat ff in de reacties van het linkje, daar staat ook, dit heb ik toch al eerder gelezen.
Such a beautiful place to be with Friends.
03-11-2017 16:24
Ik zie het. Twee jaar geleden was er ook zo'n topic. Maar ik heb de tijd niet om die te gaan zoeken.
Die zag ik net ook, maar dit is een kopie van die ik linkte. Een heul boze TO want ze wilde 'alleen maar weten waar ie zat', rest was niet erg van belang. Net als nu :hyper:
Koettie schreef: ↑
Wauw, wat een heftige reacties. Als je echt echt niets vermoed, logisch toch dat je je zorgen maakt? Als m'n vriend nu opeens vast zat en ik had geeen idee waarvoor zou ik ook bezorgd zijn, en niet meteen gillen dat het m'n ex is.
Ja precies!
Dit verhaal weer? Ken ik al, verzin eens iets nieuws.
03-11-2017 16:27
Die zag ik net ook, maar dit is een kopie van die ik linkte. Een heul boze TO want ze wilde 'alleen maar weten waar ie zat', rest was niet erg van belang. Net als nu :hyper:
Misschien is hij weer opgepakt.....
Corona67 schreef: ↑
03-11-2017 16:28
Misschien is hij weer opgepakt.....
Misschien komt dit gewoon wel vaker voor... :idee:
:popcorn:
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ja maar vriend van deze TO zat niet in beperking. Hij zat vast omdat hij niks ernstigs had gedaan :facepalm:

relaties/mijn-vriend/list_messages/295735
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bearnaise schreef: ↑
03-11-2017 16:30
Precies. Gaat richting feestdagen, dus ik gok dat hij dan elk jaar wordt opgepakt voor winkeldiefstal.
Sint- en kerstcadeau's "kopen" :heart:
Bearnaise schreef: ↑
03-11-2017 16:30
Ja en dan word er uiteraard een topic geopend op het Vivaforum :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Koettie schreef: ↑
Bezorgd zijn is iets anders dan je druk maken of hij wel schone onderbroeken heeft. Ik zou ook bezorgd zijn, maar in die bezorgdheid me ook afvragen wat er gebeurd is en of ik kan bedenken wat het zou zijn geweest. Die schone onderbroeken zouden mijn laatste zorg zijn.
Sommige reageren wel wat bot. Als zij echt van niets weet is het echt wel een hele nare situatie. Daarbij kan de politie het ook mis hebben!
To sterkte. Lijkt mij heel lastig. Je weet niets en je gaat denk aan van alles twijfelen. Zijn jullie al lang samen? Wonen jullie samen? Weten zijn vrienden misschien meer?
charlottew88 schreef: ↑
03-11-2017 16:34
Ja en dan word er uiteraard een topic geopend op het Vivaforum :P
De gevangenissen zitten niet voor niks zo vol. Kans is inderdaad groot dat er dan wel eens een achtergebleven, verbaasde/naïeve vrouw haar hart wilt luchten op een anoniem forum.
Ik krijg een deja vu.
Ik dacht meteen hetzelfde
Niet iedereen die in voorarrest zit met of zonder beperking is schuldig en zal veroordeeld worden.

Dus zo lang de rechter nog niet geoordeeld heeft, kan je nog conclusie trekken en vriend automatisch als een of andere misdadiger beschouwen.

TO, neem contact op met de advocaat. Deze kan verder geen inhoudelijke mededelingen doen over de reden dat je vriend vast zit. Alleen de droge feiten zoals met hoeveel dagen het voorarrest is verlengt, misschien dat de advocaat ook een indicatie kan geven over wanneer de beperkingen eraf gaan.

Tevens kan de advocaat je ook vertellen waar je kleding, medicatie, bril, iets te roken etc kan brengen.

Heel vaak worden de partners ook gehoord. Belangrijk is om te weten of dat jij ook verdachte bent of niet. Ben je verdachte dan ben je niet verplicht om te antwoorden. Maar de advocaat kan je advies hierin geven. Ga zeker geen invulling geven hoe jij denkt dat wat waar gebeurd is. Wanneer je iets niet weet, moet je dit gewoon zeggen. Je zal de eerste niet zijn die zo door een foutieve eigen verklaring in de problemen komt.

Verder bestaat de kans dat je telefoon wordt afgeluisterd, dus wees voorzichtig wat je zegt over de telefoon. Wanneer je aan je broer vraagt of dat hij een wit en een bruin bolletje wilt meenemen, dan kan dit volledig verkeerd interdependent worden. Jij bedoeld gewoon brood van de warme bakker, de politie trekt misschien en volledig andere conclusie.

Verder vooral, geduld hebben. Zodra de beperkingen eraf zijn, weet je meer.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wauw, oké.

Tuurlijk maak ik mij zorgen om wat hij gedaan zou kunnen hebben. Dat lijkt me nogal logisch.
Voor zo ver ik weet ben je nog verdachte als je in voorarrest zit en nog niet veroordeeld en dus ook nog niet schuldig.
Ik heb geen idee waarvoor hij vast zit. Ik ben al 8 jaar met hem samen en hij is voor zo ver ik weet nog nooit in aanraking geweest met de politie. Dus ja ook ik maak me zorgen hem hem zelf.
Oh is het weer tijd voor zo'n topic?
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 03-11-2017 16:53
1.41% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven