Vriend reageert erg bot

18-08-2009 16:23 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.!

Sinds 4 maanden heb ik een hele lieve vriend en ik voel me bij hem beter dan ooit. Althans dat dacht ik...

Het is altijd erg goed gegaan en slaap ook elke nacht bij hem in huis. Maar de laatste tijd hebben we vaak woordenwisselingen omdat mijn vriend de laatste tijd erg bot reageert naar mij toe. Als ik vraag hoe dit komt is hier meestal geen aanleiding voor. Maar ik laat dan ook merken dat ik dit niet accepteer dat hij zo tegen mij doet. Het maakt me op sommige momenten erg onzeker en ga dan allerlei vragen aan mezelf stellen. Bijv. of ie het nog wel ziet zitten, of ik alles wel goed doe enz.

Soms probeer ik er ook over te praten met hem, maar zelfs tijdens zo'n gesprek kan ie bot reageren. Hij gaf ook aan; "als jij er niet mee kunt leren leven, moet je er een punt achter zetten."

Herkent iemand dit.? En wat zouden jullie doen in zo'n situatie.?

Alvast bedankt.!
quote:kxs_inge schreef op 18 augustus 2009 @ 16:41:

[...]

Klopt is ook niet echt iets om me druk over te maken. Maar hij reageert elke keer bot als ie me iets vraagt en ik zeg er "nee" op..

Dan lijkt het wel alsof mijn "nee" niet gauw word geaccepteerdDan reageer jij de volgende keer ook met 'Nee. Mijn nee is nee, en daar moet je maar mee leren leven... en zo niet dan hoor ik het wel.'
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ben je erg bang om hem kwijt te raken? je durft er geen lekkere fikse ruzie van te maken? kan de lucht soms prima klaren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja ben wel erg bang hem kwijt te raken. Van de week deed hij namelijk ook weer zo bot/chagrijnig en automatisch nam ik dat dus over. Toen kwam hij met de opmerking dat ik gewoon normaal moest blijven doen en dat hij ook gewoon eens een dag had waarbij ie niet lekker in zijn vel zat. Maar toen ik hem vroeg wat er dan was zei ie "niks", je kunt er toch wel gewoon begrip voor tonen.? Tja, waarvoor.? Als ik niet weet wat er aan de hand is/was.?! Die avond hadden we dus wel een flinke woordenwisseling en zijn we met ruzie gaan slapen..
meisje

don't overthink this...

ga gewoon een paar dagen weg!

mannen zitten niet zo in elkaar als vrouwen, het is bij hun vaak veel simpeler.

Ga nou niet de psycholoog uit lopen hangen, zeg morgen gewoon hey mop ik moet thuis een paar dingen doen, ik slaap wat nachtjes thuis maar we zien elkaar snel, goed? en dan gewoon een kus geven en zonder moeilijk te doen naar huis gaan, niet doodsmsen of bellen maar gewoon lekker gaan chillen en savonds een sms sturen: welterusten schat of zoiets. je merkt vanzelf wanneer hij je wil zien! en als hij bot blijft doen, fuck hem dan! Dan is hij dus helemaal niet leuk.
Mutsie, helemaal eens. In de praktijk is het wel lastig soms maar het werkt het beste vind ik om het zo aan te pakken.
Daarbij hoop ik dat je je eigen vrienden/vriendinnen nog blijft zien en je eigen hobby's houdt. Blijf daar tijd voor nemen!
Ook eens met Mutsie.
quote:kxs_inge schreef op 18 augustus 2009 @ 16:37:

[...]

Een voorbeeld;

Vanmiddag liep ik in de stad en hij was thuis met zijn neef zijn huis aan het schuren en schilderen. Smiddags belde mn vriend me op om te vragen waar ik was. Ik zei dat ik net op weg naar huis was.. Daarna vroeg hij of ik even langs de mac wilde rijden omdat hun zown vreselijke honger hadden.! Maar ik was net bij mijn eigen huis waar mn ouders wonen en zei dat ik dus niet langs de mac kwam. Uiteindelijk zei ie dus op een botte manier; nou ok, dan doe ik het zelf wel.! En dat zei ie dus niet op een bepaald vrolijke manier...Wát een chagerijn zeg.. Laat m lekker ff in zijn sop gaarkoken.. Ik zou weer eens lekker een weekje thuis gaan slapen, kan die nadenken wat hij wil en kan jij nadenken wat jij wil..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven