Vriend stage

08-01-2019 14:46 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen.

Ik heb nu bijna een jaar een relatie met mijn vriend. We zitten met bepaalde dingen niet op 1 lijn en daarom is het eerste gedeelte van onze relatie redelijk stroef gegaan. We hebben hier veel over gepraat en beloofd rekening met elkaar te houden. Het gaat nu al weer een tijdje goed tussen ons en willen we er beide voor de volle 100% voor gaan.

Het enige probleem is dat hij eind mei, 3 maand stage moet gaan lopen. Hij zegt al sinds ik hem ken (toen had hij een tussenjaar) dat hij in Spanje stage wil gaan lopen. Ik wil natuurlijk niet zijn dromen en toekomst in de weg staan, maar ik weet wel dat ik het er redelijk moeilijk mee ga krijgen als hij dan ook echt daarheen gaat. Ik heb precies tegen hem gezegd wat ik hierboven ook geschreven heb.

Nu het bijna zover is begint hij ineens ''te twijfelen''. Hij is bang dat hij het eigenlijk helemaal niet ziet zitten om 3 maand naar het buitenland te gaan en zegt dat hij het idee heeft dat het gewoon een beeld is die gecreëerd is doordat mensen hem steeds aanbevolen om te gaan reizen is zijn tussenjaar.

Ik krijg nu de indruk dat het daar helemaal niet aan ligt, en dat hij alsnog super graag naar Spanje wil. Maar dat hij nu zegt van niet om mij niet ''alleen'' te laten. Het is niet dat ik helemaal depressief word zonder hem ofzo, het is alleen dat ik hem gewoon heel erg ga missen. Maar als hij echt heel graag wilt, moet hij dat doen en dan hou ik hem niet tegen...

(sorry ik wou even van me af schrijven want voel me nu schuldig)
Murrmurr schreef:
08-01-2019 15:38
Die vriend was trouwens wel met een georganiseerde reis volgens mij.
Hij speelt ws graag op safe. Ik koop gewoon een survivalpak en duik de perkjes van Sneek in. En ja, ook ik ben daar weleens gebeten door een kat maar dat is wildlife.
Damned if I don’t
Oudblond schreef:
08-01-2019 16:02
Helemaal alleen???? 8-. Zonder je vlooien?
Ik mag dan stinken, ik heb geen vlooien. :mad:
Damned if I don’t
Diep Respect.

Afbeelding
fotoroid schreef:
08-01-2019 16:04
Doe er gewoon niets meer mee en wacht tot het zo ver is, kijk wat hij zelf gaat doen en welke keuzes hij maakt. Daar leert hij ook van.

Ik sluit me dan aan bij bovenstaand bericht na je reacties. Als hij elke keer zo geïrriteerd reageert dan zou ik er gewoon niet meer over beginnen, tenzij hij er zelf over begint. Uiteindelijk met je vanzelf wel welke keuze hij heeft gemaakt.

Even off topic maar ik verbaasde me wel erg over de frequentie van elkaar 1x per maand zien terwijl je pas een jaar een relatie hebt. O_O Weet nog wel dat mijn vriend en ik het al moeilijk vonden om elkaar een week niet te zien in ruimschoots het eerste jaar.
Eyeofthetiger schreef:
09-01-2019 00:18
Ik sluit me dan aan bij bovenstaand bericht na je reacties. Als hij elke keer zo geïrriteerd reageert dan zou ik er gewoon niet meer over beginnen, tenzij hij er zelf over begint. Uiteindelijk met je vanzelf wel welke keuze hij heeft gemaakt.

Even off topic maar ik verbaasde me wel erg over de frequentie van elkaar 1x per maand zien terwijl je pas een jaar een relatie hebt. O_O Weet nog wel dat mijn vriend en ik het al moeilijk vonden om elkaar een week niet te zien in ruimschoots het eerste jaar.
Haha nee snap ik. Helaas was het door afstand niet te doen. Maar dat halen we nu allemaal in (:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven