Vriend vroeger naar de hoeren...
maandag 11 mei 2020 om 06:31
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?

maandag 11 mei 2020 om 11:41
Laat vrouwen dat lekker zelf beslissen. Ik ben wel eens geweest en bij mij genoot de vrouw net zoveel als ik. Nu zeg ik niet dat ze dat bij elke klant doet.
Kwaad vind ik een eng woord. Ik vind het juist kwaad als andere beslissen wat een vrouw wel of niet mag met haar lichaam.
Mensen die prostitutie willen verbieden en pooiers zijn in mij ogen ook ongeveer hetzelfde: ze willen beslissen over andermans lichaam. Dat is iets wat aangepakt moet worden.
maandag 11 mei 2020 om 11:42
Op het kantoor waar ik vroeger gewerkt heb namen ze ook wel eens zakenrelaties mee naar een club. Dat scheen heel normaal te zijn. Weer eens wat anders dan een zakendiner. Die mannen zullen dat thuis vast niet verteld hebben denk ik. Later als ik hoorde van een vrouw dat haar man op zakenreis was moest ik daar toch telkens aan denken.

maandag 11 mei 2020 om 11:44
TO, je moet maar zo zien, zoals je zelf al wist, 1 op de 5 mannen blijkt weleens bij de hoeren geweest te zijn. Dus dan is het niet zo gek dat dat ook je eigen vriend kan zijn. Dat kan dan dus heel goed dezelfde vriend zijn die zich wel om andere misstanden druk maakt. En het kan ook de vriend zijn van wie je dacht dat hij nooit zou hoeven betalen voor seks.

maandag 11 mei 2020 om 11:45
Erdo schreef: ↑11-05-2020 11:41Laat vrouwen dat lekker zelf beslissen. Ik ben wel eens geweest en bij mij genoot de vrouw net zoveel als ik. Nu zeg ik niet dat ze dat bij elke klant doet.
Kwaad vind ik een eng woord. Ik vind het juist kwaad als andere beslissen wat een vrouw wel of niet mag met haar lichaam.
Mensen die prostitutie willen verbieden en pooiers zijn in mij ogen ook ongeveer hetzelfde: ze willen beslissen over andermans lichaam. Dat is iets wat aangepakt moet worden.

maandag 11 mei 2020 om 11:49
Dat is niet zo belangrijk denk ik.

maandag 11 mei 2020 om 11:52

maandag 11 mei 2020 om 11:52
Dat zou ook betekenen dat 1/5 van de vrouwen met een partner in dit topic ook een man hebben die wel eens is geweest. Waarschijnlijk is die ratio ook veel hoger. Veel mannen voelen zich gestigmatiseerd en zullen het nooit eerlijk toegeven.rumforviva schreef: ↑11-05-2020 11:44TO, je moet maar zo zien, zoals je zelf al wist, 1 op de 5 mannen blijkt weleens bij de hoeren geweest te zijn. Dus dan is het niet zo gek dat dat ook je eigen vriend kan zijn. Dat kan dan dus heel goed dezelfde vriend zijn die zich wel om andere misstanden druk maakt. En het kan ook de vriend zijn van wie je dacht dat hij nooit zou hoeven betalen voor seks.

maandag 11 mei 2020 om 11:55

maandag 11 mei 2020 om 11:56
Dan was ze een hele goed actrice en verdient ze een Grammy gezien de hoeveelheid lichaamssappen en genot van haar kant.

maandag 11 mei 2020 om 12:05
En zelfs als ze hem helemaal geweldig vond als klant ( wat ik betwijfel) zegt dat niets over waarom ze als sekswerker aan de slag is en wat er verder buiten die ene geweldige klant allemaal in die wereld gebeurt.
Maar ja, zijn genotje is enige wat belangrijk is. En om je geweten te sussen bedenk je blijkbaar hele rare dingen.

maandag 11 mei 2020 om 12:05
Gestigmatiseerd tot... hoerenloper?

maandag 11 mei 2020 om 12:06
sneu ventjeLuci_Morgenster schreef: ↑11-05-2020 12:00Er zijn ook vrouwen die nat worden als ze verkracht worden. Dat zegt echt helemaal niks over genot.
Jij toont hier precies wat er mis is qua denkwijze. Maar wees er maar trots op hoor.
Ik had je meteen de deur uitgekickt.

maandag 11 mei 2020 om 12:07
Squirten met glijmiddel. Lmao hahaa . Focussen op 1 ding om te kijken of iemand zit te acteren is sowieso bizar. Ik kan heel goed zien als iemand zit te acteren. Zelf ben ik een film-fan. Als ze acteerde verdient ze een Grammy.

maandag 11 mei 2020 om 12:12
goed dat mannen overal zo makkelijk intrappen. Dat maakt het werk van de sekswerker een stuk makkelijker.

maandag 11 mei 2020 om 12:13
heel makkelijk te imiteren maar laat die sneue gasten in de waan.
dit geeft precies aan wat er mis is in de man/vrouw relatie en seksualiteit.

maandag 11 mei 2020 om 12:13
Ik denk zelf niet dat het zo zwart/wit is dat alle prostitués geforceerd de seks ingaan. Er zijn vrouwen die erop kicken of geen zin hebben in een echte baan met een slecht salaris. Of een combinatie. Het beste is om het te reguleren en bemoeiende pooiers/feministen weghouden van die vrouwen.Luci_Morgenster schreef: ↑11-05-2020 12:05En zelfs als ze hem helemaal geweldig vond als klant ( wat ik betwijfel) zegt dat niets over waarom ze als sekswerker aan de slag is en wat er verder buiten die ene geweldige klant allemaal in die wereld gebeurt.
Maar ja, zijn genotje is enige wat belangrijk is. En om je geweten te sussen bedenk je blijkbaar hele rare dingen.

maandag 11 mei 2020 om 12:15
steek je kop maar in het zand en ga door met het misbruiken van kwetsbare vrouwen.Erdo schreef: ↑11-05-2020 12:13Ik denk zelf niet dat het zo zwart/wit is dat alle prostitués geforceerd de seks ingaan. Er zijn vrouwen die erop kicken of geen zin hebben in een echte baan met een slecht salaris. Of een combinatie. Het beste is om het te reguleren en bemoeiende pooiers/feministen weghouden van die vrouwen.