Vriendin wilt niks

19-02-2019 11:19 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een jonge van 17 ik heb al bijna een jaar een relatie met mij bloedmooie vriendin van 16 jaar. Alles gaat het goed in onze relatie behalve als het aan komt op gebied van seks en zoenen. Ze wilt bijna niks op dat gebied. ik heb haar al 9 maanden niet gezoend en elke keer als ik het probeer weigert ze het. Ik heb er al 100 keer een gesprek met haar erover gehad dat ik haar wil zoenen en elke zegt ze dat haar gevoel het weigert. In de begin van de relatie wilde ze het wel en van de een op andere dag wilde ze het nooit meer. En op het gebied van seks wilt ze ook weinig. Ik bef en vinger haar al ongeveer ook 9 maanden maar dat is ook heel zelden misschien eens in de 2 weken tot maand. En sinds een maand of 4 trekt ze mij af en pijpt ze me ook maar dit doet ze meestal eens in de zoveel tijd. En op het gebied van seks is het al helemaal niks in het begin mocht ze het niet van haar ouders seks ik respecteerde dat en sinds 4 maanden mag ze aan de pil van haar ouders en zit ook gwn aan pil sinds dien. En elke keer als op het punt komen wilt ze het niet. Ze zegt altijd dat ze bang is voor de pijn. Ik wil haar niet pushen maar ik wil ook gwn met mijn vriendin kunnen zoenen en seks mee hebben. Ik weet niet wat ik moet doen om haar gevoel te veranderen ik heb alles al geprobeerd.
anoniem_382996 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 12:30
3.14% gewijzigd
viva-amber schreef:
20-02-2019 16:17
Een meisje van 16 is misschien wel niet toe aan een relatie. Je kunt een ander niet dwingen tot zoenen en seks. Hooguit kun je besluiten dat zij jouw vriendin niet meer is of dat e.a. een gewone vriendschap is.
Blijkbaar lukt dat TO dus wel.

Arme meid.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
19-02-2019 12:09
Misschien knapt ze af op jouw spelling?
Ja inderdaad. Ik zou ook opdrogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven