Vriendin wilt niks

19-02-2019 11:19 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een jonge van 17 ik heb al bijna een jaar een relatie met mij bloedmooie vriendin van 16 jaar. Alles gaat het goed in onze relatie behalve als het aan komt op gebied van seks en zoenen. Ze wilt bijna niks op dat gebied. ik heb haar al 9 maanden niet gezoend en elke keer als ik het probeer weigert ze het. Ik heb er al 100 keer een gesprek met haar erover gehad dat ik haar wil zoenen en elke zegt ze dat haar gevoel het weigert. In de begin van de relatie wilde ze het wel en van de een op andere dag wilde ze het nooit meer. En op het gebied van seks wilt ze ook weinig. Ik bef en vinger haar al ongeveer ook 9 maanden maar dat is ook heel zelden misschien eens in de 2 weken tot maand. En sinds een maand of 4 trekt ze mij af en pijpt ze me ook maar dit doet ze meestal eens in de zoveel tijd. En op het gebied van seks is het al helemaal niks in het begin mocht ze het niet van haar ouders seks ik respecteerde dat en sinds 4 maanden mag ze aan de pil van haar ouders en zit ook gwn aan pil sinds dien. En elke keer als op het punt komen wilt ze het niet. Ze zegt altijd dat ze bang is voor de pijn. Ik wil haar niet pushen maar ik wil ook gwn met mijn vriendin kunnen zoenen en seks mee hebben. Ik weet niet wat ik moet doen om haar gevoel te veranderen ik heb alles al geprobeerd.
anoniem_382996 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 12:30
3.14% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
19-02-2019 12:41
Heb jij niets beters te doen dan een jongen van 17(!) te wijzen op zijn spelling?

TO, je kunt niet meer doen dan de situatie accepteren en minder van haar te verwachten. Of je maakt het uit.
Hij had vanaf zn 6e gewezen moeten worden op zn spelling.
Ze is of er nog niet aan toe, of ze vindt jou niet leuk genoeg. Als ze verder helemaal gek op je is, zou je moeten wachten tot ze meer wil. Ze is nog heel jong, op mijn 16e wilde ik ook nog helemaal geen seks.
Als je haar het gevoel geeft dat ze het zou moeten doen, wil ze waarschijnlijk helemaal niet meer.

En als ze je niet leuk genoeg vindt, of je trekt het niet om te wachten, dan lijkt het me beter om te stoppen met deze relatie.
julius schreef:
19-02-2019 12:42
Ze zegt dat ze gek op je is, maar kennelijk zegt haar gevoel wat anders.
Ze kan toch alsnog gek op hem zijn maar nog weinig behoefte hebben aan vrijen? Ze is pas 16.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 19-02-2019 12:49
3.55% gewijzigd
wij slapen nooit.
Beffen, vingeren, pijpen. Allemaal seksuele handelingen. Blijkbaar doen jullie toch meer op het gebied van seks dan je zelf door hebt.
19-02-2019 12:41
Heb jij niets beters te doen dan een jongen van 17(!) te wijzen op zijn spelling?

TO, je kunt niet meer doen dan de situatie accepteren en minder van haar te verwachten. Of je maakt het uit.
Er wezen voor mij meerdere mensen op zijn spelling. Ik zeg alleen dat dit geen dyslexie is.

En ja, heb wat beters te doen. Anders dan sommige anderen hier heb ik wel inhoudelijk gereageerd.
vivautrecht85 schreef:
19-02-2019 12:55
Er wezen voor mij meerdere mensen op zijn spelling. Ik zeg alleen dat dit geen dyslexie is.

En ja, heb wat beters te doen. Anders dan sommige anderen hier heb ik wel inhoudelijk gereageerd.
Ik zie dat je een spatie te veel hebt gebruikt. (Zie je hoe flauw dat is?)
Voor de rest ben ik het met je eens overigens.
wij slapen nooit.
19-02-2019 13:07
Ik zie dat je een spatie te veel hebt gebruikt. (Zie je hoe flauw dat is?)
Voor de rest ben ik het met je eens overigens.
Ja, ga nog even door. Nogmaals: ik wees hem niet op zijn spelling maar reageerde op zijn opmerking dat hij dyslectisch is.

En waarom je dan bij mij zo loopt te drammen terwijl er voor me mensen alleen over die spelling vielen, tja ..
bartvangraaf schreef:
19-02-2019 12:34
ja ze is gek op mij elke keer als ik er na vraag zegt ze dat haar gevoel het weigert om te zoenen
Ik ben ook 17 geweest. Toen wist ik nog niet zoveel over mezelf. Ik had vriendjes waar ik eigenlijk helemaal niet gek op was, maar daar kwam ik pas later achter - toen ik echt verliefd werd.

Het kan natuurlijk zo zijn dat je vriendin echt gek op je is, maar gewoon niet graag zoent. Dat komt voor, maar het is zeldzaam. Dat is meer de hoek van aseksualiteit enzo. Ik denk eerlijk gezegd dat er een meer logische verklaring is.

Ik denk dat ze zegt dat ze gek op jou is (zelfs denkt dat ze gek op jou is) maar niet het bijbehorende gevoel heeft. En ik denk dat jij dat haarfijn aanvoelt en daarom deze vraag hebt gepost.

Welke van de twee het ook is, mijn advies geldt voor allebei: je moet haar accepteren zoals ze is. Je kunt haar niet veranderen. Dat is echt zo: mensen kunnen elkaar niet veranderen. Als ze dat wel blijven proberen, wordt het altijd een drama. Dat betekent trouwens niet dat jij genoegen moet nemen met een relatie waarin je weinig lichamelijke liefde ervaart. Het is heel normaal dat je die behoefte hebt, en dat gaat echt niet alleen maar over seks maar ook over je geliefd voelen. Als jij niet zonder dat kan leven, moet je afscheid van haar nemen. Dat is pijnlijk en verdrietig, maar je komt er overheen. En je maakt de weg vrij voor een bloedmooie vriendin die wel graag met je zoent en misschien wel verder wil gaan.
pluk de nacht
annemariem schreef:
19-02-2019 13:18
Ik ben ook 17 geweest. Toen wist ik nog niet zoveel over mezelf. Ik had vriendjes waar ik eigenlijk helemaal niet gek op was, maar daar kwam ik pas later achter - toen ik echt verliefd werd.

Het kan natuurlijk zo zijn dat je vriendin echt gek op je is, maar gewoon niet graag zoent. Dat komt voor, maar het is zeldzaam. Dat is meer de hoek van aseksualiteit enzo. Ik denk eerlijk gezegd dat er een meer logische verklaring is.

Ik denk dat ze zegt dat ze gek op jou is (zelfs denkt dat ze gek op jou is) maar niet het bijbehorende gevoel heeft. En ik denk dat jij dat haarfijn aanvoelt en daarom deze vraag hebt gepost.

Welke van de twee het ook is, mijn advies geldt voor allebei: je moet haar accepteren zoals ze is. Je kunt haar niet veranderen. Dat is echt zo: mensen kunnen elkaar niet veranderen. Als ze dat wel blijven proberen, wordt het altijd een drama. Dat betekent trouwens niet dat jij genoegen moet nemen met een relatie waarin je weinig lichamelijke liefde ervaart. Het is heel normaal dat je die behoefte hebt, en dat gaat echt niet alleen maar over seks maar ook over je geliefd voelen. Als jij niet zonder dat kan leven, moet je afscheid van haar nemen. Dat is pijnlijk en verdrietig, maar je komt er overheen. En je maakt de weg vrij voor een bloedmooie vriendin die wel graag met je zoent en misschien wel verder wil gaan.
Ik denk dat je een goed punt hebt. Op die leeftijd vond ik ook mensen leuk maar het fysieke trok me niet per se. Het stond me niet tegen maar had er ook weer geen behoefte aan. Nu besef ik dat dat deels komt omdat ik die personen gewoon niet leuk en aantrekkelijk genoeg vond. En deels omdat ik er misschien nog niet echt aan toe was.

Op die leeftijd weet je het vaak niet zo goed. Wat je wilt, wat je leuk en lekker vindt. Bij mij resulteerde dat in lachwekkend gestuntel met jongens die ik maar zo-zo vond.

Niet dat ik zeg dat het meisje TS niet leuk vindt, maar zoals jij zegt is er misschien niet het gevoel dat wel nodig is voor bepaalde dingen.
Toen ik 16 was wist ik nog helemaal niet wat sex was. Ik ben pas op mijn 19e ontmaagd en toen vond ik het waardeloos. Pas op mijn 24e kwam ik echt pas los.

Het lijkt me dat ze geestelijk en lichamelijk niet klaar is voor sex. Of je accepteert dit en wacht tot ze eraan toe is of je verbreekt de relatie en zoekt een meisje die hier wel rijp/klaar voor is.
annemariem schreef:
19-02-2019 13:18

Dankjewel voor je antwoord ik ga het met haar proberen te bespreken
Als ze vaak niet wilt zoenen, maar ze zich wel laat beffen doet ze dat volgens mij omdat jij dat wilt. Je zegt ook 'ik weet niet wat ik moet doen om haar gevoel te veranderen', nou niks? Dat gaat vanzelf. Je klinkt nogal opdringerig. Ik heb ook zo'n vriendje gehad toen ik jong was en dat heeft echt iets van mij kapot gemaakt. Laat haar eens lekker met rust joh.
bartvangraaf schreef:
19-02-2019 13:28
Dankjewel voor je antwoord ik ga het met haar proberen te bespreken
Succes man, en blijf bij jezelf. Dat doet je vriendin ook, door haar grenzen te stellen. En hoe rot dat ook is, eigenlijk is dat best stoer van haar. Het komt allemaal goed hoor.
pluk de nacht
iedereen doet wel lelijk tegen TO, maar ik snap het wel hoor...
Als ze niet wil zoenen omdat haar gevoel zegt van niet, dan denk ik niet dat ze je aantrekkelijk vindt.

Mogelijk heeft ze om andere redenen een "relatie" met jou?
Ze is er gewoon nog niet klaar voor... Misschien beseft ze het zelf niet of durft ze het niet zeggen omdat ze schrik heeft jou kwijt te raken. Praat er met haar eens over. Haar pushen is zeker not done, je mag niet enkel denken aan jouw pleziertjes maar ook aan wat zij wil. Kan je dat niet, dan moeten jullie uit elkaar gaan.
Marie-Antoinettexx schreef:
19-02-2019 14:35
Dat komt omdat TO de openingspost veranderd heeft. Er stond namelijk eerst dat ie flink moest doorzeuren zodat zij hem zou pijpen terwijl ze dat eigenlijk niet wil. Dan ga je geen vriendelijke berichten krijgen nee.
Ze is er nog niet aan toe. Dus is het afwachten of verder kijken. En het is zij wil, niet zij wilt.
Marie-Antoinettexx schreef:
19-02-2019 14:35
Je snapt dat hij zo doordramt dat ze tegen haar zin seksuele handelingen verricht?
Ik snap best dat hij behoefte heeft aan intimiteit maar als je zo graag wilt dat je iemand half moet dwingen, kun je beter een ander zoeken.
Ik haak even aan op anderen: naast het feit dat je vriendin nog jong is en seksueel nog helemaal niet uit ontwikkeld is, kan het ook zo zijn dat ze niet echt verliefd op je is. Dat klinkt raar, zeker als ze anders beweerd, maar op due leeftijd weet je dat vaak nog niet helemaal. Je hebt sneller een vriendje omdat het zo hoort, omdat het stoer is, omdat je hem wel aardig vindt en omdat je met je BFF wil kunnen kletsen over hoe het is om verkering te hebben. Maar ondersteboven van verliefdheid komt net zo vaak niet als wel voor op deze leeftijd. En dat gevoel maakt vaak dat er behoefte is aan vrijen. Heb je dat gevoel voor je vriendje niet, dan zijn het meer daden omdat het zo hoort, dan verlangen vanuit haarzelf. Ik zou echt mezelf afvragen of jullie met deze relatie door moeten willen. Zeker als jij het niet op kan brengen om haar de ruimte te geven om te ontdekken en leren wat bij haar past (en daarbij ligt voor haar seks niet als een vanzelfsprekende behoefte)
Door jouw gezeur en gedram over dit soort onderwerpen is zij op jou afgeknapt. Oftewel, jij hebt het bij haar verpest door jouw gedrag.

Of dit nog te redden valt? Weet ik niet, maar in ieder geval niet door er over blijven te zeuren.

Beide moeten zelf willen. Is dat niet het geval, dan gebeurd er niets. Kan jij je daar niet bij neerleggen, dan ben jij niet de juiste voor haar.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Tsja , zonder drammen had je helemaal niks gekregen. Dus het heeft toch wel enigszins nut gehad. Vermoedelijk krijg je nooit meer in je leven sex met een bloedmooie meid van 16 jaar.
bartvangraaf schreef:
19-02-2019 12:34
ja ze is gek op mij elke keer als ik er na vraag zegt ze dat haar gevoel het weigert om te zoenen
En wat wil jij? Dat ze jou wel zoent, ook al is het met tegenzin?
Life is short. Eat dessert first.
Een meisje van 16 is misschien wel niet toe aan een relatie. Je kunt een ander niet dwingen tot zoenen en seks. Hooguit kun je besluiten dat zij jouw vriendin niet meer is of dat e.a. een gewone vriendschap is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
bartvangraaf schreef:
19-02-2019 12:38
ja ik had het verkeerd verwoord
Vast niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven