vriendinnen
maandag 28 juni 2010 om 21:52
hoe vervelend ik het ook vindt, ik denk dat ik nu kan zeggen dat ik geen echte vriendinnen heb.
toen ik een half jaar geleden met mijn vriend voor stage naar de randstad ben verhuisd, is er niemand langs gekomen. en nu, terug in het zuiden, laat ook niemand meer eens iets horen, en moet het altijd van mijn kant komen.
iemand tips over hoe ik in contact kan komen met nieuwe mensen??
liefs bren
toen ik een half jaar geleden met mijn vriend voor stage naar de randstad ben verhuisd, is er niemand langs gekomen. en nu, terug in het zuiden, laat ook niemand meer eens iets horen, en moet het altijd van mijn kant komen.
iemand tips over hoe ik in contact kan komen met nieuwe mensen??
liefs bren
maandag 28 juni 2010 om 21:55
Plaats een oproepje bij 'contact' of kijk eens wat voor soort activiteiten bij jou in de buurt plaatsvinden bij www.nmlk.nl Beiden hebben mij leuke contacten gegeven!!
maandag 28 juni 2010 om 21:58
Op je werk
op een sport
via vrijwillegerswerk ( kan je ook nog combineren met sport, door iets te doen met jeugdteams, of door bardiensten te draaien of door in een of andere commissie te gaan )
neem een hondje en leer tijdens het uitlaten andere mensen met een hond kennen
meld je aan bij een lees/kook/ etc. clubje
volg een leuke cursus
Kent je vriend geen aardige collega's/ vrienden met bijbehorende leuke partners?
Ken je je buren al?
op een sport
via vrijwillegerswerk ( kan je ook nog combineren met sport, door iets te doen met jeugdteams, of door bardiensten te draaien of door in een of andere commissie te gaan )
neem een hondje en leer tijdens het uitlaten andere mensen met een hond kennen
meld je aan bij een lees/kook/ etc. clubje
volg een leuke cursus
Kent je vriend geen aardige collega's/ vrienden met bijbehorende leuke partners?
Ken je je buren al?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 29 juni 2010 om 00:24
Vergeet de digitale mogelijkheden niet; Heb je niet een hobby of is er een onderwerp dat je erg interesseert? Kijk of er een forum of andere online community van is met mensen die bij je in de buurt wonen. En ga twitteren of op Face book, handig om contact te houden met de nieuwe mensen die leert kennen (en vriendschap op te bouwen) en misschien ook vrienden van vrienden te leren kennen.