Vriendschap mogelijk?
donderdag 6 december 2018 om 12:19
Om welke reden is het bij jullie uitgegaan? Hoelang heeft het geduurd eer je het er niet meer lastig mee had?
Bij mij is het net uit, hij was een goede vriend voor onze relatie, is mijn beste vriend geworden tijdens onze relatie. En nu mis ik hem kei-hard, ook als vriendje, maar vooral de goede vriend die ik had.
donderdag 6 december 2018 om 12:26
Bij mij was het andersom. Ik had een goede vriend maar hij was al die tijd verliefd op mij. Na 20 jaar heeft hij de vriendschap verbroken omdat hij nog steeds verliefd op mij was. Al die tijd had hij gehoopt dat het fout zou gaan tussen mijn man en mij en dat hij een kans maakte. Toen hij in zag dat dit niet ging gebeuren en ik hem duidelijk had gemaakt dat ik geen gevoelens voor hem had dacht ik dat hij het opgegeven had. Toen mijn man overleden was nam hij ineens weer contact op maar ik heb het af gehouden.
donderdag 6 december 2018 om 12:39
Waarom afgehouden? Wil je niet zien of het wel wat kan worden? Nog in rouw? Of vind je hem hoe dan ook niet leuk?Blondie456 schreef: ↑06-12-2018 12:26Bij mij was het andersom. Ik had een goede vriend maar hij was al die tijd verliefd op mij. Na 20 jaar heeft hij de vriendschap verbroken omdat hij nog steeds verliefd op mij was. Al die tijd had hij gehoopt dat het fout zou gaan tussen mijn man en mij en dat hij een kans maakte. Toen hij in zag dat dit niet ging gebeuren en ik hem duidelijk had gemaakt dat ik geen gevoelens voor hem had dacht ik dat hij het opgegeven had. Toen mijn man overleden was nam hij ineens weer contact op maar ik heb het af gehouden.
To Ja en ja. Meermaals. Dat gaat als liefdesverdriet over is. Prima. Mijn beste vriend heb ik al 20 jaar. We hebben kort een relatie gehad die niet werkte. Maar ervoor en erna vrienden gebleven. De meeste exen waren eerder vrienden dan liefdes. Ik val op karakter en die zie je vaak pas goed na een periode van vriendschap blijkbaar. Ik vond ze geen van allen knap of leuk op de relatie manier aan het begin. Dat groeide dan.
donderdag 6 december 2018 om 13:00
Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk.SjakS schreef: ↑06-12-2018 12:39Waarom afgehouden? Wil je niet zien of het wel wat kan worden? Nog in rouw? Of vind je hem hoe dan ook niet leuk?
To Ja en ja. Meermaals. Dat gaat als liefdesverdriet over is. Prima. Mijn beste vriend heb ik al 20 jaar. We hebben kort een relatie gehad die niet werkte. Maar ervoor en erna vrienden gebleven. De meeste exen waren eerder vrienden dan liefdes. Ik val op karakter en die zie je vaak pas goed na een periode van vriendschap blijkbaar. Ik vond ze geen van allen knap of leuk op de relatie manier aan het begin. Dat groeide dan.