Vriendschap of Liefde

12-04-2009 22:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iedereen,

Al een tijdje ben ik verliefd op iemand, alleen weet ik niet of dit wederzijds is. Graag had ik jullie mening of dit wederzijds kan zijn.

Ene keer heeft hij in de kroeg heelveel aandacht voor me. Hij toont heelveel interesse en is beetje plagerig.

Andere keren ziet hij me totaal niet staan. Lijkt net of ik een vreemde voor hem ben.

Hij kijkt vaak naar me. Lacht vaak naar me.

Als ik hem negeer, dan vraagt hij indirect toch aandacht van me.

Als ik hem sms dan krijg ik vaak meteen een smsje terug. Als we bellen hangen we uren aan de telefoon. Hij smst niet vaak uit zichzelf.

Krijg knuffels van hem (iedere vriendin) maar bij ons raken vaak onze neuzen elkaar.

Heb keer gevraagd of hij me leuk vind. Hij zei toen "misschien".

Wat denken jullie ervan met dit gedrag?

Is dit vriendschap of verliefheid?

Gr.

p.s. hij is 6 jaar ouder dan mij
Dit is geen verliefdheid, en geen vriendschap.

Mannen zijn simpel, en die zullen echt wel actie ondernemen als ze je echt écht ECHT leuk vinden.
Jezus, wat wil die vent nou? Ik krijg de indruk dat hij een beetje met je aan het spelen is. Als een man oprecht is van karakter, dan versiert ie je, of hij doet t niet. Dit is echt zo iemand die niet weet wat ie wil, jou heus wel leuk vindt, maar niet weet in hoeverre, en hij wil wel aandacht maar geeft er niet oprecht iets voor terug. Ik vind dit gedrag echt he-le-maal niks!
Hey JJ_Jessika!

Mannen! wat moet je ermee..

Kijk ook eens op het topic wat te doen.. stil verliefd

Het lijkt wel of alle mannen zo vaag doen!
Jessika, ik krijg de indruk dat hij de aandacht 'wel leuk' vindt maar verder niet echt geinteresseerd is in je. Als alle contact van jou kant moet komen en hij je af en toe gewoon niet ziet staan zou het voor mij een duidelijk verhaal zijn.

Maar als je het helemaal zeker wilt weten, vraag het hem in één van die uren dat jullie met elkaar aan de telefoon hangen.
quote:JJ_Jessika schreef op 12 april 2009 @ 22:12:

Hoi Iedereen,

Al een tijdje ben ik verliefd op iemand, alleen weet ik niet of dit wederzijds is. Graag had ik jullie mening of dit wederzijds kan zijn.

Ene keer heeft hij in de kroeg heelveel aandacht voor me. Hij toont heelveel interesse en is beetje plagerig.

Andere keren ziet hij me totaal niet staan. Lijkt net of ik een vreemde voor hem ben.Hij kijkt vaak naar me. Lacht vaak naar me.

Als ik hem negeer, dan vraagt hij indirect toch aandacht van me.

Als ik hem sms dan krijg ik vaak meteen een smsje terug. Als we bellen hangen we uren aan de telefoon. Hij smst niet vaak uit zichzelf.

Krijg knuffels van hem (iedere vriendin) maar bij ons raken vaak onze neuzen elkaar.

Heb keer gevraagd of hij me leuk vind. Hij zei toen "misschien".

Wat denken jullie ervan met dit gedrag?

Is dit vriendschap of verliefheid?

Gr.

p.s. hij is 6 jaar ouder dan mijHij is niet verliefd en van vriendschap kan uiteraard geen sprake zijn. Of vind jij het wenselijk dat je genegeerd wordt door je vrienden?
Zat te denken dat hij soms kortaf doet omdat er vrienden bij zijn? Op zijn werk gaat het niet zo lekker.

Misschien dat hij dat uit?

Met negeren bedoel ik dat hij heel de avond niet met me praat.

Soms zit hij dan wel naar me te kijken.

Ik heb hem keer een kus gegeven op de mond.

Hij glimlachte dat hij dit wel leuk vond.

Misschien vind hij het leeftijdverschil te groot?

Vind dit gedrag ook niks. Je vind iemand leuk of niet leuk.

Je gaat niet met iemand zijn gevoels lopen spelen!
My two cents: Hij wil wel een keer met je naar bed, maar is niet verliefd op je.
quote:JJ_Jessika schreef op 12 april 2009 @ 23:10:

Zat te denken dat hij soms kortaf doet omdat er vrienden bij zijn? Op zijn werk gaat het niet zo lekker.

Je gaat niet met iemand zijn gevoels lopen spelen!Waarom vind je dat hij met jouw gevoelens speelt? Jij vindt hem heel leuk en bijzonder; hij denkt daar bij jou anders over. Ook een man die problemen heeft op zijn werk kan in het bijzijn van zijn vrienden een relatie beginnen. Dat hij dat niet doet betekent dat hij jou niet zo leuk vindt. Jammer maar helaas. Jij gaat je tijd en energie besteden aan iemand die jou de allerleukste vindt.
Wanneer hij zo afzijdig was, had ik trouwens gevraagd of we ruzie hadden ofzo. Hij zei toen "nee, als we ruzie hadden dan zou je dat wel merken".

Ik ben op hier boven een keer dieper op in geweest en toen kreeg ik de reactie dat hij is zoals hij is.

Gvd, weet zie zelf wel waar die mee bezig is?
He's just not that into you! Jij bent allemaal 'excuses' voor hem aan t verzinnen over werk/ vrienden/ leeftijd. Zo zitten mannen niet in elkaar. Die gaan voor je, of niet. Zijn verliefd, of niet. En dat laten ze merken. Als hij je af en toe negeert is ie absoluut niet verliefd op je. Hij vindt je vast leuk, maar niet leuk genoeg...
Aja.. ik zal vast zijn afdankertje zijn :(

Als er even zijn vrouwelijk schoon er niet is, dat ik dan even "zoet" voor hem ben.....

Ga hem eens lekker negeren ;)
quote:JJ_Jessika schreef op 12 april 2009 @ 23:10:

Je gaat niet met iemand zijn gevoels lopen spelen!

Een mooi verhaal: de nieuwe president van Mexico was single, en midden in zijn ambstermijn kreeg hij een relatie met een vrouw. Een vriendin van mij is Mexicaanse en zat tegen een vriendin te klagen over een man die ze leuk vond, maar die haar een beetje aan het lijntje hield, want hij had het zo druk, en zijn werk was zo allesoverheersend, etc. Die vriendin zei toen, lieverd, als de PRESIDENT van Mexico tijd kan vinden om door te brengen met zijn nieuwe geliefde, denk je dan niet dat jouw vriendje daar ook toe in staat is? Ik onthou het altijd .

Sarkozy heeft trouwens hetzelfde gedaan. En die heeft het denk ik wel drukker en wat meer aan zijn hoofd dan die gozer van jou!
quote:Margaretha2 schreef op 12 april 2009 @ 23:13:

My two cents: Hij wil wel een keer met je naar bed, maar is niet verliefd op je.Dit dacht ik ook meteen!
het is hier binnen beter dan buiten
Margaretha@, mooi verhaal, goede vergelijking! Die ga ik onthouden!
Als een man je wil, gaat ie voor je. Gaat ie niet voor je, dan wil ie niet zo graag.

Hij speelt met je (lees; jij laat met je spelen). Stop daar zelf mee, dan zul je vanzelf zien wat er overblijft.
quote:Margaretha2 schreef op 12 april 2009 @ 23:13:

My two cents: Hij wil wel een keer met je naar bed, maar is niet verliefd op je.Yep, dat is em.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Geen van beide.

Eens met alle vorige reacties dus.

(@TO: Je brengt het deze keer wel een stuk beter, dat moet ik toegeven )
Heb trouwens nog iets meer informatie kunnen vinden van een wangknuffel.

Schijnt tedere knuffel te zijn wat warme gevoelens los maakt.

Familieleden en goede vrienden geven elkaar dit vaak.
Lijkt een beetje erop dat hij je playt he? Volgens mij vindt hij het gewoon leuk om jouw aandacht te krijgen! Voelt hij dat jij verliefd op hem bent, en kickt ie daarop...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:JJ_Jessika schreef op 13 april 2009 @ 14:48:

Heb trouwens nog iets meer informatie kunnen vinden van een wangknuffel.

Schijnt tedere knuffel te zijn wat warme gevoelens los maakt.

Familieleden en goede vrienden geven elkaar dit vaak.

En kerels die met je willen neuken

Ik denk dat jij hier de persoon bent die verliefd is. Arm pupje, de reacties vallen tegen, he. Sterkte met over die kerel heenkomen.
Jah ik ben verliefd op die gast....

Hoe kom je over je verliefheid heen??

Tijdje terug had ik echt heel goed contact met hem. Ook lichamelijk contact.

Als we de dicht bij elkaar komen, dan neemt hij ineens afstand.

Paar maanden geleden heeft een vriend hem geprobeerd te koppelen aan een meid. Boos dat ik was!

Die avond heeft hij alleen bij binnenkomst en weggaan iets tegen me gezegd.

Vrijdag vroeg hij aan zijn maat hoe het met die meid ging terwijl ik ernaast zat! Ik maakte maar gelijk met iemand een praatje zodat ik het niet kon horen!!

Ik zit er over te denken om hem compleet te negeren.

Mocht hij flirten, dan zeg ik wel dat ik er niet van gediend ben.

Jullie nog tips?
Als je hem echt zo geweldig vind kun misschien eens 'hard to get' proberen. Dat vinden sommige mannen pas spannend.

Ik heb het idee dat het nu te duidelijk is dat je hem wilt, en je hebt al gemerkt dat dat dus niet echt werkt.
Heb je hem letterlijk verteld dat je verliefd op hem bent? Of ga je er vanuit dat hij dat wel gemerkt zal hebben?
Heb niet letterlijk verteld dat ik verliefd op hem ben.

Kan zijn dat hij mijn flirtgedrag als "vriendschappelijk" ziet?

Vrijdag heeft hij weer niet naar mij omgekeken.

Gaat hij express met vriend praten hoe het met die ene meid gaat waar hij aantal maanden geleden is aan gekoppeld.

Als hij me jaloers probeert te maken, dan is dat goed gelukt!

Kmoet gewoon geen aandacht aan hem schenken, dan gaat hij weer ineens aandacht bij mij zoeken.

Heb hem vandaag een smsje gestuurd. Kheb nog niks terug ontvangen terwijl ik normaal gelijk iets terug krijg.

Hij is weer echt zijn afstand aan het opzoeken.

Zat te denken om hem smsje te sturen met toch wel de medeling dat ik gevoelens voor hem heb.

Ik wacht telkens tot het moment er voor is, aangezien dat er niet van komt...........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven