Vriendschap of Liefde
zondag 12 april 2009 om 22:12
Hoi Iedereen,
Al een tijdje ben ik verliefd op iemand, alleen weet ik niet of dit wederzijds is. Graag had ik jullie mening of dit wederzijds kan zijn.
Ene keer heeft hij in de kroeg heelveel aandacht voor me. Hij toont heelveel interesse en is beetje plagerig.
Andere keren ziet hij me totaal niet staan. Lijkt net of ik een vreemde voor hem ben.
Hij kijkt vaak naar me. Lacht vaak naar me.
Als ik hem negeer, dan vraagt hij indirect toch aandacht van me.
Als ik hem sms dan krijg ik vaak meteen een smsje terug. Als we bellen hangen we uren aan de telefoon. Hij smst niet vaak uit zichzelf.
Krijg knuffels van hem (iedere vriendin) maar bij ons raken vaak onze neuzen elkaar.
Heb keer gevraagd of hij me leuk vind. Hij zei toen "misschien".
Wat denken jullie ervan met dit gedrag?
Is dit vriendschap of verliefheid?
Gr.
p.s. hij is 6 jaar ouder dan mij
Al een tijdje ben ik verliefd op iemand, alleen weet ik niet of dit wederzijds is. Graag had ik jullie mening of dit wederzijds kan zijn.
Ene keer heeft hij in de kroeg heelveel aandacht voor me. Hij toont heelveel interesse en is beetje plagerig.
Andere keren ziet hij me totaal niet staan. Lijkt net of ik een vreemde voor hem ben.
Hij kijkt vaak naar me. Lacht vaak naar me.
Als ik hem negeer, dan vraagt hij indirect toch aandacht van me.
Als ik hem sms dan krijg ik vaak meteen een smsje terug. Als we bellen hangen we uren aan de telefoon. Hij smst niet vaak uit zichzelf.
Krijg knuffels van hem (iedere vriendin) maar bij ons raken vaak onze neuzen elkaar.
Heb keer gevraagd of hij me leuk vind. Hij zei toen "misschien".
Wat denken jullie ervan met dit gedrag?
Is dit vriendschap of verliefheid?
Gr.
p.s. hij is 6 jaar ouder dan mij
dinsdag 14 april 2009 om 22:36
Als hij niet weet dat jij gevoelens voor hem hebt, waarom denk je dan dat hij het 'expres' over een ander meisje heeft en jou jaloers wil maken? Hij lijkt zich niet echt te gedragen alsof hij een serieuze relatie met jou wil, dus in dat geval is het wel logisch dat hij er geen probleem in ziet om interesse in andere meisjes te tonen in jouw bijzijn.
Als jij dat wel wil, lijkt het me een goed idee om hem op de hoogte te stellen van je gevoelens.
Als jij dat wel wil, lijkt het me een goed idee om hem op de hoogte te stellen van je gevoelens.

dinsdag 14 april 2009 om 22:38
Meid, hij flirt alleen. Goh.
Hij is niet verliefd, hij is misschien niet eens een player, misschien is het wel of niet een oprecht persoon, dat staat hier los van.
Je bent leuk genoeg voor een flirt. Misschien als het er van komt een neukje.
Als je ruzie had gehad had je het gemerkt
Als hij verliefd op je was geweest ook
Als hij een vriend was geweest had je het ook geweten
Als je hem een smsje stuurt met de mededeling dat je gevoelens voor hem hebt dan heb je kans op een totale afknapper van zijn kant. Dan zou mijn tip toch eerder zijn hem eens persoonlijk uit te vragen naar een leuk tentje, lunch of voor mijn part bioscoopje. Maar zo smsen (wat al een verschrikkelijke manier van communiceren is) is wel makkelijk voor een vent om op afstand af te knappen.
Hij is niet verliefd, hij is misschien niet eens een player, misschien is het wel of niet een oprecht persoon, dat staat hier los van.
Je bent leuk genoeg voor een flirt. Misschien als het er van komt een neukje.
Als je ruzie had gehad had je het gemerkt
Als hij verliefd op je was geweest ook
Als hij een vriend was geweest had je het ook geweten
Als je hem een smsje stuurt met de mededeling dat je gevoelens voor hem hebt dan heb je kans op een totale afknapper van zijn kant. Dan zou mijn tip toch eerder zijn hem eens persoonlijk uit te vragen naar een leuk tentje, lunch of voor mijn part bioscoopje. Maar zo smsen (wat al een verschrikkelijke manier van communiceren is) is wel makkelijk voor een vent om op afstand af te knappen.