Vriendschap voorbij..

04-10-2011 23:47 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Ahh lieverd wat naar.

Het zou moeten kunnen,maar helaas is zij dus het jaloerse geval die het contact verbied.

Liefde maakt blind en dan kijk je soms niet verder dan je relatie en laat je andere dingen (on)bewust vallen.

Wat jammer dat jullie contact nu weg is. Ik herken het ook en het is zo naar dat het dan weg is.

ik probeer dan te genieten van de tijden die er zijn geweest met die persoon, dat is niet voor niets geweest. Alleen helaas gaan mensen soms andere wegen op en moet je ook door, op zoek naar nieuwe ervaringen met nieuwe mensen. Zo bouw je veel leuke herinneringen op, omdat het leuk is geweest voor toen (l).

Soms denk ik dan wel eens "tis goed zo, het was leuk voor zolang het duurde. En de momenten zal ik nooit vergeten".

Sterkte meid!
X
Wat je zelf al zegt: het is vanuit zijn vriendin goed te begrijpen waarom zij niet wil dat jullie contact hebben. Maar wellicht vanuit zijn kant ook. Als hij zijn relatie een eerlijke kans wil geven, werkt het niet echt mee als er gevoelens voor een ander zijn. Maar het neemt natuurlijk niet weg dat het voor jou enorm klote is. Het is nooit leuk als een vriendschap eindigt. Maar wie weet is er in de toekomst nog wel een hernieuwde vriendschap mogelijk?
Ik snap jou, ik snap hem én ik snap haar en dus ook waarom het nu zo loopt, maar verdrietig blijft het altijd wel, want je voelt je opzij geschoven en dat is geen fijn gevoel.

Blijkbaar is niet iedere vriendscap met een man eeuwig als er relaties ontstaan. Jammer eigenlijk.
Dat is zeker slikken en frustrerend natuurlijk.

Je kunt altijd nog hopen dat de relatie geen stand houdt en jullie op de een of andere manier weer contact krijgen.

Maar voor nu, gewoon heel verdrietig eigenlijk.
Knuffel
Internagelaktisch
quote:helene31 schreef op 05 oktober 2011 @ 00:06:

Dat is zeker slikken en niet te begrijpen natuurlijk.

Je kunt altijd nog hopen dat de relatie geen stand houdt en jullie op de een of andere manier weer contact krijgen.

Maar voor nu, gewoon heel verdrietig eigenlijk. Hmmz.. das ook niet echt aardig. Ik neem aan dat TO haar vriend het beste gunt en daarmee dus ook geluk in de liefde. Hopen dat iemands relatie strandt lijkt me niet echt getuigen van oprechte vriendschap.
Nee, mij ook niet, want wat dan? Dan start hij uiteindelijk weer met een ander op en begint het circus wellicht weer van voor af aan.

TO en hij zijn not meant to be, maar hij en iemand anders wellicht wel en daar gaat het TO ook niet om.
X
Oei, dat is extra zuur zeg. Ja dat doet pijn!
Volgens mij heb je zelf al heel goed verwoord hoe de situatie in elkaar steekt. Daar valt niet zo veel meer aan toe te voegen.

Sterkte.
quote:Cici25 schreef op 05 oktober 2011 @ 00:07:

[...]

Hmmz.. das ook niet echt aardig. Ik neem aan dat TO haar vriend het beste gunt en daarmee dus ook geluk in de liefde. Hopen dat iemands relatie strandt lijkt me niet echt getuigen van oprechte vriendschap.Is ook weer zo. Maar ik kan ook wel weer begrijpen dat het gewoon zuur is en dat je dan niet heel onbaatzuchtig denkt.
Hoi Ster,

rotsituatie, zeker nu je hem kwijt bent en je misschien ook gevoelens voor hem hebt.

Echter denk ik dat dit het beste is voor je vriend, nu hij je letterlijk los heeft gelaten, kan hij zijn huidige relatie een eerlijke kans geven. Misschien werkt die relatie toch niet, maar dan heeft hij het tenminste geprobeerd. Ik neem aan dat jij zoveel om hem geeft, dat je hem die eerlijke kans in de liefde gunt. En wie weet, met een beetje geduld, kan het maar zo zijn dat hij bij je terugkomt. Maar ga er voor je eigen bescherming niet van uit en mijn advies is ook geen contact meer op te nemen, zodat jullie beiden elkaar los kunnen laten.

Ik hoop dat je weer zo´n bijzondere vriendschap tegenkomt!
X
X
Ik denk dat hij zelf heel goed weet dat het probleem bij hem ligt, bij zijn eigen gevoelens.

En misschien weet zij dat ook wel.

Dat is denk ik de reden dat hij het contact verbreekt. Niet dat jij iets verkeerd gedaan hebt, maar dat hij wil gaan voor zijn relatie en dat niet kan zolang hij jou vaak ziet.
X
Ze wonen intussen samen, dus ik denk dat het tussen hen wel goed zit..[/quote]

Oh oke! Dan is het idd al serieus. Wel goed voor jou en ik denk ook voor hem dat je nog een laatste afsluitend bericht hebt gestuurd. Rest me alleen je sterkte te wensen, toch een verwerkingsproces die je doormaakt/ gaat maken.
X
X
vervelende situatie zeg! Heb zelf iets soortgelijks meegemaakt! Maar sinds ik zelf een relatie kreeg werd het makkelijker! Maar jij hebt zelf geen relatie op het moment?
Tja, zij heeft wel wat gezien tussen jullie denk ik. Hij gaat nu voor haar en hij wil niet wachten op jou, die hem steeds afwijst. Dus heeft ze hem laten kiezen. En hij heeft gekozen. Simpel. Ik snap haar wel. Ik zou in haar schoenen ook niet willen dat hij om bleef gaan met een vrouw die hem zoveel deed. En jij kan niet iemand blijven afwijzen en dan wel erop rekenen dat hij altijd voor je beschikbaar blijft.
X
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven