vrijgezel forever?!
maandag 26 december 2011 om 13:13
Een goede vriend van ons is 34 jaar en heeft nog altijd geen vriendin. Hij sprak er afgelopen vrijdag openlijk over. Ik suggereerde een datingbureau, maar daar rust toch een beetje taboe op. Hij is zo'n goeie vent en zijn toekomstige vriendin wordt een prinses. Dat weer ik zeker. Hoe komt hij alsnog aan de vrouw van z'n leven?
maandag 26 december 2011 om 13:33
quote:elninjoo schreef op 26 december 2011 @ 13:28:
Praat die man niet aan dat ie iets mist zonder relatie. Relaties brengen ook veel shit met zich mee. Laat 'm van z'n leven gaan genieten als vrijgezel, zonder dat ie rekening hoeft te houden met 'n aanhangsel (en schoonfamilie)Nou Nien, jij zou best een heel leuk aanhangsel kunnen zijn hoor
Praat die man niet aan dat ie iets mist zonder relatie. Relaties brengen ook veel shit met zich mee. Laat 'm van z'n leven gaan genieten als vrijgezel, zonder dat ie rekening hoeft te houden met 'n aanhangsel (en schoonfamilie)Nou Nien, jij zou best een heel leuk aanhangsel kunnen zijn hoor
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 26 december 2011 om 13:43
maandag 26 december 2011 om 14:02
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 13:33:
*Is heul benieuwd wat Hima had gepost.*Ik vond het, na het topic wat TO hierna had geopend, niet meer zo nodig om mijn bijdrage te leveren
(maar mocht JIJ nog een leuke buurman/neef/collega hebben, dan mag je best wel een etentje regelen en ons allebei uitnodigen )
*Is heul benieuwd wat Hima had gepost.*Ik vond het, na het topic wat TO hierna had geopend, niet meer zo nodig om mijn bijdrage te leveren
(maar mocht JIJ nog een leuke buurman/neef/collega hebben, dan mag je best wel een etentje regelen en ons allebei uitnodigen )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 26 december 2011 om 14:03
maandag 26 december 2011 om 14:08
quote:BeautyBeast schreef op 26 december 2011 @ 13:13:
Ik suggereerde een datingbureau, maar daar rust toch een beetje taboe op.
Oh echt?
Volgens mij valt dat best mee hoor.
Ik ken zo al een paar mensen in mijn omgeving die bezig zijn met daten via een bureau. Moet er wel bijzeggen dat ze nog steeds niemand gevonden hebben...
Ik suggereerde een datingbureau, maar daar rust toch een beetje taboe op.
Oh echt?
Volgens mij valt dat best mee hoor.
Ik ken zo al een paar mensen in mijn omgeving die bezig zijn met daten via een bureau. Moet er wel bijzeggen dat ze nog steeds niemand gevonden hebben...
maandag 26 december 2011 om 14:09
quote:himalaya schreef op 26 december 2011 @ 14:02:
[...]
Ik vond het, na het topic wat TO hierna had geopend, niet meer zo nodig om mijn bijdrage te leveren
(maar mocht JIJ nog een leuke buurman/neef/collega hebben, dan mag je best wel een etentje regelen en ons allebei uitnodigen )Niet te wanhopig hoor, Himalaya!
[...]
Ik vond het, na het topic wat TO hierna had geopend, niet meer zo nodig om mijn bijdrage te leveren
(maar mocht JIJ nog een leuke buurman/neef/collega hebben, dan mag je best wel een etentje regelen en ons allebei uitnodigen )Niet te wanhopig hoor, Himalaya!
maandag 26 december 2011 om 14:15
quote:maryni83 schreef op 26 december 2011 @ 13:35:
Ik vind het ook altijd zo irritant als er gesproken wordt over 'NOG geen vriend(in) hebben'
Alsof je leven pas geslaagd is als je geen vrijgezel meer bent..
Inderdaad, en dat terwijl met een relatie de ellende pas begint. Je hoeft alleen maar op dit forum te kijken.
Overigens, worden zijn eventuele kinderen dan ook prinsjes en prinsesjes? :puke:
Ik vind het ook altijd zo irritant als er gesproken wordt over 'NOG geen vriend(in) hebben'
Alsof je leven pas geslaagd is als je geen vrijgezel meer bent..
Inderdaad, en dat terwijl met een relatie de ellende pas begint. Je hoeft alleen maar op dit forum te kijken.
Overigens, worden zijn eventuele kinderen dan ook prinsjes en prinsesjes? :puke:
maandag 26 december 2011 om 14:56