vrijgezel forever?!
maandag 26 december 2011 om 13:13
Een goede vriend van ons is 34 jaar en heeft nog altijd geen vriendin. Hij sprak er afgelopen vrijdag openlijk over. Ik suggereerde een datingbureau, maar daar rust toch een beetje taboe op. Hij is zo'n goeie vent en zijn toekomstige vriendin wordt een prinses. Dat weer ik zeker. Hoe komt hij alsnog aan de vrouw van z'n leven?
dinsdag 27 december 2011 om 12:04
quote:BeautyBeast schreef op 27 december 2011 @ 12:00:
[...]
Als jw goed leest, begon hij er zelf over. Kortom; hij zou graag willen. Jammer, dat er weinig mensen nog serieus reageren op dit forum....Ehm Beauty, als je goed leest had je óók kunnen lezen dat ik weldegelijk een serieuze reactie had gegeven alleen daar geef je geen antwoord op.
[...]
Als jw goed leest, begon hij er zelf over. Kortom; hij zou graag willen. Jammer, dat er weinig mensen nog serieus reageren op dit forum....Ehm Beauty, als je goed leest had je óók kunnen lezen dat ik weldegelijk een serieuze reactie had gegeven alleen daar geef je geen antwoord op.
dinsdag 27 december 2011 om 12:04
Ipv daar in mee te gaan, in die maatschappelijke indoctrinatie dat je eigenlijk toch wel 'n relatie moet hebben, zou je hem ook juist kunnen wijzen op de voordelen van 't vrijgezel zijn en de nadelen die mensen met 'n relatie regelmatig ondervinden.
Hij als vrijgezel zit niet aan allimentatie vast bijv, veel mannen van zijn leeftijd moeten al dokken voor 'n kind en/of vrouw.
Hij als vrijgezel zit niet aan allimentatie vast bijv, veel mannen van zijn leeftijd moeten al dokken voor 'n kind en/of vrouw.
dinsdag 27 december 2011 om 15:07
quote:peecee schreef op 27 december 2011 @ 14:10:
Waar bemoei jij je mee........je heb geen relatie nodig om happy te zijn hoor.
Zou mij echt mateloos irriteren aan zo bemoeial........de man is vast gelukkiger dan dat jij bent met een partner.
Wat een onaardige reactie zeg.
TO zegt dat die vriend graag een relatie zou willen, en dat hij daar zelf over begon.
Ik vind het juist lief dat ze hem een vriendin gunt.
Zoeken voor een ander werkt alleen in de meeste gevallen niet, maar daarom is haar bedoeling nog wel goed.
Verder ben ik het met je eens, dat je geen relatie nodig hebt om happy te zijn. Ik weet dat uit eigen ervaring. Maar als je heel graag een relatie wilt, maar hem niet hebt, kan ik me voorstellen dat je daar best mee kunt zitten.
Waar bemoei jij je mee........je heb geen relatie nodig om happy te zijn hoor.
Zou mij echt mateloos irriteren aan zo bemoeial........de man is vast gelukkiger dan dat jij bent met een partner.
Wat een onaardige reactie zeg.
TO zegt dat die vriend graag een relatie zou willen, en dat hij daar zelf over begon.
Ik vind het juist lief dat ze hem een vriendin gunt.
Zoeken voor een ander werkt alleen in de meeste gevallen niet, maar daarom is haar bedoeling nog wel goed.
Verder ben ik het met je eens, dat je geen relatie nodig hebt om happy te zijn. Ik weet dat uit eigen ervaring. Maar als je heel graag een relatie wilt, maar hem niet hebt, kan ik me voorstellen dat je daar best mee kunt zitten.