Vrouw gaat vreemd

19-01-2018 09:34 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft mij bedrogen met een, daarvan iets opgebiecht maar niet alles. Ik weet dat omdat ik ook haar "vriend" heb gesproken. Ik wil haar graag vergeven maar ik vind dat heel moeilijk als zij er over blijft zwijgen, wat kan ik doen?
"Schat, ga eens zitten want ik wil je wat vertellen"

"Zoals je inmiddels weet heb ik me een paar keer laten nemen door een ander.
En hoe !!!
Onder de douche, in zijn auto, op een hotelkamer en zelfs op jouw werkbureau toen je er een keertje niet was.
En ik heb dingen met hem gedaan die ik normaliter nooit gedaan zou hebben maar zin pik was ronduit verslavend. Zijn lijf trouwens ook. Bovendien heb ik ook mogen ervaren hoe het echt voelt als je echt goed gebeft en geneukt wordt.
Mijn God, alleen al van die gedachten word ik weer drijfnat. Maar ja, nu ben ik weer bij jou. ( zucht )."

Kijk, dan is ze wss eerlijk maar of je daar nu van opknapt......
maaugre schreef:
26-01-2018 23:19
Dat is wat ik wil, de man met wie ze vreemd ging vertelde mij veel meer als zij. Hoe het begon een chat, die steeds vaker, en uiteindelijk alleen maar ging over hoe zij seks met hem zou hebben. Onder de douche, hoe ze het zou doen, wat ze zou doen en uiteindelijk is het tot een aantal ontmoetingen gekomen waarbij ze elkaar bevredigd hebben. Dat hoor ik niet van haar. En tot seks dus. Voel mijzelf ook onzeker en wil haar niet kwijt. Het is, sorry voor het woordgebruik, een ontzettend lekkere meid.

Lekker is 1 ding
Leuk / lief een ander

Het hele plaatje moet kloppen TO.

(en is ze over 40 jaar ook nog lekker?)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Wat een sl*t. Ze blijft verlangen naar die ander, wil je dat?
Ana_Isabel2 schreef:
26-01-2018 23:25
Dus je ligt nog wel gezellig in bed naast haar. Bijzonder.
Rare opmerking. Da's helemaal niet bijzonder.

Over het algemeen is het heel normaal om bij je partner in bed te liggen, ook al loopt het minder lekker, ook al is diegene vreemd gegaan, en zeker als je nog hoopt dat het nog goed komt.
Ana_Isabel2 schreef:
26-01-2018 23:23
Heeft ze nog meet kwaliteiten dan een hoog " lekker" gehalte?
Ik hou van haar, dat is het belangrijkste, ze is een goede moeder etc.
blijfgewoonbianca schreef:
19-01-2018 10:10
Openheid van zaken eisen. Of ben je bang dat ze er van door gaat als jij eisen stelt?
Misschien wel, voel me best onzeker. Als het met die ander leuker en lekkerder was? Als ze daar altijd gelijk van kreeg? Wat heeft ze over mij allemaal gelogen etc. Moeilijk parket, ik hou van haar, en wil haar niet kwijt maar ook graag weer het vertrouwen terug krijgen. Hoe doe ik dat als ik het idee heb dat ze niet alles verteld heeft?
aatjuhh123 schreef:
27-01-2018 12:11
"Schat, ga eens zitten want ik wil je wat vertellen"

"Zoals je inmiddels weet heb ik me een paar keer laten nemen door een ander.
En hoe !!!
Onder de douche, in zijn auto, op een hotelkamer en zelfs op jouw werkbureau toen je er een keertje niet was.
En ik heb dingen met hem gedaan die ik normaliter nooit gedaan zou hebben maar zin pik was ronduit verslavend. Zijn lijf trouwens ook. Bovendien heb ik ook mogen ervaren hoe het echt voelt als je echt goed gebeft en geneukt wordt.
Mijn God, alleen al van die gedachten word ik weer drijfnat. Maar ja, nu ben ik weer bij jou. ( zucht )."

Kijk, dan is ze wss eerlijk maar of je daar nu van opknapt......
Misschien knap ik daar wel op af maar die onzekerheid... Het lijkt wel of je er bij was, zo pakkend als je het weergeeft.
Hightower schreef:
27-01-2018 12:36
Lekker is 1 ding
Leuk / lief een ander

Ik hou van haar, da's niet weg maar het vertrouwen in haar, hoe vind ik dat terug?
beetjegek schreef:
27-01-2018 13:31
Wat een sl*t. Ze blijft verlangen naar die ander, wil je dat?
Ik weet niet of ze daar nog naar verlangt. En ze is ook geen slet.
Je schrijft dat ze een goede moeder is. Als in 'in de toekomst' of is er nu een kind (of meer) in het spel en zo ja van welke leeftijd?
lilalinda schreef:
19-01-2018 09:37
goed gesprek:
"schat, als wij samen verder gaan, heb ik nodig, dat je me vertelt Wat er gebeurd is en Waarom"
Heb ik gedaan, heb ook met die ander gesproken maar die verhalen zijn verschillend. Misschien heeft hij meer "indruk" op haar gemaakt met zijn lichaam dat ze zo ver zijn gegaan. Maar hie krijg ik het vertrouwen terug als ik het idee heb dat ze niet alles heeft verteld?
thee schreef:
27-01-2018 14:46
Je schrijft dat ze een goede moeder is. Als in 'in de toekomst' of is er nu een kind (of meer) in het spel en zo ja van welke leeftijd?
We hebben kinderen van 12 en 14, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft hoewel ik hen ook de pijn wil besparen. Heb hen daarom ook niets verteld.
Blondie222 schreef:
27-01-2018 11:57
Zou t beeld niet eens meer van me netvlies afkrijgen
Dat is ook moeilijk, heb af en toe van die beelden...hoe ze het aan het doen zijn en ik hoop dat die met het terug krijgen van vertrouwen op den duur verdwijnen.
Blondie222 schreef:
27-01-2018 11:57
Zou t beeld niet eens meer van me netvlies afkrijgen
Dat is ook moeilijk, heb af en toe van die beelden...hoe ze het aan het doen zijn en ik hoop dat die met het terug krijgen van vertrouwen op den duur verdwijnen.
alleen al het feit dat ze jou geen antwoord geeft op al je vragen.... zo bouw je geen vertrouwen meer op. als ze met jou verder zou willen dan is het minste wat ze kan doen jou tegemoet komen met je vragen, dat ze dat misschien niet fijn vind zou voor haar in deze situatie niet mogen uitmaken want dit staat in geen verhouding tot wat ze jou heeft aangedaan.

1 keer vreemdgaan en dan opbiechten daar zou ik vertrouwen in kunnen hebben maar meerdere keren ? en dan nog niet open kaart spelen? denk dat het dan nooit meer goed komt met vertrouwen.

ps toch denk ik dat jullie 2 wel een goede match zijn, in ieder geval mbt het verschaffen van informatie over jullie situatie. je hoef echt geen A4tje vol te schrijven hier maar met een beetje meer achtergrond informatie kan er meer inzichtelijk gemaakt worden.

(ik zie net dat je tijdens mijn schrijven al wat meer info heb gegeven)
anoniem_360536 wijzigde dit bericht op 27-01-2018 15:02
Reden: extra opmerking
4.27% gewijzigd
maaugre schreef:
27-01-2018 14:57
had ik ook toen mijn ex vreemd ging. lijkt me moeilijk om te verwerken in een relatie (bij mij ging het kort er na toch uit dus was dit feit ook opgelost)
maaugre, ik informeerde naar de kinderen omdat dat toch wel een belangrijke factor is in het bepalen het nog met elkaar te proberen maar niet ten koste van alles. Als zij er het zwijgen toe doet moet je jezelf wel afvragen of je van jouw kant wel verder wilt gaan. En een goede moeder, ja ze dacht niet bepaald aan de kinderen tijdens het vreemdgaan....
maaugre schreef:
27-01-2018 14:34
Ik hou van haar, dat is het belangrijkste, ze is een goede moeder etc.
TO, je geeft pas na anderhalve dag de info dat jullie samen twee kinderen hebben. Van 12 en 14 jaar.
Natuurlijk maakt dat uit!

Als je drie maanden getrouwd bent en vrouw gaat vreemd, dan is het advies misschien: "Wil je wel met haar getrouwd blijven?"
Als je al heul lang samen bent en twee kinderen hebt, is het standaard VIVA-antwoord: Re-la-tie-the-ra-pie.
Altijd.

What to do?
Vandaag zoeken naar een therapeut op internet.
Maandag een afspraak maken.
Desnoods eerst een keer in je eentje gaan.
kooikerhondje schreef:
27-01-2018 15:05
had ik ook toen mijn ex vreemd ging. lijkt me moeilijk om te verwerken in een relatie (bij mij ging het kort er na toch uit dus was dit feit ook opgelost)
Dat is (nog) niet het geval. Het is alle onzekerheid rondom de toekomst ....
.
Hightower schreef:
27-01-2018 12:36
Lekker is 1 ding
Leuk / lief een ander

Ze is leuk, lief en inderdaad super lekker. Kan me die ander ook best goed voorstellen.... Het plaatje klopte ook voor zover ik wist. Alleen de laatste twee jaar niet blijkbaar. Alleen had ik het helemaal niet in de gaten. Voel me sinsdien vaak overbodig en (sorry voor het woord) zwaar kut.
Als je het echt wilt blinven probeten, a hterhaal dan de reden can haar vreemdgaan. Sleur? Zich iet gewaardeerd voelen? Te nieuwsgierig? Enz.
Hier kun je aan werken.
Voor het beeld op jou netvlies lijkt het me niet fijn om alles tot in detail te weten.
Wil zij wel nog verder?
Als jullie samen verder willen komt het vertrouwen wel terug. En dat beeld verdwijnt. Maar dat heeft tijd nodig. Zeker 2 jaar ( aldus de therapeuten)
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven