Vrouw met testosteron

07-03-2009 01:54 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames,

Snappen jullie de topictitel?

Ik zal hem nader toelichten. Ik ben net 30 jaar geworden en heb een aantal lange relaties gehad. Sinds een paar maanden ben ik nu vrijgezellig, zoals ze dat zo mooi zeggen altijd . In ieder geval wat wil of is het probleem nu. Nou, ik ben sinds een paar maanden ook gestopt met de pil, en om het maar even kort door de bocht te zeggen (en met blozende wangen) ik heb mannenvlees nodig. Ik hoéf geen relatie, maar wil gewoon krikken, om het nog korter door de bocht te zeggen.

Goed nu mijn probleem, ik kan geen mannen vinden . Zoveel stappen ga ik niet meer en ik heb laatst wel even gezoend met twee mannen (seks wou ik overigens niet zo sleezy dan), maar daar is tot op heden niks uitgekomen.

Ik ben dus een beetje aan het filosoferen geslagen en ook een beetje naar mijn gevoel hieromtrent gaan luisteren. Het filosoferen hierover behelst het geval dat ik vermoed dat ik mannen afschrik ofzo. Het is opeens verdacht stil van alle kanten, alsof ik als rood kapje dapper en alleen mezelf het bos heb in gejaagd, opzoek naar hebberige wolven, maar al die wolven zich als de neten uit de voeten hebben gemaakt en zich hebben verstopt achter de bomen. Naja zoiets, zoveel pogingen heb ik nou ook weer niet gedaan , maar dat komt door... zoals ik eerder al zei door mijn gevoel hierover.

Want ergens voelt het onnatuurlijk om dus als vrouw te gaan jagen, laat maar zeggen . Snappen jullie dit? Nou heb ik weleens van anderen gehoord, dat ze dan een jongen uitnodigde en daar vond ik dan niks vreemds aan, maar dat kwam omdat ik meestal een vriend had en dat nooit met mezelf associeerde. Als ik de gedachte krijg om een man uit te nodigen dan druist dat bijna tegen mijn overromantische aard in . Het voelt alsof ik niet mag jagen, alsof ik niet de eerste mag zijn, ik heb zelfs een soort bijgeloof gekweekt dat het dan vast niet gaat werken. En dat komt ook omdat laatst iemand heel erg goed tegen mij zei dat mannen een vent moeite voor mij moet doen (maar dat doen ze niet en ik wil seks verdomme!).

Dus naja kortom ik ben en word er wat hopeloos van, wil ik ongecompliceerde, vrijblijvende, hete en stomende seks kan ik geen enkele man vinden of schrik ik mannen af en een relatie hoef en wil ik ook nog niet want ik ga mezelf niet exclusief geven aan 1 man enzo, vind ik te makkelijk voor die man namelijk, vooral als die niet zo aardig is soms.

Tips anyone?

kusjes
*domme blik*

Waar woon je?
Je moet echt op een datingsite gaan staan. Sexy fotootje en je bent binnnen. Een vriendin doet het ook en wordt overspoelt met aanbiedingen. www.adultmatch.nl
Bedankt voor de (vooral leuke) reacties!

Uhm Liefspook, okee haha! Kan je mij niet pm-en ofzo met zijn emailadres . Likt als Lassie, ja kijk, dát moeten we hebben! Nee maar even serieus (of was ik dat), dat pm-en zou kunnen en misschien met daarin waar hij vandaan komt, zodat ik het eventueel voorzichtig beschouwen kan, enzo .

Digitalis, zit wat in! Ik vond en vind mezelf ook erg tegenstrijdig daarin, aan de ene kant heb of vertoon ik prinsessengedrag (uch hahaha) aan de andere kant geen gezeur en gezeik, maar geneuk. Ofzo. Erg lastig soms .
Capibara, hehehe . Nou ik probeer het niet meer rechtstreeks te vragen (achter te komen) * wink wink.

Alex48, als ík dan weer vragen mag, hoezo?

Aan Daaromniet, hihi, ik hou of zal het in gedachten houden X-D/.

Thanx allemaal!

Weltrust, vannacht vibo . ( )
Ik heb trouwens allemaal hengeltjes uitgegooid en ik wacht gewoon wie er als eerste hapt .
in welke vijver heb je de hengels uitgegooid haha
quote:liefspook schreef op 13 maart 2009 @ 11:45:

Heey, braampje misschien weet ik iets voor je. Ik heb sinds kort weer een serieus project lopen (partnersgewijs), en daarom afgelopen dinsdag tegen 2 sv's verteld dat ze niet langer mijn sv's kunnen zijn.

Eentje heeft een vriendin, dus maar beter zo, maar de andere (kwam ongeveer 1 a 2 x per maand een "bloemetje brengen") vond het heel erg jammer, omdat hij nu op zoek moet naar een nieuwe SV zonder verdere relatieplannen! Vond het zelf ook wel een beetje jammer dit af te kappen, want leuke sex en geen gedoe, maar ik heb helaas geen keus. Hij ziet er -relatief- goed uit, HBO, eigen bedrijf (dus kan vaak tijd maken), blond/blauwe ogen, 30 jaar en likt als Lassie! Hahaha maar geen(!) geintje. Altijd van de veilige wip, slank en erg fris en verzorgd (dacht eerst dat het een nicht was, maar dat pakte ff anders uit)

FF kletsen, glaasje wijn en de koffer in en daarnaa doei!

Haha als ik het zo lees vind ik het wéér zonde!

Waar woon je? Wil je zijn mailadres? Ik "doe hem graag aan je over", en wil het hem best voorstellen! Ik zeg: Win-Win!Klinkt fijn, mag ik die niet overnemen? ;)
Ik snap er niks van. Volgens mij zijn vrouwen die wel lekker willen seksen maar geen relatie willen de meest begeerde van allemaal!

Ik zou zeggen: zet dat op een datingsite zoals adultmatch en je hebt binnen no time 100 berichten van mannen die dat wel willen. Dan zoek je de leukste uit en heb je vanavond al een date...
Braam,

Ik stuur je zijn mailadres, dan moet je zelf maar kijken wat je ermee doet. Kun je het in ieder geval beschouwen.

Ik weet alleen niet hoe ik jou een PM kan sturen, ik heb je volgens mij net een vriendenverzoek gestuurd, misschien moeten we dat eerst doen voordat je kunt PM'en...

Stuur mij anders een PM, als jij weet hoe dat moet, dan kan ik het wellicht replyen? En anders vragen we een angel te hulp!

Het zou ideaal zijn als jullie het met elkaar kunnen vinden, maar zo op het eerste gezicht zou het heel goed een match kunnen zijn, in ieder geval qua dezelfde wensen!

Hahaha hoe cool zou dat zijn!
Nou, dat wordt niks dus. Jammer, ik had hem voorbereid en hij stond er wel voor open! Mocht je alsnog interesse hebben; stuur me maar een berichtje!
Misschien weer aan de pil gegaan? Dan ben je ook niet meer zo geil haha!
Sorry, gaan
www.relatieplanet. nl

:-)
Vervallen: is zeker weer een wedstrijd van die kids....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven