Vrouwelijkheid

05-03-2012 20:34 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok ik ga een klein taboetje aansnijden maar ik zit er echt mee. Ik ben een aantal jaar geleden bevallen van een flinke baby. Of dat wat zegt weet ik niet. Maar ik ben merkbaar wijder geworden daar beneden. Ik merk dat ik veel minder voel bij de daad. Waarvan ik vroeger wel veel voelde. Ik vind dit zo &%$(?@ om het zo maar even te zeggen. Want dit betekent dat ik niet meer zo van de seks zal genieten als vroeger. En ik vraag me tegelijkertijd af of het mannelijk geslacht hier wat van merkt. Welke vrouw deelt deze ervaring. En dit is helaas geen fake bericht maar werkelijkheid.
Geen ervaring.. Maar je hebt wel van die gewichtjes om je bekkenbodemspieren te trainen. Misschien het proberen waard?
bedoel je echt wijder of meer flexibel?

voor mijn gevoel was het na nr 2 ook wijder, maar bleek dus niet werkelijk zo te zijn.
wij slapen nooit.
Ook geen ervaring, maar ik denk wel dat het mannelijk geslacht daar wat van merkt ja. Ze merken het immers ook als een vrouw erg 'nauw' is..... (is mij verteld )
Je kan ook de spieren van je vagina aanspannen en ontspannen. Alsof je je plas ophoud zeg maar (niet doen als je echt op de wc zit, dat is weer niet goed voor je blaas)
Past beter op de sekspijler dit.

Hier ook geen ervaring, maar misschien idd elke dag oefeningen doen (aanspannen van de spieren aldaar, kun je wel op internet vinden). Zoiezo kun je dit wel op internet vinden.
anoniem_131244 wijzigde dit bericht op 05-03-2012 20:41
Reden: je vroeg om ervaring, niet om oplossing
% gewijzigd
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ja, je kunt je bekkenbodemspieren trainen! Op het web kun je diverse oefeningen vinden. Dat helpt enorm om de boel weer strak te krijgen. Dan voel je zelf weer veel meer en voor je partner is het ook veel prettiger.
Maar werken die bekkenbodemspieren ook jaren later. Ik ben voor mijn bevalling heel nauw geweest. Dat kreeg ik vaak te horen. Ik ben op de natuurlijke manier bevallen en had geen hechtingen raar toch.
Ik denk het wel hoor, Vivalaavida..
quote:vivalaavida schreef op 05 maart 2012 @ 20:45:

Maar werken die bekkenbodemspieren ook jaren later. Ik ben voor mijn bevalling heel nauw geweest. Dat kreeg ik vaak te horen. Ik ben op de natuurlijke manier bevallen en had geen hechtingen raar toch.

Ja hoor, het zijn gewoon spieren. Die kun je dus altijd trainen. Hoe meer je traint hoe meer beheersing je er over krijgt en hoe strakker het wordt.

En natuurlijk is het niet raar dat je wijder wordt van een bevalling. Een kind ter grote van een voetbal wordt door een gaatje geduwd ter grote van een pingpongbal.

Als je je andere spieren blesseert, ga je ook trainen om ze weer goed te maken.
Maar ik las net dat je je plas op moet houden? Daar krijg je toch blaasontsteking van
quote:jo12345 schreef op 05 maart 2012 @ 20:52:

[...]

Ja hoor, het zijn gewoon spieren. Die kun je dus altijd trainen. Hoe meer je traint hoe meer beheersing je er over krijgt en hoe strakker het wordt.

Niet altijd waar helaas.

Soms werkt de boel gewoon niet meer (goed).
Het zijn de spieren die je gebruikt bij je plas ophouden, dus niet echt je plas ophouden.
Je moet je plas niet ophouden , je moet doen alsof je je plas ophoudt! Dat is één van de oefeningen.

http://bit.ly/zRx7Og

http://bit.ly/yTxFIm
quote:bammetjebamie schreef op 05 maart 2012 @ 20:57:

[...]

Niet altijd waar helaas.

Soms werkt de boel gewoon niet meer (goed).Zolang je geen dwarsleasie hebt kun je volgens mij gewoon je spieren oefenen hoor.
http://www.xead.nl/sterke ... -voor-een-beter-seksleven

Worden Kegeloefeningen genoemd, zie link (geen aandelen; ) succes!
dwarsleasie? pff
quote:jo12345 schreef op 05 maart 2012 @ 21:01:

[...]

Zolang je geen dwarsleasie hebt kun je volgens mij gewoon je spieren oefenen hoor.Oefenen kan altijd, of het helpt is een tweede.
Heeft er iemand ervaringen met deze oefeningen en na hoeveel tijd was dit voelbaar
Ooit mannen horen praten: "t lijkt wel een grot. Als ik er een knuppel ingooi dan voelt ze nog niks. Van wensput naar echoput. Voor mij een reden geweest om nooit kinderen te nemen.. Ik wil lekker strak blijven
Betjeklets ik ben blij dat ik een kind heb en mijn leven niet geheel om een man laat draaien.
quote:betjeklets schreef op 05 maart 2012 @ 21:09:

Ooit mannen horen praten: "t lijkt wel een grot. Als ik er een knuppel ingooi dan voelt ze nog niks. Van wensput naar echoput. Voor mij een reden geweest om nooit kinderen te nemen.. Ik wil lekker strak blijvenAch meid, maar dan praat je je gyn toch gewoon om en ga je voor een keizersnede?
Ja precies stel je voor dat er een gozer een knuppel ingooit. Zal toch bizar zijn.
quote:betjeklets schreef op 05 maart 2012 @ 21:09:

Ooit mannen horen praten: "t lijkt wel een grot. Als ik er een knuppel ingooi dan voelt ze nog niks. Van wensput naar echoput. Voor mij een reden geweest om nooit kinderen te nemen.. Ik wil lekker strak blijvenHad die vent een klein pikkie of zo??
Tuurlijk merkt een man dat, nauwer is lekkerder.

Maar om daar nu over in te zitten?!

Als je uitscheurt, naaiden ze je weer vast.

Kennis van mijn familie had aan de arts gevraagd waarom ze zo strak vastgenaaid was na de bevalling.

De arts zei dat ze dankbaar moest zijn.

Haar man kan genieten van een 20-jarige

Denk niet dat het alleen door de baby komt.

Sommige vrouwen zijn niet nauw gewoon en door de jaren heen slijt het ook meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven