Vrouwelijkheid
maandag 5 maart 2012 om 20:34
Ok ik ga een klein taboetje aansnijden maar ik zit er echt mee. Ik ben een aantal jaar geleden bevallen van een flinke baby. Of dat wat zegt weet ik niet. Maar ik ben merkbaar wijder geworden daar beneden. Ik merk dat ik veel minder voel bij de daad. Waarvan ik vroeger wel veel voelde. Ik vind dit zo &%$(?@ om het zo maar even te zeggen. Want dit betekent dat ik niet meer zo van de seks zal genieten als vroeger. En ik vraag me tegelijkertijd af of het mannelijk geslacht hier wat van merkt. Welke vrouw deelt deze ervaring. En dit is helaas geen fake bericht maar werkelijkheid.
dinsdag 6 maart 2012 om 14:18
quote:betjeklets schreef op 06 maart 2012 @ 14:03:
Ik zou niet weten hoe vrouwen praten over de mannen. Ik ga liever met mannen om, minder gezeur over kinderen, opvang en baarmoederverhalen!
Huh? Maar je weet immers niet hoe vrouwen praten! Hoe kom je dan bij onderwerpen als baarmoeders en kinderen?
Mijn vriendinnen en ik hebben het nooit over baarmoeders, opvang en alle andere truttige mutsenzaken. Terwijl we toch echt kinderen hebben.......
Wat begeef jij je in bijzondere kringen dan.
Dat jegeen kinderen wil begrijp ik hoor, maar is de reden daarvan het geklets van mannen op feestjes?
Ik zou niet weten hoe vrouwen praten over de mannen. Ik ga liever met mannen om, minder gezeur over kinderen, opvang en baarmoederverhalen!
Huh? Maar je weet immers niet hoe vrouwen praten! Hoe kom je dan bij onderwerpen als baarmoeders en kinderen?
Mijn vriendinnen en ik hebben het nooit over baarmoeders, opvang en alle andere truttige mutsenzaken. Terwijl we toch echt kinderen hebben.......
Wat begeef jij je in bijzondere kringen dan.
Dat jegeen kinderen wil begrijp ik hoor, maar is de reden daarvan het geklets van mannen op feestjes?