Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

14-05-2008 12:05 307 berichten
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.

Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?

Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.

Directe afknappers waren;

* welke merk auto hij had in de advertentie

* direct willen weten wat je BH maat was

* meteen even informeren of er ergens een trio in zat

* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs

* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......

'de liefde krijgt van mijn nog één kans',

'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',

Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?

PS

Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Kijk, dat is dus anders dan bij mij want bij Wé en mij duurde het vijf maanden voor ik hem voor het eerst zag na het eerste chatroom contact. Hij kwam begin januari 2002 om bij mij schaatsen te kijken. Heel gezellig en daarna werden we rl vrienden, tot ik hem in juni van datzelfde jaar verkering vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Wij wilden het ook rustig aan doen. Maar het was voorjaar, het schaatsen was net afgelopen
Zwijmel. Zucht. Heerlijk zulke verhalen.
quote:Feliciaatje schreef op 16 mei 2008 @ 10:40:

Zwijmel. Zucht. Heerlijk zulke verhalen.Heb je gezien dat je twee forum mama's hun zesmaanden feestje hebben beschreven op de sekspijler?
quote:eleonora schreef op 16 mei 2008 @ 10:45:

[...]

Heb je gezien dat je twee forum mama's hun zesmaanden feestje hebben beschreven op de sekspijler?Oh nee nog niet! Ik ga effe bijlezen, hoog zwijmelgehalte?
quote:eleonora schreef op 16 mei 2008 @ 10:45:

Heb je gezien dat je twee forum mama's hun zesmaanden feestje hebben beschreven op de sekspijler?

Ik had het gezien leo. Heel erg gefeliciteerd, en BGB natuurlijk ook (f)

VVL en ik hadden gisteren ook een jubileum, maar door een beetje een soort van onverwacht sprongetje tijdens de conversatie dacht ik dat het over de EK van 4 jaar geleden ging, terwijl ze het over onze trouwerij had. Ik ben bang dat ik een zware tijd tegemoet ga
quote:Feliciaatje schreef op 16 mei 2008 @ 10:51:

[...]

Oh nee nog niet! Ik ga effe bijlezen, hoog zwijmelgehalte? Eehmmm....nah nee, we zitten daar een beetje in een andere rol he, Bia en ik.....
quote:loomii schreef op 16 mei 2008 @ 10:51:

[...]

VVL en ik hadden gisteren ook een jubileum, maar door een beetje een soort van onverwacht sprongetje tijdens de conversatie dacht ik dat het over de EK van 4 jaar geleden ging, terwijl ze het over onze trouwerij had. Ik ben bang dat ik een zware tijd tegemoet ga

O my God, hoe ga je je daaruit redden?

Ik zit er aan te denken om in ochtendjas en op pantoffels bij de bushalte te gaan zitten, met een gestolen rollator, en acute vroegdementie te faken.
quote:loomii schreef op 16 mei 2008 @ 10:51:

[...]

Uh oh...

Sterkte gewenst!!
quote:eleonora schreef op 16 mei 2008 @ 10:52:

[...]

Eehmmm....nah nee, we zitten daar een beetje in een andere rol he, Bia en ik.....Ik leer elke dag weer van jullie. Alleen al hoe het gepassioneerde vuur brandende te houden. Mijn grote voorbeelden.
quote:loomii schreef op 16 mei 2008 @ 10:56:

Ik zit er aan te denken om in ochtendjas en op pantoffels bij de bushalte te gaan zitten, met een gestolen rollator, en acute vroegdementie te faken.Ik hoop voor je dat ze je toch nog komt ophalen .
quote:loomii schreef op 16 mei 2008 @ 10:56:

Ik zit er aan te denken om in ochtendjas en op pantoffels bij de bushalte te gaan zitten, met een gestolen rollator, en acute vroegdementie te faken.

Denk er wel om dat je ook een beetje kwijl uit je mondhoek laat lopen en die ochtendjas verkeerd dichtknoopt.

Anders lijkt het niet echt......
quote:Feliciaatje schreef op 16 mei 2008 @ 10:58:

[...]

Ik leer elke dag weer van jullie. Alleen al hoe het gepassioneerde vuur brandende te houden. Mijn grote voorbeelden.

En dat is wat wij voor jou ook willen lieverd.....
quote:eleonora schreef op 16 mei 2008 @ 11:07:

[...]

En dat is wat wij voor jou ook willen lieverd.....
Ik heb eens zo'n leuke tekst geschreven dat ik hem - ietwat aangepast - op verschillende sites ben tegengekomen ........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 mei 2008 @ 11:59:

Ik heb eens zo'n leuke tekst geschreven dat ik hem - ietwat aangepast - op verschillende sites ben tegengekomen ........

Gaat heen!

Welke tekst?

Je schrijft zo vaak leuke teksten.....Ik geloof het dus meteen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 mei 2008 @ 11:59:

Ik heb eens zo'n leuke tekst geschreven dat ik hem - ietwat aangepast - op verschillende sites ben tegengekomen ........Verbaast me niets. Leuk indirect compliment!
Wat zet je eigenlijk in zo'n eerste mailtje, als je je eenmaal ingeschreven hebt? Ik heb me toch maar eens over de drempel heen gezet en een redelijk profiel in elkaar geflanst, maar nu? Het is toch een beetje ongemakkelijk allemaal, nog
Ik had me ongeveer 1,5 maand geleden ingeschreven bij RP. Nergens op gereageerd want niet leuk genoeg, maar opeens zag ik wel iemand leuks.

Tja, dan de eerste mail. Ik heb hem gewoon gevraagd of hij allang in die stad woonde, haha...erg saai maar wat maakt het uit?

We hadden binnen 3 dagen al honderden mails gestuurd naar elkaar, later msnen en weer later iedere avond uren bellen. Foto's hadden we ook van elkaar gezien.

Na paar weken ben ik bij hem langs gegaan en dat was wel onwennig maar tegelijkertijd ook erg vertrouwd.

We zijn verliefd! Het is vandaag 4 weken geleden dat ik hem voor het eerst zag!

Over mijn profiel: ik had maar een paar zinnetjes. Een beetje zakelijk eigenlijk. En bij boeken/films heb ik wat genoemd wat iets zei over mezelf, dus niet de hele riedel populaire boeken/films die je vaak bij iedereen ziet staan.

Waar ik op afknap in een profiel is toch de lange clicheverhalen, ik val zelf ook op een zakelijk profiel. Gewoon kort en duidelijk. Soms las ik wel eens een heel origineel profiel wat me we aansprak maar ga toch voor de korte zakelijke profielen.

Ik kreeg trouwens van vrij veel mannen mailtjes dat ze voor me wilden koken (en al hele recepten erbij), denken de mannen dan dat dat een origineel voorstel is ofzo? Weten ze niet dat heel veel mannen dat voorstellen?
Lon!!!

Zelfde als bij mij!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 17 mei 2008 @ 14:53:

Lon!!!

Zelfde als bij mij!

Hee Yas,

Jij wist dit inderdaad nog niet, leuk he?
Ja! Gut, we gaan met alles gelijk op en vinden een nieuwe man op dezelfde manier ook nog, ghegheghe

Ga je ook zo snel samenwonen als ik?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 17 mei 2008 @ 15:01:

Ja! Gut, we gaan met alles gelijk op en vinden een nieuwe man op dezelfde manier ook nog, ghegheghe

Ga je ook zo snel samenwonen als ik?

Nou nee, zó snel denk ik niet hoor.

Het is allemaal super met hem, maar ben er toch door overvallen, dus rustig aan.

Vanavond ga ik trouwens gewoon stappen met vriendin, die dingen moeten ook gewoon doorgaan, he?
Lon!!!

Gefeli!!! Daarom was je bijna niet meer op het forum...!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven