Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

woensdag 14 mei 2008 om 12:05
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.
Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?
Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.
Directe afknappers waren;
* welke merk auto hij had in de advertentie
* direct willen weten wat je BH maat was
* meteen even informeren of er ergens een trio in zat
* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs
* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......
'de liefde krijgt van mijn nog één kans',
'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',
Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?
PS
Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?
Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.
Directe afknappers waren;
* welke merk auto hij had in de advertentie
* direct willen weten wat je BH maat was
* meteen even informeren of er ergens een trio in zat
* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs
* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......
'de liefde krijgt van mijn nog één kans',
'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',
Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?
PS
Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
zaterdag 17 mei 2008 om 17:15
Ik ga ook de beest uithangen met een paar vriendinnen, vrijgezellenfeestje.
En ik ben nog brakjes van gisteren, met een aantal oud-collega's de kroeg ingeweest.
Zou om eerlijk te zijn liever bankhangen met mijn vriendje vanavond
Maar goed, als je er eenmaal bent en het eerste biertje naar binnen heb geknald dan is het wel leuk,
Hij is leuk, Lon! Heb hem net bekeken.
En ik ben nog brakjes van gisteren, met een aantal oud-collega's de kroeg ingeweest.
Zou om eerlijk te zijn liever bankhangen met mijn vriendje vanavond
Maar goed, als je er eenmaal bent en het eerste biertje naar binnen heb geknald dan is het wel leuk,
Hij is leuk, Lon! Heb hem net bekeken.
Geen bijzonderheden
zaterdag 17 mei 2008 om 19:34
Heb ook even gezocht en een lekkere foute gevonden
ik ben een j.man van 39jaar,ben 1.71lang en weeg 78kg.
ben jij die leuke,gezellige,romantische vrouw tussen 20 en 50 jaar en hou jij net asl ik van spanning?? gezelligheid? mis je iets extras in je leven en zoek je een gezellige chatmaatje waarmee je over alles kan praten als het klit samen elkaars fantasieen delen, samen spannende dingens delen elkaar laten genieten.
zal je eens lekker gemasseer willen worden en zoek je een betrouwbare en discrete lat of relatie
dan ben je bij mij op de juiste adres.
het maakt mij niet uit of je singel of relatie hebt.
ik hou heel veel van spanning,lol,maseren,knuffelen,fantaseren,natuur,muziek etc.
spreek dit jou aan kom eens op mijn msn, stuur eens een e-mail.
ik weet zeker dat we dan samen van elkaar kunnen genieten
warme knuffffff kusjes en groetjes van mij.
o,ja ik kan namelijk lekker maseren ladys;)
ik ben een j.man van 39jaar,ben 1.71lang en weeg 78kg.
ben jij die leuke,gezellige,romantische vrouw tussen 20 en 50 jaar en hou jij net asl ik van spanning?? gezelligheid? mis je iets extras in je leven en zoek je een gezellige chatmaatje waarmee je over alles kan praten als het klit samen elkaars fantasieen delen, samen spannende dingens delen elkaar laten genieten.
zal je eens lekker gemasseer willen worden en zoek je een betrouwbare en discrete lat of relatie
dan ben je bij mij op de juiste adres.
het maakt mij niet uit of je singel of relatie hebt.
ik hou heel veel van spanning,lol,maseren,knuffelen,fantaseren,natuur,muziek etc.
spreek dit jou aan kom eens op mijn msn, stuur eens een e-mail.
ik weet zeker dat we dan samen van elkaar kunnen genieten
warme knuffffff kusjes en groetjes van mij.
o,ja ik kan namelijk lekker maseren ladys;)