Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

14-05-2008 12:05 307 berichten
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.

Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?

Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.

Directe afknappers waren;

* welke merk auto hij had in de advertentie

* direct willen weten wat je BH maat was

* meteen even informeren of er ergens een trio in zat

* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs

* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......

'de liefde krijgt van mijn nog één kans',

'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',

Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?

PS

Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met grote interesse dit topic gaan lezen; ik heb mijn man gevonden via internetdating. Ben ondertussen op de derde pagina... Maar ik heb me nooit gerealiseerd dat het zó spitsroeden lopen was zeg! Ik hoop niet dat mijn man en ik ooit gaan scheiden, want ik durf het hierna nooit weer.
Jaja, de ene x-box inruilen voor de andere...

Maar zonder gekheid, singles hebben over het algemeen wat meer vrije tijd, zeker in de late avonduren om achter de computer te zitten.
Wat ik niet vind kunnen zijn spelfouten, en dan niet per ongeluk een lettertje verkeerd typen.

Wat ik pas las en ook erg duf vond was iemand uit Rotterdam die zocht een vrouwTJE in een straal van 30 km rondom Rotterdam, want de benzine was al duur genoeg...

Verder onlangs even gemsnt met iemand die vroeg hoelang ik alweer single was. Na mijn antwoord zei hij:Nou dan ben je wel weer eens toe aan een vent...

Oke, doei, daaaag, tot sinas, die flikker ik weer gelijk uit mijn msnlijst..
[quote]eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 15:38:

Ja Lin, die vind ik ook leuk, daar zou ik ook op reageren.[/quote]

Nee, want je hebt geen foto gezien, en vaak selecteren mensen daar als eerste op denk ik.

Sommige vrouwen zijn ook gek op verkleinwoorden in hun profiel/advertentie:

Kroegje, wijntje, zonnetje, terrasje, weekendje, stedentripje, DVDtje, filmpje, etentje, maatje .........................

Ook interessant:

Vrouwen van 44 die bij "Kinderwens" hebben staan: "weet ik niet" ??????

Of gelijk maar een hattrick invullen bij dezelfde afdeling

Aangezien slechts weinig mannen helderziend zijn: svp meer dan 2 regels tekst in jouw profiel! En een foto uploaden wordt ook erg op prijs gesteld.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 17:51:

Ik vind het toch heel vreemd, Toon, dat je maar blijft hameren op die taalfouten terwijl je zelf consequent Marrokanen en Turkeye spelt. Tis toch niet anders dan dat dik-dikker verhaal.

Wat dat Marokko betreft: 2 hits die naar Toon leiden, Turkeye geen een. Ik maak fouten hoor, maar niet zoveel in een keer.

En ik kan niet helemaal uit de school klappen, maar ik zal even wat citeren van deze dame:

repect, ik denk zonder vriendjes zijn geen band.

socialen contacten

Als ik vrij ben ga ik graag: lekker uiteten,

Favoriete muziek: Velen, Favoriete boeken: Alleen op de Wereld, (velen) Favoriete films: Basic Instind (velen)

Favoriete televisie: paul en wittenman.

Favoriete vakantiebestemming: Spanje, Engeland, Turkije, Portegal.

En dan vissen naar een intelligente man...
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 17:33:

Jamaar als je zelf een mooie dame wil daten, dan snap je toch zelf ook wel dat je er een beetje fatsoenlijk uit moet zien Toon?Vroeger ging ik nog wel eens van een inweeksessie met oude stront, opgedragen door mijn meesteres, direct door naar een date. Maar daar heb ik van geleerd.
Iemand zei ook iets dat het in de filmhuizen moet wemelen van de single dames, die er eigenlijk niet zijn. Dat vind ik dus ook raar: waarom wil iedereen zo'n outgoing image hebben? Als je je zo op je gemak voelt bij je partner dat je naast hem/ haar op de bank in slaap valt, dat is dat toch heerlijk?
Ach ..het valt allemaal nog reuze mee als je het vergelijkt met het iets eh............ specifieker daten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je drukt je cryptisch uit, Bianca. Verklaar je nader...
quote:FritsvanEgters schreef op 15 mei 2008 @ 16:45:

Je bent cryptisch, Bianca...Ja, goed he ?
Hmmm, dacht net dat de altijd met goede raad klaar staande Bianca, moeder aller Viva-forummers, nu een tipje van haar eigen woelige leven ging oplichten.
Ik geloof als je HETEROSEXUELE MAN ALLEEN bent in een parenclub, dan ben je al een paria. Daarboven komt een echtpaar, dan een vrouw alleen, Gods chosen people zijn een bisexueel paar vrouwen. De ranking van een paar bisexuele mannen weet ik niet, maar die kunnen beter naar een potenclub gaan, daar wordt je meer met respect behandelt.
Antonio, dit geklaag - terecht of niet - helpt je geen zier verder. Neem de wereld zoals hij is en maak er het beste van.
Antonio:

http://www.youtube.com/watch?v=ZePRVolYMV0
quote:FritsvanEgters schreef op 15 mei 2008 @ 16:49:

Hmmm, dacht net dat de altijd met goede raad klaar staande Bianca, moeder aller Viva-forummers, nu een tipje van haar eigen woelige leven ging oplichten.

Moeder aller Viva-forummers ? Haha , doe me een lol , zeg ! .

Maar wil het wel specifiek benoemen als je daar blij van wordt , hoor ; datingsites voor sex... Zo ! Heppiedepeppie ?
quote:Antonio schreef op 15 mei 2008 @ 17:10:

Ik geloof als je HETEROSEXUELE MAN ALLEEN bent in een parenclub, dan ben je al een paria. Daarboven komt een echtpaar, dan een vrouw alleen, Gods chosen people zijn een bisexueel paar vrouwen. De ranking van een paar bisexuele mannen weet ik niet, maar die kunnen beter naar een potenclub gaan, daar wordt je meer met respect behandelt.Eh,................relevantie ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 mei 2008 @ 17:39:

[...]

Moeder aller Viva-forummers ? Ik vind jou en Leo die taak perfect vervullen. Gezien de verloving hebben we recht op beiden. Hebben jullie nog genoten van het jubileum?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 mei 2008 @ 17:39:

[...]

Moeder aller Viva-forummers ? Haha , doe me een lol , zeg ! .

Maar wil het wel specifiek benoemen als je daar blij van wordt , hoor ; datingsites voor sex... Zo ! Heppiedepeppie ? Mijn dag is goed, Bianca.
quote:Feliciaatje schreef op 15 mei 2008 @ 17:43:

[...]

Hebben jullie nog genoten van het jubileum?

E-norm !

Leo ging er nog een stukje over schrijven voor op de sexpijler.... ( niet voor zwakke magen en tere zieltjes )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 mei 2008 @ 17:47:

[...]

E-norm !

Leo ging er nog een stukje over schrijven voor op de sexpijler.... ( niet voor zwakke magen en tere zieltjes )

Ik verheug me nu al .

Alhoewel, hoor ik nu niet te roepen: he bahhhh mijn moeders doen niet aan sex hoor? Hm.
quote:quattro35 schreef op 15 mei 2008 @ 00:16:

Sommige vrouwen zijn ook gek op verkleinwoorden in hun profiel/advertentie:

Kroegje, wijntje, zonnetje, terrasje, weekendje, stedentripje, DVDtje, filmpje, etentje, maatje .........................Die kunnen beter verhuizen naar Pinkeltjesland, wat mij betreft. We leven hier in een grotemensenmaatschappij!
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 15 mei 2008 @ 17:54:

[...]

Die kunnen beter verhuizen naar Pinkeltjesland, wat mij betreft. We leven hier in een grotemensenmaatschappij! Dat zijn dezelfde vrouwen die het als ze getrouwd zijn hebben over mijn mannetje i.p.v. van mijn man.
quote:Antonio schreef op 15 mei 2008 @ 17:10:

Ik geloof als je HETEROSEXUELE MAN ALLEEN bent in een parenclub, dan ben je al een paria. Daarboven komt een echtpaar, dan een vrouw alleen, Gods chosen people zijn een bisexueel paar vrouwen. De ranking van een paar bisexuele mannen weet ik niet, maar die kunnen beter naar een potenclub gaan, daar wordt je meer met respect behandelt.

Goed begrepen allemaal ? Het ligt dus allemaal NIET aan Antonio: het ligt aan de wereld. En vooral aan de vrouwen.

En het is allemaal reuze oneerlijk !!!!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
.
@lindy, nee hoor, dat is veel goedkoper... in vele betekenissen van het woord.

DS

Even iets anders.. Na eerste chat/mail contact of ontmoeting blijkt dat interessante hoger opgeleide alleenwonende meneer lekker 4 dagen per week werkt. Zijn huurhuisje is toch niet zo duur, en zo heeft hij lekker een extra dagje voor zichzelf (om te x-boxen . ). Next of niet ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven