Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

14-05-2008 12:05 307 berichten
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.

Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?

Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.

Directe afknappers waren;

* welke merk auto hij had in de advertentie

* direct willen weten wat je BH maat was

* meteen even informeren of er ergens een trio in zat

* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs

* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......

'de liefde krijgt van mijn nog één kans',

'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',

Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?

PS

Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 17:31:

[...]

'muziek is voor mijn van levensbelang, vooral de liedjes van Frans Bauer maken veel in mijn los', ik had dan al het gevoel dat het niet echt iets zou worden.....

Ik had in mijn RP-profiel staan; favoriete eten: Italiaans! Ik maak zo even een schitterende risotto vor je, draai ik mijn hand niet voor om.

Krijg ik ractie: Ik hou ook heel veel van Italiaans, vooral pizza en spakkettie bolonjeze.

Had eigenlijk terug willen sturen: begin nog maar niet aan de babykamer mop! Maar dat leek me toch te grof.
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 17:31:

[...]

Ja, dat is cliché, die voorkeuren. Deed ik ook. Ik dacht daarmee een bepaald publiek aan te trekken. Wat niet werkte trouwens....

Dan schreef ik; 'ik hou van muziek van Bach en Albinoni, ook luister ik graag naar Gothic Rock en ben fan van Nightwish' en dan kreeg ik een mail terug; 'muziek is voor mijn van levensbelang, vooral de liedjes van Frans Bauer maken veel in mijn los', ik had dan al het gevoel dat het niet echt iets zou worden.....Werkte bij mij ook niet. Een hele lijst vol Bach, Kraftwerk, opera, house, Wim Wenders, Fellini, literatuur, weet ik veel (allemaal wel volledig gemeend), en mijn sportprestaties in de Alpen niet te vergeten. Een vriend zag het beter en zei 'het is te veel, haal het er allemaal van af en wees wat gewoner.' Ik denk dat het alemaal onzekerheid en compensatiedrang was.
Het viel mij ook altijd op dat iedereen onlangs de hele Bruna Boeken Top 10 had gelezen....
Ik was de rosetjes in het Vondelpark vergeten! *next*

Of varen en zeilen, mits de 'man' dan wel een boot heeft natuurlijk....

*next*

En stout, nee hoor, mijn ervaring is dat dat helemaal niet hoeft. Gek hoor, de liefde.
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 17:38:

[...]

Ik had in mijn RP-profiel staan; favoriete eten: Italiaans! Ik maak zo even een schitterende risotto vor je, draai ik mijn hand niet voor om.

Krijg ik ractie: Ik hou ook heel veel van Italiaans, vooral pizza en spakkettie bolonjeze. En dan zo'n pizzawijn erbij, hoe heet-ie ook alweer. In zo'n rare fles met omhulsel, van die bocht that gives Italian wine a bad name.
Vraagje aan de mannen, hebben jullie ook vaker contact gehad met een vrouw die in eerste instantie een bepaald normaal beroep had, maar bij verder contact net op dat moment toevallig tijdelijk.. al een half jaar ofzo, niet aan het werk was ?
Chianti bij voorkeur uit te spreken als Sjiejantiej.

Wat overigens godgeklaagd is want goede Chianti behoort tot het allerlekkerste vocht wat je op aarde kunt vinden (voor HEUL VEUL geld, dat dan weer wel helaas).
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 17:48:

Chianti bij voorkeur uit te spreken als Sjiejantiej.

Wat overigens godgeklaagd is want goede Chianti behoort tot het allerlekkerste vocht wat je op aarde kunt vinden (voor HEUL VEUL geld, dat dan weer wel helaas).

So spreek je ut tog ook uit, niet dan? We gaan niet arrogant lope doen he? Of is het anders weer niet goed genoeg voor meneer?

Dat spul is inderdaad goddelijk. En van die slechte naam: des te beter, blijft er genoeg over voor mensen die er wél verstand van hebben.
.
- - -
Ik heb een keer een date gehad met een man die me vertelde dat hij op het VIVA forum zat............

Direct exit!
quote:pom508 schreef op 14 mei 2008 @ 18:14:

Ik heb een keer een date gehad met een man die me vertelde dat hij op het VIVA forum zat............

Direct exit!Terecht! Stelletje sluimernichten.
quote:Antonio schreef op 14 mei 2008 @ 17:13:

[...]

Kan het misschien zijn dat ik oudere vrouwen ook mooi vind/ kan vinden? Ik heb daar wel eens iets over gezegd in een desbetreffend topic.

Dat weet ik niet hoor, wat jij vindt. Maar dit schreef je in het andere topic:

Beste Lisa,

ik voel met je mee.

Ik ben weer vrijgezel en flirt me een slag in de rondte op diverse datingsites. Om de domheid te ontvluchten heb ik mijn oog nou niet eens op 18 jarige strakke Viva lezende meisjes laten vallen, maar ook 50+ dames, hopende dat die verstandiger zijn geworden, niet meer denken dat ze Jolanthe Cabau of Sophia Loren zijn in haar hoogtijdagen, maar een gewoon mens. Zo presenteer ik me ook.

Dus........ geen succes mij de meisjes, dan maar over op de oude wijven kennelijk?
quote:pom508 schreef op 14 mei 2008 @ 18:14:

Direct exit!
Hé, beetje respek! Wij komen hier om onze gevoelige kant te ontwikkelen.
Ik kom hier alleen maar vissen hoor.

Heb geen rp meer nodig.
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 18:48:

Heb geen rp meer nodig.

Serieus?

Zijn er echt vrouwen die jou als relatiemateriaal zien hier?
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 14-05-2008 18:53
Reden: de knipoog toegevoegd
% gewijzigd
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 mei 2008 @ 14:47:

"Ik hou van hobbies"

Ja, klopt!
Leuk topic overigens.

Ach ja...en al die vrouwen die heel goed weten wat ze wel en niet willen, erg vermakelijk.
Toen ik een keer langs de foto's van RP zat te scrollen, kwam ik totaal onverwacht een collega tegen...ik zag er het geintje wel van in, en stuurde hem een humoristisch ( duidelijk niet serieus bedoeld dus..) mailtje.

Ging die droplul er serieus op in.

Nog een heel gedoe geweest om er weer vanaf te komen.
Iemand met 'hé' toespreken Mr. Frits is niet echt respectvol te noemen.
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 18:48:

Heb geen rp meer nodig.Op RP heb je volgens mij meer kans om beet te hebben dan hier.
quote:pom508 schreef op 14 mei 2008 @ 19:04:

[...]

Op RP heb je volgens mij meer kans om beet te hebben dan hier.Nee hoor.
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 19:06:

[...]

Nee hoor.Vertel!!
Geen bijzonderheden
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 18:49:

[...]

Serieus?

Zijn er echt vrouwen die jou als relatiemateriaal zien hier?

Relatiemateriaal?

Meer als goeiekope toyboy meestal. Betekenisloos tussendoortje.

Warme tarzan.

Maar relatiemateriaal.... nou ja.... eigenlijk niet nee, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven