Vrouwen daten via internet; waar letten ze op bij een man?

14-05-2008 12:05 307 berichten
Bij actueel staat een topic over onverschilligheid, daar ging het op een bepaald moment over daten via internet en hoe een mens (in dit geval was het een man) dan niets meer hoort na een reactie of na het uitwisselen van gegevens.

Als je als vrouw date, via internet, wat triggert je dan in een advertentie? Wat maakt dat je juist die bepaalde persoon een reactie terugschrijft en anderen niet?

Ik vond het zelf altijd leuk om iets meer te lezen dan hobby's en willen wandelen langs het strand, genieten van een goed glas wijn en het op zoek zijn naar een 'maatje' *zure oprisping* Ik vond het interessant om meteen iets over muziekvoorkeuren te lezen, of over belevenissen. Ik lette op schrijfstijl en of er zorgvuldig werd gespeld, dat het niet al te slordig en onsamenhangend in elkaar zat allemaal. Helemaal geïntrigeerd was ik als er humor aan het verhaal te pas kwam, dan ging ik zeker even een reactie sturen.

Directe afknappers waren;

* welke merk auto hij had in de advertentie

* direct willen weten wat je BH maat was

* meteen even informeren of er ergens een trio in zat

* melden wie de ideale vrouw was voor hem en dat je dan al wist dat je daar niet aan voldeed, maar dan ook niet een beetje zelfs

* zinnen als; teleurgesteld als ik ben wil ik het tóch nog niet opgeven......

'de liefde krijgt van mijn nog één kans',

'wie wil met mij het levenspad bewandelen?',

Hoe doen (deden) jullie dat en leverde het iets op uiteindelijk?

PS

Ik heb mijn man ook via internet maar dan niet na een datingsite maar via een chatroom.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 14 mei 2008 @ 19:07:

[...]

Vertel!!

Jamais!

(is frans voor nooit, tenminste... dat hoop ik)
Stout, eerst was je alleen op de sexpijlert te vinden en nu met je expansiedrift...valt heulemaal niet op!!!
quote:Q-Q schreef op 14 mei 2008 @ 18:57:

Leuk topic overigens.

Ach ja...en al die vrouwen die heel goed weten wat ze wel en niet willen, erg vermakelijk.Ja geinig he, die vrouwtjes...?
quote:Zamirah schreef op 14 mei 2008 @ 19:10:

Stout, eerst was je alleen op de sexpijlert te vinden en nu met je expansiedrift...valt heulemaal niet op!!!Zeg.... Heb jij je sv al gedumpt?
.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 19:11:

Misschien is je motto niet zo motiverend?Je mag ook beugel bh lezen hoor.
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 19:08:

Meer als goeiekope toyboy meestal. Betekenisloos tussendoortje.

Warme tarzan. Maar relatiemateriaal.... nou ja.... eigenlijk niet nee, hahahaVoor sommigen is dat een relatie .
Erg grappig topic!

Mijn keuring begint met de welbekende vleeskeuring, gevolgd door spelfoutloos profiel dat uit meer dan "als je wat wilt weten dan vraag je het maar" bestaat. Vervolgens komen de exclusiecriteria aan bod: spontaan, eerlijke en serieuze relatie (iedereen vindt zichzelf spontaan en niemand zoekt een pathologische leugenaar toch?), mis iets, maak jij me gelukkig, dammen, darten, dvdtjes kijken (wel leuk, maar niet voor in het profiel) etc etc. Als er dan nog wat overblijft, dan hoop ik nog wat humor en zelfspot te vinden. En mocht dat er ook nog zijn, dan stuur ik een berichtje.

Uiteraard staat er in mijn eigen profiel dat ik niet veeleisend ben
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 19:08:

[...]

Relatiemateriaal?

Meer als goeiekope toyboy meestal. Betekenisloos tussendoortje.

Warme tarzan.

Maar relatiemateriaal.... nou ja.... eigenlijk niet nee, hahaha

En dat vind je ok? Dat je een betekeningsloos tussendoortje bent? Serieus hoor. Ik ben een tijdlang ook een betekeningsloos tussendoortje geweest (en die anderen voor mij) maar na verloop van tijd was ik daar toch wel klaar mee.

Jij?
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 19:10:

[...]

Ja geinig he, die vrouwtjes...?Behoorlijk. Ook leuk overigens om te ervaren dat ze massaal vallen voor mijn charmes en mijn woeste aantrekkelijkheid. En of ze nu single, samenwonend of getrouwd zijn, dat maakt geen verschil.
.
quote:eleonora schreef op 14 mei 2008 @ 19:15:

[...]

En dat vind je ok? Dat je een betekeningsloos tussendoortje bent? Serieus hoor. Ik ben een tijdlang ook een betekeningsloos tussendoortje geweest (en die anderen voor mij) maar na verloop van tijd was ik daar toch wel klaar mee.

Jij?

Ja ook........

Ik dacht er jaaaaaaarenlang mee door te kunnen gaan. Lekker hoog weekgemiddelde en zo. Maar ben er na een maandje of 7 al weer bijna klaar mee.

Met daten dan.

Swingen is toch wel iets wat bij mij past, maar dan liever in club of op feestje.

Samen met een hyperaantrekkelijk hoogbegaafd fotomodel die ook nog mijn kindjes wil baren.
Jamais is idd nooit, Stout. Je bent geslaagd.

Anyways, na een huwelijk van 20 jaar gingen wij scheiden, mijn exman en ik.

Ik heb anderhalf jaar rondgezworven en domme stoute dingen gedaan en toen dacht ik (door een tip van een vriendin van hier ) laat ik eens op RP kijken.

Een man in uniform, ik was verkocht. Zijn tekst was ook erg leuk. Het ging er heel erg om dat zijn zoon ook geaccepteerd moest worden en daar hou ik van, van betrokken leuke vaders. En hij moest natuurlijk ook met mijn blagen door 1 deur kunnen, anders houdt het direct voor mij op en dat had hij ook. Kids niet ok met keuze, finito.

Op zondag stuurde ik een mail, op dinsdag hingen we aan de telefoon en op vrijdag gemeet en 2 maanden later woonden we samen. Wel snel, maar ach. Ben ook de jongste niet meer.

Nu zijn we 9 maanden verder en hij zit nu achter de x box. Da's dan wel weer een vervelend ding, wat niet in het profiel stond
Geen bijzonderheden
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 19:16:

Ja, dat maakt een hoop verschil, Stout

Je moet mij of mijn motto niet al te serieus nemen hoor, doe ik ook niet..

Mijn lijflied is niet voor niets mijn lijflied!
De avonden met (of als) tussendoortje waren vaak nog wel ok. Beter dan tv kijken in elk geval. De ochtenden vond ik altijd zo ontzettend stom dat ik ermee ben gestopt.
quote:Q-Q schreef op 14 mei 2008 @ 19:16:

[...]

Behoorlijk. Ook leuk overigens om te ervaren dat ze massaal vallen voor mijn charmes en mijn woeste aantrekkelijkheid. En of ze nu single, samenwonend of getrouwd zijn, dat maakt geen verschil.

Bofferd.

Bij mij ook hoor. Als witjes gaan ze voor me. Hele huwelijken richt in ten gronde. Soms twee per week. Kan mij het schelen, als ik maar lol heb, ja toch, het is toch zo, nou dan.
quote:yasmijn schreef op 14 mei 2008 @ 19:20:Nu zijn we 9 maanden verder en hij zit nu achter de x box. Da's dan wel weer een vervelend ding, wat niet in het profiel stond Het draait toch om het echte contact! Zo zie je maar weer. Foto, kort en krachtig profiel en dan gewoon bellen & daten!
quote:Vent70 schreef op 14 mei 2008 @ 19:28:

De avonden met (of als) tussendoortje waren vaak nog wel ok. Beter dan tv kijken in elk geval. De ochtenden vond ik altijd zo ontzettend stom dat ik ermee ben gestopt.

Hahahahahaa!

Goeie!

(maar ook een beetje triestig ondertoontje, of lijkt dat maar zo?)
Eleonora, nee niet triest. Het was een leerzame ervaring, een aparte periode. De beste manier om te weten wat bij je past en wat niet is om het uit te proberen.

En als ik zo naar buiten kijk naar wat er allemaal langs komt lopen wordt het toch weer tijd om te gaan daten .
quote:stout1975 schreef op 14 mei 2008 @ 19:11:

[...]

Zeg.... Heb jij je sv al gedumpt?

Hey, dat hoor je op het desbetreffende topic te vragen.

augelöst Zamirah!

(Duits voor opgelost, toch.........?)
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 13:52:

Deze man moet gewoon een Furby kopenBen net thuis en geniet van dit hilarische topic (dank je Leo!). Ik zit me te bescheuren bij je posts Lindy. Nooit meer zal ik een wanhopige advertentie lezen zonder aan de trouwe furby te denken.
quote:pom508 schreef op 14 mei 2008 @ 19:33:

[...]

Het draait toch om het echte contact! Zo zie je maar weer. Foto, kort en krachtig profiel en dan gewoon bellen & daten!

Het was mijn eerste maar het schijnt inderdaad dat je niet teveel moet mailen, maar direct moet afspreken.

Nou, dat kwam redelijk goed.

Vroeger, toen ik nog getrouwd was enzo, vond ik het altijd zo triest dat mensen gingen daten via internet.

Ik heb het anderhalf jaar volgehouden na mijn scheiding, de kroeg in, mannen achter je aan, veel gebonden mannen, allemaal gedoe, op vrijdagavond een totale vleeskeuring voor de 'tweede ronde" dat ik dacht: vooruit, dan maar es via internet.

Mocht dit spaak lopen (steek nergens meer mijn handen voor in het vuur, als 40 plusser) dan probeer ik het wel weer via internet.

In de kroeg wil ik gewoon doorzakken zonder gedoe, hooguit een one night stand.
Geen bijzonderheden
.
Precies Yasmijn, en ook wel eens leuk om een succesverhaal te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven