Vrouwonvriendelijk?

04-01-2019 07:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta gisteravond wat te drinken met een vriend in een cafe. We gaan naar buiten om een sigaret te roken. Komt een cafebezoeker op me af om een sigaret te bietsen. Dus ik zeg prima pak er 1.

Wij raken aan de praat en hebben het over een vrouw die daar het haar date is en er heel aantrekkelijk uitziet. Hij gaat naar binnen.

Sta ik aan de bar om af te rekenen. Begint ie tegen me te praten over zijn ex en hoe lekker ze is. Zegt hij wil je een foto zien? Ik zeg prima. Laat hij dus een foto zien van haar maar ook van haar kut en haar anus en billen waar hij (op de foto) net op heeft lopen slaan.
Dus ik zeg: das allemaal heel leuk enzo maar denk je nou dat je ex het leuk vindt dat je dit aan een wildvreemde laat zien? Waarop hij wat mompelde en toen heb ik gezegd doe maar weg. En heb ikafscheid genomen.

Das toch enorm vrouwonvriendelijk?
Fijn dat je hem daar even op gewezen hebt. Wie weet leert hij daar van.
Enorm.
Bel de politie.

Alsjeblieft zeg, het is 8 uur sochtends... wat wil je bereiken met dit topic?
Je kent die hele gast niet...
Tja ik verbaas mij nergens meer over.
We leven nu eenmaal in een vrouwonvriendelijke wereld.
Specifiek vrouwonvriendelijk is het niet, het geslacht van de ex is imo irrelevant. Het is vooral een schending van het vertrouwen waarin de ex de foto’s gedeeld heeft.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 04-01-2019 08:00
2.64% gewijzigd
Tsjonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Schijthekel heb ik aan die peukenbietsers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat heeft die vrouw die daar met haar date is ermee te maken?
En die foto's, tja, das niet netjes, maar wat doe je eraan. En waarom maak je zulke foto's, zonder ze te wissen vraag ik me dan ook weer af.
Niet per se vrouwonvriendelijk, wel onvriendelijk.
Annelleke schreef:
04-01-2019 08:05
Niet per se vrouwonvriendelijk, wel onvriendelijk.
Ik vind het wel vrouwonvriendelijk.
Heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw met pikante fotos van haar ex vriend loopt te schermen en pochen. Dat overkomt grotendeels vrouwen.
De heer in kwestie ziet zijn ex duidelijk als een object waar geen rekening mee gehouden hoeft te worden.
Anders zou hij niet zo omspringen met fotos van haar intieme delen
Zeker niet normaal. Maar je hoort het steeds vaker. Ik vind het zelf een beetje sneu als je met zoiets loopt te pochen.
Goed verhaal!
''Geen woorden maar daden''
Honingbloesem schreef:
04-01-2019 08:30
Goed verhaal!
Ja he, je maakt nog eens wat mee:-)
Wat hebben die foto’s van zijn ex te maken met de vrouw die op cafe was met haar date?

Vrouwonvriendelijk vind ik het niet. Wel asociaal en een schending van de privacy.
minnimouse schreef:
04-01-2019 08:39
Wat hebben die foto’s van zijn ex te maken met de vrouw die op cafe was met haar date?

Vrouwonvriendelijk vind ik het niet. Wel asociaal en een schending van de privacy.
Niets.

En voor het tweede: klopt.
Daarom moet je nooit zulke foto's van jezelf toestaan.
Lessen die je hieruit kan halen:
1) Laat nooit foto's van jezelf op die manier maken
2) Stuur nooit foto's van jezelf op die manier

En op een vraag hierboven, of vrouwen dat ook doen? Ja ik heb een vriendin die dit ook doet. Alsof ik er op zit te wachten om de penis van haar scharrel/ex te zien.
Ronduit asociaal, wat een sneu figuur.

Maar weer eens een goed voorbeeld van waarom je nooit naaktfoto's van jezelf moet laten maken, hoe hip en cool (en verplicht lijkt het wel) dat tegenwoordig ook is.
Hij wou opscheppen denk ik. Of haar een trap geven omdat het afgelopen was. Misschien had zij hem de bons gegeven.

Maar bijna niemand die hem daardoor sympathiek vindt. Iedereen onderkent de agressie die erachter zit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Misschien vind hij echt alle onderdelen van zijn ex mooi.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Toen ik nog rookte gaf ik nooit sigaretten weg

O en ja wat een smerig ventje
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ook ik kijk nergens meer raar van op. Zeggen dat het niet netjes is is vrij zinloos, al is het wel goed dat je het doet. Verder zou ik het laten gaan.. idioten heb je altijd.
Zou een vrouw die foto's laat maken van haar anus daar nou heel erg mee zitten?
RikM schreef:
04-01-2019 10:56
Zou een vrouw die foto's laat maken van haar anus daar nou heel erg mee zitten?
Pun intended?
Roken is mensonvriendelijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven