Vrouwonvriendelijk?
vrijdag 4 januari 2019 om 07:50
Ik sta gisteravond wat te drinken met een vriend in een cafe. We gaan naar buiten om een sigaret te roken. Komt een cafebezoeker op me af om een sigaret te bietsen. Dus ik zeg prima pak er 1.
Wij raken aan de praat en hebben het over een vrouw die daar het haar date is en er heel aantrekkelijk uitziet. Hij gaat naar binnen.
Sta ik aan de bar om af te rekenen. Begint ie tegen me te praten over zijn ex en hoe lekker ze is. Zegt hij wil je een foto zien? Ik zeg prima. Laat hij dus een foto zien van haar maar ook van haar kut en haar anus en billen waar hij (op de foto) net op heeft lopen slaan.
Dus ik zeg: das allemaal heel leuk enzo maar denk je nou dat je ex het leuk vindt dat je dit aan een wildvreemde laat zien? Waarop hij wat mompelde en toen heb ik gezegd doe maar weg. En heb ikafscheid genomen.
Das toch enorm vrouwonvriendelijk?
Wij raken aan de praat en hebben het over een vrouw die daar het haar date is en er heel aantrekkelijk uitziet. Hij gaat naar binnen.
Sta ik aan de bar om af te rekenen. Begint ie tegen me te praten over zijn ex en hoe lekker ze is. Zegt hij wil je een foto zien? Ik zeg prima. Laat hij dus een foto zien van haar maar ook van haar kut en haar anus en billen waar hij (op de foto) net op heeft lopen slaan.
Dus ik zeg: das allemaal heel leuk enzo maar denk je nou dat je ex het leuk vindt dat je dit aan een wildvreemde laat zien? Waarop hij wat mompelde en toen heb ik gezegd doe maar weg. En heb ikafscheid genomen.
Das toch enorm vrouwonvriendelijk?
vrijdag 4 januari 2019 om 08:13
Ik vind het wel vrouwonvriendelijk.
Heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw met pikante fotos van haar ex vriend loopt te schermen en pochen. Dat overkomt grotendeels vrouwen.
De heer in kwestie ziet zijn ex duidelijk als een object waar geen rekening mee gehouden hoeft te worden.
Anders zou hij niet zo omspringen met fotos van haar intieme delen
vrijdag 4 januari 2019 om 08:35
Ja he, je maakt nog eens wat mee:-)
vrijdag 4 januari 2019 om 08:49
Niets.minnimouse schreef: ↑04-01-2019 08:39Wat hebben die foto’s van zijn ex te maken met de vrouw die op cafe was met haar date?
Vrouwonvriendelijk vind ik het niet. Wel asociaal en een schending van de privacy.
En voor het tweede: klopt.
vrijdag 4 januari 2019 om 09:02
vrijdag 4 januari 2019 om 09:36