waar ben ik mee bezig

06-02-2012 13:51 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon vannacht niet slapen,ik dacht na over al mijn fouten en zie nu toe hoe ik dezelfde fouten weer maak altijd me laten gebruiken door mannen vernederen etc vrouwen doen het ook bij me maar op een andere manier.Ik ben zo chaotisch dat ik mijn huuracceptgiro al een week niet kan vinden ]mijn inschrijvingsbewijs en mijn ov

En dat zou niet uitmaken als ik de regels van het spel volgde ik geef het gratis weg in de hoop ze te binden ben toegankelijk en vriendelijk waar ik alleen maar gezeik mee krijg kan de gozer die me slecht behandelde niet ut mijn hoofd krijgen omdat dit 1 van de velen was.Ik neem me weer voor niet dezelfde fouten te maken maar het gebeurt keer op keer .Ik heb niet veel aan dit

zelfmedelijden dat weet ik al ben ik vandaag niet naar school gegaan en ben ik alleen met mijn fouten... Ik ga gewoon morgen naar school en dan normaal doen en niet meer mannen aanspreken ze uit mijn hoofd zetten etc

maar er zijn meer vrouwen met dit gevoel? Of is dit gewoon puberaal,een fase waar ik doorheen moet ?

het is al bijna 7 jaar hetzelfde dus..

oh Mijn OP is ongeveer hoe ik praat in RL .mensen vragen me meestal of ik ADHD heb .

eigenlijk is de vraag Hoe kan ik mezelf helpen ?

Hebben meer vrouwen dit ?

Is dit tijdelijk ?

Hoe hou ik op met piekeren?

want hierdoor kan ik niet slapen wart dingen net echt bevordert
Met iets wat niet slim is.
Ik vind het een warrig verhaal.
Geen idee of dit een fase is, maar je komt behoorlijk verward over. Trek je het eigenlijk nog wel? Is professionele hulp zoeken misschien een idee? Ik weet het, het is een dooddoener, maar je komt over alsof je het overzicht een beetje kwijt bent en ik weet niet of een forum genoeg is om dat op te lossen.
Dat mannen je gebruiken laat je zelf toe.. Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom je het toelaat? Vind je jezelf niet meer waard? En chaotisch zijn.. tsja daar heb ik ook last van Maar het is wel zo, vind ik, als je niet lekker in je vel zit dan hoeft er maar weinig tegen te zitten om je humeur/gevoel erger te maken. Ik ben het met Liquorice eens, ik zou ook een keertje met iemand gaan praten die je verder kan helpen en je tot andere inzichten kan brengen. Volgens mij ben je jezelf een beetje verloren.. Heel veel succes
quote:ragweed schreef op 06 februari 2012 @ 13:51:

...ik geef het gratis weg.Gewoon de volgende x geld vragen.
DAT IS HET MEEST BELEDIGENDE DAT JE TEGEN IEMAND KUNT ZEGGEN.vind je het leuk om andere mensen te kwetsen terwijl jij veilig achter je computer zit ?
Klinkt alsof je jezelf goed aan het saboteren bent zodat je eindeloos in je slachtofferrol kan blijven hangen.

Mensen kunnen zover bij je gaan als jij het zelf toelaat.

Wees blij dat je je fouten ziet dan kan je er tenminste iets van leren.

Iedereen maakt fouten, wat je eruit haalt heb je zelf in de hand.

Ik vind het idd vrij puberaal overkomen.

Als ik jou was zou ik echt hulp gaan zoeken om uit deze negatieve spiraal te komen.
Wazig verhaal maar goed.
Probeer een beetje orde en regelmaat in je leven te krijgen. Ruim je huis/kamer goed op, koop mappen voor je papieren zodat je je administratie op orde kan houden, en probeer er aan te wennen om dingen als sleutels en ov op een vaste plek op te bergen. Sta s' morgens bijtijds op en ga naar je school of je werk. Eet een beetje verstandig.

Misschien krijg je dan ook weer een beetje rust in je hoofd, en voel je je beter in je vel. Zoek hulp om aan je gevoel van eigenwaarde te werken. Leer in te zien dat je te goed bent om je te laten gebruiken.

Ik weet dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan. Ik wens je veel sterkte!
wazig ? waarom ?
Pak jezelf op, ga ervoor en maak iets van je leven.

Jij bent de enige die het in de hand hebt.
quote:ragweed schreef op 06 februari 2012 @ 14:18:

DAT IS HET MEEST BELEDIGENDE DAT JE TEGEN IEMAND KUNT ZEGGEN.vind je het leuk om andere mensen te kwetsen terwijl jij veilig achter je computer zit ?Tegen wie heb jij het?
quote:cheerlesscard schreef op 06 februari 2012 @ 14:19:

Klinkt alsof je jezelf goed aan het saboteren bent zodat je eindeloos in je slachtofferrol kan blijven hangen.

Mensen kunnen zover bij je gaan als jij het zelf toelaat.

Wees blij dat je je fouten ziet dan kan je er tenminste iets van leren.

Iedereen maakt fouten, wat je eruit haalt heb je zelf in de hand.

Ik vind het idd vrij puberaal overkomen.

Als ik jou was zou ik echt hulp gaan zoeken om uit deze negatieve spiraal te komen.

Mee eens. Herkennen dat je verkeerd bezig bent is het begin! Dat is alleen maar positief. Om jezelf uit dit patroon te kunnen worstelen is echter heel veel moed en wil nodig. Dat kan een lange weg zijn, en is niet eenvoudig. Durf jezelf een betere tijd te gunnen dan dit. Durf jezelf ook daarin onder ogen te komen. Durf nee te leren zeggen tegen mensen die je pijn doen, om maar een paar voorbeelden te noemen. En, als je er niet alleen uitkomt, dúrf ook die hulp te zoeken om je in het proces te laten ondersteunen.

Sterkte!
tegen pietjebel
Nou, ik denk dat TO in ieder geval kan beginnen met gewoon elke ochtend uit dr bedje te komen en gewoon naar school gaat.
ja nevelingetje lekker simpel wordt jij uitgelachen of bespot op school maar je hebt idd gelijk angst is een slechte raadgever

en zoa;ls ik al zei heb ik de hele nacht niet geslapen
Ik denk dat dit jouw persoonlijkheid is.

Je zou door cursussen, professionele hulp en meer doorzettingsvermogen meer over jezelf kunnen leren en er iets van kunnen maken.

Het is heel simpel. Je baalt van je gedrag. Doe er iets aan.
Je komt wazig over omdat je geen correcte zinnen maakt en van de hak op de tak springt. Dat is niet erg, maar daardoor is je verhaal lastig te volgen. Ik kan uit je OP wel opmaken dat je je door mannen laat gebruiken, moeite hebt met studeren en je leven nogal chaotisch is, maar wat je precies wilt met je verhaal is een beetje onduidelijk.

Ik zeg het nog maar een keer: probeer structuur te scheppen en zoek daar hulp bij. En blijf niet in je slachtofferrol hangen: je constateert dat iets niet goed loopt, dat is de eerste stap naar verandering.
wat is mijn persoonlijkheid de fouten die ik maak ?

of het zwelgen?

want dan denk ik bij mezelf ok je niet aanstellen blijf ik weer de hele nacht piekeren en een zeur zijn ik probeer het te onderdrukken
oh Mijn OP is ongeveer hoe ik praat in RL .mensen vragen me meestal of ik ADHD heb .

eigenlijk is de vraag Hoe kan ik mezelf helpen ?

Hebben meer vrouwen dit ?

Is dit tijdelijk ?

Hoe hou ik op met piekeren?

want hierdoor kan ik niet slapen wart dingen net echt bevordert
Heb je weleens aan professionele hulp gedacht?
Wat een warrig gedoe!
Nee je stelt je niet aan. Je bent niet gelukkig met hoe je leven verloopt dus is het logisch dat je veel piekert. En het proberen te onderdrukken werkt vaak zelfs averechts, je gaat van jezelf balen en gaat nog meer piekeren. Met gevolg dat je inderdaad warrig kan overkomen, omdat er eenmaal heel veel gebeurd in je hoofd. Wat heb je nodig, verandering. Zoals ik al schreef, dat kun je enkel bereiken als je de moed hebt om jezelf onder ogen te komen en durft zaken aan te pakken. De vragen die je hier stelt, wat er een hele hoop zijn en vragen waar echt niet 123 een antwoord op is, kun je denk ik beter bespreken met een hulpverlener. Wij kunnen niet zien of je bijv. ADHD hebt. Heb je hier al eens over nagedacht?
tijd voor een haarmasker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven