waar ben ik mee bezig
maandag 6 februari 2012 om 13:51
Ik kon vannacht niet slapen,ik dacht na over al mijn fouten en zie nu toe hoe ik dezelfde fouten weer maak altijd me laten gebruiken door mannen vernederen etc vrouwen doen het ook bij me maar op een andere manier.Ik ben zo chaotisch dat ik mijn huuracceptgiro al een week niet kan vinden ]mijn inschrijvingsbewijs en mijn ov
En dat zou niet uitmaken als ik de regels van het spel volgde ik geef het gratis weg in de hoop ze te binden ben toegankelijk en vriendelijk waar ik alleen maar gezeik mee krijg kan de gozer die me slecht behandelde niet ut mijn hoofd krijgen omdat dit 1 van de velen was.Ik neem me weer voor niet dezelfde fouten te maken maar het gebeurt keer op keer .Ik heb niet veel aan dit
zelfmedelijden dat weet ik al ben ik vandaag niet naar school gegaan en ben ik alleen met mijn fouten... Ik ga gewoon morgen naar school en dan normaal doen en niet meer mannen aanspreken ze uit mijn hoofd zetten etc
maar er zijn meer vrouwen met dit gevoel? Of is dit gewoon puberaal,een fase waar ik doorheen moet ?
het is al bijna 7 jaar hetzelfde dus..
oh Mijn OP is ongeveer hoe ik praat in RL .mensen vragen me meestal of ik ADHD heb .
eigenlijk is de vraag Hoe kan ik mezelf helpen ?
Hebben meer vrouwen dit ?
Is dit tijdelijk ?
Hoe hou ik op met piekeren?
want hierdoor kan ik niet slapen wart dingen net echt bevordert
En dat zou niet uitmaken als ik de regels van het spel volgde ik geef het gratis weg in de hoop ze te binden ben toegankelijk en vriendelijk waar ik alleen maar gezeik mee krijg kan de gozer die me slecht behandelde niet ut mijn hoofd krijgen omdat dit 1 van de velen was.Ik neem me weer voor niet dezelfde fouten te maken maar het gebeurt keer op keer .Ik heb niet veel aan dit
zelfmedelijden dat weet ik al ben ik vandaag niet naar school gegaan en ben ik alleen met mijn fouten... Ik ga gewoon morgen naar school en dan normaal doen en niet meer mannen aanspreken ze uit mijn hoofd zetten etc
maar er zijn meer vrouwen met dit gevoel? Of is dit gewoon puberaal,een fase waar ik doorheen moet ?
het is al bijna 7 jaar hetzelfde dus..
oh Mijn OP is ongeveer hoe ik praat in RL .mensen vragen me meestal of ik ADHD heb .
eigenlijk is de vraag Hoe kan ik mezelf helpen ?
Hebben meer vrouwen dit ?
Is dit tijdelijk ?
Hoe hou ik op met piekeren?
want hierdoor kan ik niet slapen wart dingen net echt bevordert