waar is toch mijn ware?
donderdag 18 september 2008 om 09:11
Tja, als je zulke specifieke wensen hebt, wordt de spoeling dun, natuurlijk. En als je zo graag bij de zee wilt wonen, dan trek je toch zelf alvast die kant op? Kun je dat alvast weer van je lijstje strepen
Met mijn ideale partner kan ik leuk kletsen, veel en goed vrijen, samen op de bank een boek lezen, en hij vindt het niet erg dat ik een onregelmatig leven heb en veel vrijheid nodig heb. En die had ik even, en nu niet meer. Maar dat komt wel weer. Of niet, en zo lang ben ik alleen ook erg gelukkig.
Met mijn ideale partner kan ik leuk kletsen, veel en goed vrijen, samen op de bank een boek lezen, en hij vindt het niet erg dat ik een onregelmatig leven heb en veel vrijheid nodig heb. En die had ik even, en nu niet meer. Maar dat komt wel weer. Of niet, en zo lang ben ik alleen ook erg gelukkig.
donderdag 18 september 2008 om 09:20
Behoud de Begeerte
Voor de liefste onbekende
Wat ben ik blij dat ik je nog niet ken
Ik dank de sterren en de maan
dat iedereen die komt en gaat
de diepste sporen achterlaat, behalve jij,
dat jij mijn deuren, dicht of open,
steeds voorbijgelopen bent.
Het is maar goed dat je me niet herkent.
Kussen onder straatlantaarns
en samen dwalen door de regen,
wéér verliefd zijn, wéér verliezen,
bijna sterven van verdriet -
dat hoeft nu allemaal nog niet.
Ik ben nog niet aan ons gehecht.
Ik kijk bepaald niet naar je uit.
Neem de tijd, als je dat wilt.
Wacht een maand, een jaar,
de eeuwigheid en één seconde meer -
maar kom, voor ik mijn ogen sluit.
Ingmar Heytze
Uit: De Standaard der Letteren naar aanleiding van Gedichtendag in Vlaanderen, een inititatief van Poetry International en Behoud de Begeerte.
Voor de liefste onbekende
Wat ben ik blij dat ik je nog niet ken
Ik dank de sterren en de maan
dat iedereen die komt en gaat
de diepste sporen achterlaat, behalve jij,
dat jij mijn deuren, dicht of open,
steeds voorbijgelopen bent.
Het is maar goed dat je me niet herkent.
Kussen onder straatlantaarns
en samen dwalen door de regen,
wéér verliefd zijn, wéér verliezen,
bijna sterven van verdriet -
dat hoeft nu allemaal nog niet.
Ik ben nog niet aan ons gehecht.
Ik kijk bepaald niet naar je uit.
Neem de tijd, als je dat wilt.
Wacht een maand, een jaar,
de eeuwigheid en één seconde meer -
maar kom, voor ik mijn ogen sluit.
Ingmar Heytze
Uit: De Standaard der Letteren naar aanleiding van Gedichtendag in Vlaanderen, een inititatief van Poetry International en Behoud de Begeerte.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 18 september 2008 om 09:32
quote:zeepaardje666 schreef op 18 september 2008 @ 09:02:
Ik zoek hem al mijn hele leven...
Mijn ideale man is lang...(vanaf 1.95mtr)niet te dun maar vooral ook niet dik,is stoer,lief,goed met kinderen,en een beetje dominant(hij moet wel een weerwoord hebben want dat heb ik nodig met mijn ADD.het liefst moet hij in de buurt van de kust wonen want mijn droomwens is om dicht bij de zee te wonen(zoals mijn nickname al doet vermoeden)en ik moet lekker tegen hem aan kunnen kruipen en het gevoel hebben dat hij een veilig plekje is.Heb best wel veel knuffels nodig.
Soms denk ik weleens...hij bestaat niet...niet voor mij...maar toch blijf ik hopen!
Hoe ziet jullie ideale partner eruit?En wat doen jullie om hem te vinden?Ik geloof dat we hetzelfde zoeken haha.. Vergeet niet dat hij ook nog lekker moet kunnen koken!
Ik zoek hem al mijn hele leven...
Mijn ideale man is lang...(vanaf 1.95mtr)niet te dun maar vooral ook niet dik,is stoer,lief,goed met kinderen,en een beetje dominant(hij moet wel een weerwoord hebben want dat heb ik nodig met mijn ADD.het liefst moet hij in de buurt van de kust wonen want mijn droomwens is om dicht bij de zee te wonen(zoals mijn nickname al doet vermoeden)en ik moet lekker tegen hem aan kunnen kruipen en het gevoel hebben dat hij een veilig plekje is.Heb best wel veel knuffels nodig.
Soms denk ik weleens...hij bestaat niet...niet voor mij...maar toch blijf ik hopen!
Hoe ziet jullie ideale partner eruit?En wat doen jullie om hem te vinden?Ik geloof dat we hetzelfde zoeken haha.. Vergeet niet dat hij ook nog lekker moet kunnen koken!
donderdag 18 september 2008 om 09:34
Zo, inderdaad, heb het even nagekeken. 38, getrouwd, 3 kinderen en dan op zoek zijn naar de ware, maar je durft niet te scheiden ookal had je al twijfels op je trouwdag, want je durft niet alleen te blijven. Je bent vást een hele leuke echtgenote of niet? Duidelijk gevalletje van geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Bah. Als je je energie nou eens gebruikt om (vooral) aan jezelf en aan je relatie te werken ipv op zoek te gaan naar een onvindbare man.....
donderdag 18 september 2008 om 09:35
Ik snap je heel goed hoor Zeepaardje, een extra kerel in reserve is nooit weg. Altijd handig als je eerste kerel stuk gaat, of hem smeert.
Ik denk dat zoeken op internet de beste resultaten gaat geven. Op een relatiesite kun je makkelijk selecteren op lengte en karaktereigenschappen. Ga ervoor, meid! Beter mee verlegen, dan om verlegen!
Ik denk dat zoeken op internet de beste resultaten gaat geven. Op een relatiesite kun je makkelijk selecteren op lengte en karaktereigenschappen. Ga ervoor, meid! Beter mee verlegen, dan om verlegen!
donderdag 18 september 2008 om 09:46
donderdag 18 september 2008 om 09:58
Ik snap niet dat je echt een beeld van een ideale man schept. Je komt toch gewoon iemand tegen en die is het? Wat maakt het nou uit hoe lang hij is of welke kleur ogen. Het klikt of het klikt niet. Je voelt je prettig bij iemand of niet. Of ben je nog heel jong, want het klinkt namelijk erg oppervlakkig?