waar is toch mijn ware?

18-09-2008 09:02 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:korenwolf schreef op 18 september 2008 @ 09:22:

[...]

Ik heb net zoiets, maar dan met schoenen.

Dát is het. Vrouwen willen niet zozeer graag veel schoenen hebben, maar ze hopen altijd het ideale paar te vinden. En pas thuis ontdek je dat het weer niet helemaal waar is. Dank Korenwolf, ik begrijp mezelf ineens zoveel beter!
Nou ja zeg, je vertelt idd in een ander topic dat jij en je man 10 jaar schelen, waarom ben je dan bij hem?
Ik zou zeggen, koop een huisje aan zee en verhuis daar met je man en drie kinderen naartoe, dat vergroot je kansen om een zeehengst van ten minste (!) 1.95 meter te ontmoeten (hoewel je misschien niet kan zien hoelang hij is als hij zwemt ).

Wel eerst uitproberen voor je besluit bij je man weg te gaan (geen oude schoenen weggooien enz.).

Veel succes!
Ga in therapie!
Mijn vriend voldoet totaal niet aan het plaatje van de ideale man wat ik in mijn hoofd had, maar ik weet zeker dat ik met niemand anders gelukkiger kan worden dan ik nu met hem ben. Laat dat plaatje los, en kijk gewoon wie er op je pad komt!

Nadat je je relatie met je man hebt beëindigd natuurlijk. Wat ben je voor achterbaks mens dat je nu al een andere vent wilt zoeken terwijl je nog midden in een relatie zit? Eerst de ene netjes afronden, daarna pas aan een andere beginnen. Eerlijk duurt het langst (maar voelt zóveel beter dan dingen stiekem doen!).
Gewoon eens ophouden met de Bouqetreeks te lezen.
Als zo'n man al bestaat, vraag ik me af of hij zit te wachten op een getrouwde vrouw met drie kinderen die haar man bedriegt en zichzelf voor de gek houdt.
The time is now
Ik herken dat Capibara, mijn man voldeed ook niet aan mijn ideaalplaatje, maar o, wat ben ik gelukkig met hem. Blijkbaar klopte mijn ideaalplaatje niet.

Zeepaardje, wat jij doet vind ik het ultieme bedrog.
volgens mij is dit puur als grap bedoelt! iedereen reageert zo serieus. En iedereen heeft toch wel een plaatje in zijn hoofd van, Ja zo is ie hélemaal perfekt. en iedereen weet ik dat die persoon niet bestaat.
Ik heb liever een man die níet zo ideaal is.... lijkt me anders veel te saai

Ik heb 'm overigens al gevonden hoor!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 september 2008 @ 10:43:

Een niet-ideale man is idd snel gevonden.

Ik had ook zo beet!

Ik had ook zo beet!

Ik had ook zo beet!
Wat ik ooit als ideaalplaatje in m'n hoofd had, daar ben ik nu al 2 1/2 jaar errug gelukkig mee..

Belangrijkste is dat ik me totaal bij hem op m'n gemak voel en dat ik hem alles, maar dan ook alles kan vertellen en dat is nog wederzijds ook.

En dat hij een stukkie langer is dan ik, heerlijk breed, mooie donkerbruine lange krullen heeft en een geweldige blik in z'n bruine ogen heeft is alleen maar mooi meegenomen..

Zomaar via internet opgeduikeld.. via een muziekchatsite dan wel.. toen waren er geloof ik nog geen datingsites.. (we chatten al sinds 1999) Beetje The Secret-achtig..

En ik ben blij dat hij niet vooruit kan denken, vergeetachtig en rommelig is.. Totale perfectie zou ik denk heel nerveus van worden.. Nu hebben we af en toe nog een heul klein beetje onbegrip..
quote:yoyo2 schreef op 18 september 2008 @ 10:50:

[...]

Ik had ook zo beet!
quote:yoyo2 schreef op 18 september 2008 @ 10:50:

[...]

Ik had ook zo beet!

Er zijn zeker storinkjes op Vief, want zie in verschillende topics al dubbele (of eigenlijk: vijfdubbele) berichten, en een achtvoudig topic van BGB .

Yoyo had dus al 3 keer beet...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 september 2008 @ 11:12:

Yoyo had dus al 3 keer beet... Shit, dan ga ik het nog druk krijgen ook
Perfect is niemand natuurlijk, gelukkig maar.

Maar als je getrouwd bent, waarom ben je dan op zoek??? Trouwen is wat mij betreft voor het leven. Tenzij het echt echt echt niet meer gaat.
Ik wou eigenlijk heel hard in de lach schieten om dit topic maar eigenlijk is het te treurig voor woorden. Ben benieuwd of TO zich nog laat zien hier...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Meld je aan bij die show van Robert ten Brink, en dan heb je daarna alle vrijheid om te gaan zoeken naar de ideale man. Vervolgens meld je je daar aan, zodat je hulp krijgt bij je zoektocht. Voordeel daarvan is, dat er 8 mannen tot je beschikking staan zodat je nooit met lege handen komt te staan. En we zullen je vast ook nog gaan zien bij uitstel van executie, want dat kan je zomaar allemaal te wachten staan. Ja, echt een droomscenario.
quote:zeepaardje666 schreef op 18 september 2008 @ 09:02:

Ik zoek hem al mijn hele leven...

Mijn ideale man is lang...(vanaf 1.95mtr)niet te dun maar vooral ook niet dik,is stoer,lief,goed met kinderen,en een beetje dominant(hij moet wel een weerwoord hebben want dat heb ik nodig met mijn ADD.het liefst moet hij in de buurt van de kust wonen want mijn droomwens is om dicht bij de zee te wonen(zoals mijn nickname al doet vermoeden)en ik moet lekker tegen hem aan kunnen kruipen en het gevoel hebben dat hij een veilig plekje is.Heb best wel veel knuffels nodig.

Soms denk ik weleens...hij bestaat niet...niet voor mij...maar toch blijf ik hopen!

Hoe ziet jullie ideale partner eruit?En wat doen jullie om hem te vinden?

@Zeepaardje666:

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je beweegredenen niet om dit topic te openen.

Je bent (dus) getrouwd, maar stiekum op zoek?

Je bent getrouwd, maar je bent uitgekeken op hem?

Je bent getrouwd, maar hij wil niet verhuizen naar de kust?

Om antwoord te geven op je vraag, ik heb geen ideaalbeeld van een partner. Gelukkig niet.

Lijkt mij dodelijk vermoeiend om mannen keer op keer te moeten afwijzen, omdat ze niet voldoen aan een of ander achtelijk ingebeeld waanidee....
Deze man moet ook een paal hebben om in te klimmen, wisten jullie dat?

Daarnaast goed voor de kinderen moeten zorgen zodat zij er niet meer voor hoeft te leven.

Meid, ga eens geluk in jezelf zoeken ipv de oplossing van al jouw ellende bij een ander hopen te vinden. Want jij zoekt, en zal op deze wijze nooooit vinden.
mijn droom man is ook lang en lekker gesprierd, niet pezig maar van die mooie ronde spieren, heeft een volle dikke bos haar waar ik lekker mee kan kroelen nauwelijks haar op zijn lijf want daar houd ik niet van, heeft humor, heeft een goed onderbouwd weer woord, is lief maar wel stoer, sociaal maar t liefst bij mij enz enz enz

ik heb een man hij is lief, maar wel een beetje dik, spieren daar werkt hij niet aan, zijn kruin schijnt door en hij is 1,70.... hij heeft wel weinig lichaamsbeharing en hij is grappig dat dan weer wel.

en nee als mister perfect morgen langs loopt ga ik hem niet in ruilen!
Ik herinner me nog een aantal van Zeepaardjes topics. Volgens mij kan jij je tijd beter besteden door eens hulp te gaan zoeken.
Die 666 staat niet voor niets achter haar naam...
is stoer,lief,goed met kinderen,en een beetje dominant

Ik geloof niet dat deze eigenschappen in de gewenste verhoudingen te vinden zijn bij een echte stoere man.

Die zal dan toch ook nadelen bezitten zoals: zweetsokken produceren, van voetbal houden in het bijzonder van de derde helft op zaterdag middag en liever daarzijn dan met jou winkelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven