waarom kan ik nu niet zoenen en meer met een ander..

27-04-2010 21:46 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vind dit zo raar van mezelf..ik heb in augustus de relatie met de vader van m,n kinderen verbroken, slechte liefdeloze relatie, ben daarin 3 x vreemdgegaan, dit was voor mij het teken, dit werkt niet..zo moet het niet zijn, door mijn ongelukkigheid deed ik 3 dingen, me volvreten, me arm shoppen of flirten met elke leuke vent die ik tegenkwam..maar dus relatie verbroken door iemand (leuke man/jongen) en niet voor iemand, hij opende zeg maar m,n ogen..dit gescharrel heeft iets meer dan een half jaar geduurd..ik ondertussen al eigen huiis, kids gezien e.d. Maar hij is jong ook in doen en laten, wil zich niet binden had dit nooit verwacht dat het nog zol lang zou duren..veel gebeurd afgelopen periode..kon en wilde me blijkbaar niet steunen..drama,s..maar lang verhaal kort..t,is over nu 3 week stuk geweest, hormonaal van de kaart geweest..(2,5 o was nog nooit geweest!)

Maar had nog spullen hier liggen, heb die bij zijn voordeur afgeleverd..dit weg, nieuwe start..heb een leuke date geregeld voor mij! Belt hij ivm spullen, nou dan breng ik die van jou ook, prima don gebracht..en het was weer zo fijn...hij willde blijven slapen..en vertelde dat dit mijn schuld was met mijn gezeur over een relatie willen..maar heerlijke vrijpartij gehad maar heb hem de deur gewezen..ben er net een beetje overheen..hij wist dat ik date had, waar ik veel zin in had...vrijdag is hij weer geweest nu wel blijven slapen, t,was weer net als in het begin..lief, fijn, lekker, maar nu ik op date met leuke lieve vent zat. sms hij s,nachts..om een lang verhaal weer kort..ik kon altijd wel zoenen en wat nog niet meer met een ander..IK KAN HET NIET MEER..de gedachte aan een ander doet me kokhalzen..WAT IS DIT?? ik was nooit moelijk daarin, is geen schuldgevoel maar het lukt gewoon niet, is dit karma voor al m,n geslet in m,n jeugd/jonge jaren..alleen kan ik het nog maar met hem..die mij ws niet eens wil..hen hem dit ook gezegd..goed voor z,n ego..de lul..wat doet ie met me..

Maar dames hoe kan dit??
En jij bent een moeder?

Sorry hoor maar grow up!
Ik snap er eigenlijk maar de helft van. Wat is nou precies het probleem?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik kan er geen chocola van maken. Je hele verhaal komt warrig over op mij. Misschien ook door het ontbreken van de hoofdletters. Dan het het hak op de tak springen. Sorry
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 27-04-2010 21:54
Reden: typfoutje
% gewijzigd
ja idd een moeder..die na een liefdloze relatie van 7 jaar ook eens weer gelukkig wil worden!
sorry voor warrig, dat ik dit hoofdstuk wil afsluiten en nu voor een relatie wil gaan met iemand die ook mij het geluk schenkt, ik heb zoveel liefde te geven, maar ik kan niet eens meer naar andere mannen kijken..dit is me nog nooit gebeurd..
Alsje van te voren goed had nagedacht wist je dat deze minnaar zich niet aan jou wilde binden. Je hebt zelf alles weggegooid.
Ben je op zoek naar liefde dan?!
Heb mijn best gedaan, maar wat een vaag verhaal.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Maar ga eens gelukkig worden met jezelf en werken aan je zelf, lijkt mij geen overbodige luxe.

En dan later ooit nog eens een relatie, ooit.
quote:ladyMM schreef op 27 april 2010 @ 21:52:

sorry voor warrig, dat ik dit hoofdstuk wil afsluiten en nu voor een relatie wil gaan met iemand die ook mij het geluk schenkt, ik heb zoveel liefde te geven, maar ik kan niet eens meer naar andere mannen kijken..dit is me nog nooit gebeurd..Ik snap het verband even niet. Andere mannen dan wie? Degene met wie je een relatie hebt? Dat hoeft toch ook niet? Of snap ik er nou niks van.
Nee, jij bent lekker bezig...
Wat je wel kunt doen, is alle liefde die je te geven hebt aan je kinderen geven. Uit je OP begrijp ik wel dat het draait om mannen en relaties die je al dan niet hebt, dat is me niet duidelijk.

Je kinderen hebben een scheiding te verwerken gehad, die kunnen jouw volledige aandacht nu best gebruiken. Daarna ben jij weer aan de beurt.
quote:ladyMM schreef op 27 april 2010 @ 21:52:

sorry voor warrig, dat ik dit hoofdstuk wil afsluiten en nu voor een relatie wil gaan met iemand die ook mij het geluk schenkt, ik heb zoveel liefde te geven, maar ik kan niet eens meer naar andere mannen kijken..dit is me nog nooit gebeurd..Dat is toch een duidelijk teken? En iemand die jou het geluk schenkt?? Dat zul je toch echt zelf moeten doen! Geef die liefde die je hebt te geven maar aan je kindje en wordt eerst samen met hem of haar gelukkig. De tijd dat je wel weer naar andere mannen kunt kijken komt wel weer. Succes!
ok, t,was geen minnaar..en was al 2 jaar lang in m,n hoofd bezig de relatie te verbreken..dat doe je niet zomaar met 2 kids..en door hem en niet VOOR hem de stap gezet..wist ook wel dat het ws niet voor altijd zou zijn..maar dat hij zoveel invloed op me heeft..vindt dit onvoorstelbaar..en ik ben nu alleen met m,n 2 kids gelukkiger dan ooit samen met m,n ex..
Van drie keer vreemdgaan knapt geen enkele relatie op, maar goed, dat zul je zelf ook wel weten. Begrijp verder je probleem niet. Die jonge jongen wil geen relatie met je, jij spreekt af met een ander, duikt ondertussen wel nog steeds het bed in met die jonge gozer en nu kun je opeens geen andere kerels meer zoenen ofzo?

Nou ja, wat wil je horen? Dat je stapelverliefd bent op een jochie dat met jou alleen maar sex wil? En daar baal je van?

Ik denk dat er andere zaken in je leven zijn om je drukker over te maken. Succes.
quote:zusenzo schreef op 27 april 2010 @ 21:54:

Maar ga eens gelukkig worden met jezelf en werken aan je zelf, lijkt mij geen overbodige luxe.

En dan later ooit nog eens een relatie, ooit.helemaal mee eens
ikzoumerichtenopjekind(eren)alsikjouwas.liefdevaneenventisnietzaligmakend,dievanjekindwel.en

watisnoufijnerdanalsmoedereenfijnebandmetjekinderentehebbenen

nietelkeeerstedebestekereljenestintrekkenenaanjekinderenvoorstell

en.vervolgensmoetenzeweerdoeizeggentegenzo'nkereldashartstikk

evervelend.richtjeopjezelfengapasmeteenventaandegangalsieietste

biedenheeft.
quote:Kloddertje schreef op 27 april 2010 @ 21:58:

Begrijp verder je probleem niet. Die jonge jongen wil geen relatie met je, jij spreekt af met een ander, duikt ondertussen wel nog steeds het bed in met die jonge gozer en nu kun je opeens geen andere kerels meer zoenen ofzo?

Klinkt alsof je de situatie in elk geval begrijpt. Bedankt voor de samenvatting
Karma naar aanleiding van je geslet in je jonge jaren??

Vraag me oprecht af waar je denkt nu mee bezig te zijn dan..

Je bent moeder, gaat vreemd bij het leven, gaat weg heeft direct een scharrel, dat werkt niet dus hup daar is een andere date en voor je het weer lig je weer met scharrel tussen de lakens...

Tis al eerder gezegd....GROW UP!!!

Je kan wel heel hard roepen dat je na een relatie van 7 jaar nu ook wel eens gelukkig wil worden maar ik denk niet dat je dat gaat bereiken door om de haverklap met een ander te gaan liggen neuken zoenen

Maar goed, das mijn bescheiden mening...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anytime xDoortjex
ben nu ook niet op zoek naar andere man/relatie..maar tja..alleen is ook maar alleen..dus kijken zou toch moeten kunnen..maar dat me dat niet eens lukt..ik ben nog nooit zo ondersteboven geweest van iemand..en heb het ook nog nooit zo fijn als met hem gehad bij tijden dan..hij ook niet..maar bindingangst van zijn kant...ik ging op date ter afleiding voor mij met leuk lief iemand..dat moet toch ook kunnen of dan ontaarde moeder..nee toch kinderen waren bij papa..
SD zegt het wat beter, maar van dattum dus.
quote:ladyMM schreef op 27 april 2010 @ 22:02:

ben nu ook niet op zoek naar andere man/relatie..maar tja..alleen is ook maar alleen..dus kijken zou toch moeten kunnen..maar dat me dat niet eens lukt..ik ben nog nooit zo ondersteboven geweest van iemand..en heb het ook nog nooit zo fijn als met hem gehad bij tijden dan..hij ook niet..maar bindingangst van zijn kant...ik ging op date ter afleiding voor mij met leuk lief iemand..dat moet toch ook kunnen of dan ontaarde moeder..nee toch kinderen waren bij papa..Neem een hond...
tja laat maar, heb in relatie van 7 jaar 3 keer met ander gezoend nooit meer, wel geslet tijdens single bestaan als student..so what..eigen keus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven