Waarom woon je nog niet samen?
dinsdag 11 augustus 2009 om 13:47
Deze vraag krijg ik elke week wel een keer gesteld. Ik ben nu 1,5 jaar samen met mijn vriend we zijn beide in de twintig en beide ook toe aan een serieuze relatie met alles erop en eraan.
Hij werkt fulltime, ik studeer fulltime. Hij heeft een eigen huis, ik ook al is mijn huis wel een stuk kleiner.
Het lijkt wel of het een must is dat je moet gaan samenwonen. Sommigen doen het al na een paar maanden en wij wachten er even mee. Ik wil eerst afstuderen en heb me ook ingeschreven bij de woningbouw voor een eigen huis na mijn studie. Ik hou heel veel van mijn vriend en hij ook van mij maar nu na 1,5 zien we elkaar nog steeds even vaak als in het begin. En dat bevalt eigenlijk wel heel goed zo
. We wonen ook beide in een andere stad.
Nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn die ook nog niet van plan zijn om gaan samen te wonen. Krijgen jullie ook de vraag wanneer het eens gaat gebeuren of valt het mee? Waarom wonen jullie nog niet samen?
Hij werkt fulltime, ik studeer fulltime. Hij heeft een eigen huis, ik ook al is mijn huis wel een stuk kleiner.
Het lijkt wel of het een must is dat je moet gaan samenwonen. Sommigen doen het al na een paar maanden en wij wachten er even mee. Ik wil eerst afstuderen en heb me ook ingeschreven bij de woningbouw voor een eigen huis na mijn studie. Ik hou heel veel van mijn vriend en hij ook van mij maar nu na 1,5 zien we elkaar nog steeds even vaak als in het begin. En dat bevalt eigenlijk wel heel goed zo

Nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn die ook nog niet van plan zijn om gaan samen te wonen. Krijgen jullie ook de vraag wanneer het eens gaat gebeuren of valt het mee? Waarom wonen jullie nog niet samen?

dinsdag 11 augustus 2009 om 14:06