Waarom

15-12-2017 13:02 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Johnny, 50 jaar.Er gebeurde iets vreemds toen ik op vakantie in Rome was.
Ik was toen met 4 medereizigers in Rome, mijn oom Henri, zijn dochter Kristine en haar man Willy, en Anke, een dochter uit Willy's eerste huwelijk.
Op een nacht, na bezoek aan het Vaticaan, gingen we eens iets drinken in een van de vele cafetarias in de buurt van de Via Arcione in Rome.
Daar bestelden we een mojito, en toen kwam het meisje Anke ineens bij me zitten en maande me aan mee te drinken uit hetzelfde glas mojito.
Anke was 26 jaar en had de maand ervoor een nieuwe vriend. Ze gaf me dus een plooirietje en ik moest uit hetzelfde glas meedrinken, we raakten
in een diepgaand gesprek en ik moest zeggen het was tof. De vader die naast haar zat zei toen enkele malen 'breekijzer' tegen haar..
Waarom zei de vader dat eigenlijk ? Vond hij dat Anke de voorkeur moest geven aan haar nieuwe vriend ?
Na de nachtelijke uitstap wandelden we de cafetaria buiten, ik ging terug naar het hotel maar mijn nonkel Henri klampte Anke aan en bleef met
haar achter in die steeg. Hij praatte gedurende een kwartier lang met haar en ik zag dat hij vaak naar mij wees.
De dag erna was Anke 'ziek' en ging ze niet mee op uitstap, en ik zag dat mijn medereizigers me vaak negeerden, en dat gebeurde tot aan het einde van de reis.
Nu, ruim een jaar later heb ik niets meer gehoord van deze mensen, en ze negeren elk contact met me en van Anke hoorde ik niets meer.
Weten jullie wat er hier aan de hand was ? En waarom ze me negeren ?
Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ga snel terug naar je gesloten instelling en haal de namen weg. Dat is privé.
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
15-12-2017 16:14
Henri wilde Anke zelf batsen.
Nonkel Henri.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
15-12-2017 18:24
Nonkel Henri.
Ome Henk ja.
Toscaan schreef:
15-12-2017 13:02
De vader die naast haar zat zei toen enkele malen 'breekijzer' tegen haar..
Waarom zei de vader dat eigenlijk ?
Afbeelding

Was deze man ook daar?
Alle reacties Link kopieren
Zou het volgens jullie kunnen dat Anke iets wou beginnen met me, ondanks dat ze een vriend had ? En dat ze daarom er alles aan deden om me uit haar leven te bannen ? Deze manier van handelen doet nog steeds pijn bij me. Ik ben daarbij gehandicapt, hardhorig en werd door hen altijd al als achterlijk beschouwd. Ik ben mijn ouders en broer al jaren kwijt en leef eenzaam. Het is daarom dat ik bij jullie om raad vraag, want ik kan ze niet uit mijn hoofd vergeten.
Toscaan schreef:
15-12-2017 20:46
Zou het volgens jullie kunnen dat Anke iets wou beginnen met me, ondanks dat ze een vriend had ? En dat ze daarom er alles aan deden om me uit haar leven te bannen ? Deze manier van handelen doet nog steeds pijn bij me. Ik ben daarbij gehandicapt, hardhorig en werd door hen altijd al als achterlijk beschouwd. Ik ben mijn ouders en broer al jaren kwijt en leef eenzaam. Het is daarom dat ik bij jullie om raad vraag, want ik kan ze niet uit mijn hoofd vergeten.
nee natuurlijk niet
anke heeft een ernstige besmettelijke aandoening, de rest van de familie is inmiddels resistent maar een ieder die met haar praat krijgt spontaan pukkels en zwarte ledenmaten. Deze worden necrotisch en moeten door een arts met een breekijzer van de romp worden gewrikt. snap je nu waarom nonkel breekijzer zei?
Sciocco schreef:
15-12-2017 14:31
Hey, je hebt je knots niet verwerkt in dit bericht! Gaat het wel goed met je? :whip:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het plooirietje deed je de das om. Ze dachten dat je Anke wil boombatsen, een rietje is een voorteken snap dat dan :idee:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er al dingen onderling spelen, wat ook over jou gaat, aangezien je ook zegt dat je gebroken hebt met je broers en ouders.
Dat gehang van Anke bij jou was het vooe hun duidelijk dat ze moesten kappen met jou.
Mag ik weten wat voor handicap je precies hebt?
Alle reacties Link kopieren
Bordorood schreef:
15-12-2017 22:33
Ik denk dat er al dingen onderling spelen, wat ook over jou gaat, aangezien je ook zegt dat je gebroken hebt met je broers en ouders.
Dat gehang van Anke bij jou was het vooe hun duidelijk dat ze moesten kappen met jou.
Mag ik weten wat voor handicap je precies hebt?
Ik ben halfdoof en deels autistisch.
Alle reacties Link kopieren
Sciocco schreef:
15-12-2017 14:31
Hey, je hebt je knots niet verwerkt in dit bericht! Gaat het wel goed met je? :whip:
Het ging niet goed nee. Ik had de ramen open laten staan en die koude wind gierde door het huis. Zo koud dat ik in de ochtend toen ik voor de spiegel stond schrok van wat ik zag. Goed, nog steeds een dikke Hema worst, maar niet de stormram die ik gewend ben. Ik denk dat ik die nare ervaring meegenomen heb gedurende de dag en dat je dit ook in mijn bijdragen op dit forum terug zag.
Inmiddels de ramen dicht gedaan, alles weer op prima temperatuur en ik kan je verzekeren dat ik weer de beer van een vent ben zoals ze dames me kennen. Met een tanker die op oorlogssterkte is en op ramkoers ligt voor een geweldig weekend.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Anke een spelletje met je speelde om haar familie op de kast te krijgen. Dat is duidelijk gelukt. Wel heel egoïstisch van haar want jij zit er mee.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Toscaan schreef:
15-12-2017 22:47
Ik ben halfdoof en deels autistisch.
Ik denk dat je dan signalen gemist hebt, want het moet een reden hebben dat ze afstandelijk deden. Misschien jou gedrag, iets wat je herhaaldelijk doet en zelf niet doorhebt? En willen ze jou niet erop aanspreken, omdat ze zien dat er misschien toch geen verandering in komt? Of om jou niet te kwetsen?
Of misschien Anke die jou 'gebruikte' om reacties uit te lokken bij de familie?
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
16-12-2017 09:27
Het ging niet goed nee. Ik had de ramen open laten staan en die koude wind gierde door het huis. Zo koud dat ik in de ochtend toen ik voor de spiegel stond schrok van wat ik zag. Goed, nog steeds een dikke Hema worst, maar niet de stormram die ik gewend ben. Ik denk dat ik die nare ervaring meegenomen heb gedurende de dag en dat je dit ook in mijn bijdragen op dit forum terug zag.
Inmiddels de ramen dicht gedaan, alles weer op prima temperatuur en ik kan je verzekeren dat ik weer de beer van een vent ben zoals ze dames me kennen. Met een tanker die op oorlogssterkte is en op ramkoers ligt voor een geweldig weekend.
:rofl: ik ben blij dat je weer helemaal oké bent Beertje! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven