Walgen van buurvrouw

maandag 5 mei 2014 om 23:15
Mijn buurvrouw haalt het bloed onder mijn nagels. Ze is een apart type. Wekelijks een andere man, flirten met alle buurmannen. Onnodig vaak bukken en spreiden.
Ik probeer haar te vermijden maar als het mooi weer is dan moet het wel. Ze komt ook op me af huppelen zodra ze me ziet en wil dan doen alsof we close zijn. Vooral als mijn vriend erbij is dan spreid ze extra en moet ze weer bukken en dingen laten vallen. . Hoe los ik mijn walging op want het bederft ondertussen zo wat mijn woonplezier.
Ik probeer haar te vermijden maar als het mooi weer is dan moet het wel. Ze komt ook op me af huppelen zodra ze me ziet en wil dan doen alsof we close zijn. Vooral als mijn vriend erbij is dan spreid ze extra en moet ze weer bukken en dingen laten vallen. . Hoe los ik mijn walging op want het bederft ondertussen zo wat mijn woonplezier.

maandag 5 mei 2014 om 23:27
Sjampa kan je niet tegen haar op gaan bukken en spreiden? Nog voordat ze haar achterste amechtig de lucht in steekt heel snel je eigen achterwerk ervoor gooien?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.