Walgen van buurvrouw

05-05-2014 23:15 126 berichten
Mijn buurvrouw haalt het bloed onder mijn nagels. Ze is een apart type. Wekelijks een andere man, flirten met alle buurmannen. Onnodig vaak bukken en spreiden.

Ik probeer haar te vermijden maar als het mooi weer is dan moet het wel. Ze komt ook op me af huppelen zodra ze me ziet en wil dan doen alsof we close zijn. Vooral als mijn vriend erbij is dan spreid ze extra en moet ze weer bukken en dingen laten vallen. . Hoe los ik mijn walging op want het bederft ondertussen zo wat mijn woonplezier.
Alle reacties Link kopieren
Door haar te negeren.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
U is jaloers?
Ik probeer me heel hard een voorstelling te maken van dat spreiden...

Maar het lukt me niet erg moet ik je zeggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Spreiden?
Door er de humor van in te gaan zien.
Ik snap het spreiden ook niet"?
Nooit een opmerking gemaakt in de trant van, uw derrière ziet er ook vandaag weer stralend uit buurvrouw?
Doe mij die buurvrouw, wat zou ik een lol hebben. Ik zou de hele dag voor het raam zitten te lachen.
Spagaat??
Misschien bedoeld ze sproeien. Dat doen katers ook nog wel es.
Ik heb een beeld van een vrouw die Snow Angels maakt op het gazon

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En ik zou mijn man vragen veel naar buiten te gaan.. Dan heb je geen tv meer nodig.
Oh buurman toch !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als ze pingpong balletjes naar je vriend begint te schieten, dan moet je je zorgen beginnen te maken
Walgen nog wel. Ze doet er toch niemand kwaad mee?

Leven en laten leven.
Is je man wel wat meer tevreden over het uitzicht?

Misschien doet ze wel aan gespreid betalen.
quote:sehnsucht schreef op maandag 05 mei 2014 23:20 Als ze pingpong balletjes naar je vriend begint te schieten, dan moet je je zorgen beginnen te makenOf bananen! :-D
Bukken en spreiden bederft je woonplezier?
quote:Zuigstengel schreef op 05 mei 2014 @ 23:21:

[...]

Of bananen! :-DFair trade
Hahahaha?
Ik zou een brief aan de woningbouw schrijven. Spreiden, wat denkt ze wel, walchelijk !!
Ja en?
quote:Enn schreef op 05 mei 2014 @ 23:20:

Oh buurman toch !Wat doet u nu?
Sjampa kan je niet tegen haar op gaan bukken en spreiden? Nog voordat ze haar achterste amechtig de lucht in steekt heel snel je eigen achterwerk ervoor gooien?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven