Walgen van buurvrouw

05-05-2014 23:15 126 berichten
Mijn buurvrouw haalt het bloed onder mijn nagels. Ze is een apart type. Wekelijks een andere man, flirten met alle buurmannen. Onnodig vaak bukken en spreiden.

Ik probeer haar te vermijden maar als het mooi weer is dan moet het wel. Ze komt ook op me af huppelen zodra ze me ziet en wil dan doen alsof we close zijn. Vooral als mijn vriend erbij is dan spreid ze extra en moet ze weer bukken en dingen laten vallen. . Hoe los ik mijn walging op want het bederft ondertussen zo wat mijn woonplezier.
Bukken, spreiden, bukken, spreiden...heet ze soms Olga Commandeur?
Alle reacties Link kopieren
Is je man dan gecharmeerd van haar?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:geen_inspiratie schreef op 05 mei 2014 @ 23:26:

[...]

Wat doet u nu?

Ja, die scène.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je buurvrouw de hele dag er zo bij staat, kan ik het mij nog voorstellen eerlijk gezegd.

https://encrypted-tbn0.gs ... 8LFTzeWF4YdFC8w5uMHYxDgjE
quote:Ditto schreef op 05 mei 2014 @ 23:28:

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Finally the sun and what do you get, the moooon!
quote:Ditto schreef op 05 mei 2014 @ 23:28:

spreiden!
Lijkt me een hele leuke buurt om te wonen.
Je bent toch weer teruggegaan naar die loser van je of is deze vriend een nieuw exemplaar?
quote:Frizz schreef op 05 mei 2014 @ 23:53:

Lijkt me een hele leuke buurt om te wonen.Mij ook een webcammetje erbij en voor je het weet ben je de mol voorbij!
Gaat dit over dezelfde buurvrouw?

Mijn hoerige buurvrouw.
quote:verliefdopiemand schreef op 05 mei 2014 @ 23:59:

Gaat dit over dezelfde buurvrouw?

Mijn hoerige buurvrouw.Nou, duidelijk. Je hebt maar één optie: verhuizen.
Man o man, wat heb ik net gelachen om sommige reacties. Heerlijk, zo'n topic
Wat zij doet mag niet. Ik zou een klacht indienen bij de gemeente.

Artikel 2:30 Ordeverstoring

Het is verboden in een openbare inrichting gedrag ten toon te spreiden dat aanleiding is tot ordeverstoring dan wel in strijd is met de goede zeden.

Ga in therapie!
Ik zou het juist heel erg grappig vinden! Het zegt meer over je vriend dat hij er helemaal verlekkerd naar gaat staren toch?
Helaas gaat dit waarschijnlijk over mij. Ik heb vreemde buren. Zodra ik de kliko buiten zet en mijn buurman dan net thuiskomt, komt zij meteen aanzetten. Ik ben echt heel onschuldig de kliko aan het buitenzetten! Tja, ik kan er niks aan doen dat ik vergeten ben mijn blouse dicht te knopen! En mijn benen spreiden zich opeens. Toevallig alleen als hij de straat in komt rijden. Pas was ik mijn auto aan het wassen met mijn volle borsten en door het schuim zag je helemaal niks!. Heel effectief! Tepels zijn beter dan zeemlappen! En zij maar denken dat ik het erom doe. Zij staat mij dan aan te kijken alsof ik het voorzien heb op haar goddelijke man.

Dames, bedankt.
quote:catacarax schreef op 06 mei 2014 @ 00:11:

Helaas gaat dit waarschijnlijk over mij. Ik heb vreemde buren. Zodra ik de kliko buiten zet en mijn buurman dan net thuiskomt, komt zij meteen aanzetten. Ik ben echt heel onschuldig de kliko aan het buitenzetten! Tja, ik kan er niks aan doen dat ik vergeten ben mijn blouse dicht te knopen! En mijn benen spreiden zich opeens. Toevallig alleen als hij de straat in komt rijden. Pas was ik mijn auto aan het wassen met mijn volle borsten en door het schuim zag je helemaal niks!. Heel effectief! Tepels zijn beter dan zeemlappen! En zij maar denken dat ik het erom doe. Zij staat mij dan aan te kijken alsof ik het voorzien heb op haar goddelijke man.

Jeetje wat erg voor je om dan hier zo'n topic van je buufie te moeten lezen..

En dan houd ze hier nog netjes hè in dat andere topic noemde ze jou een vieze vieze vieze slet. tsss
quote:blanche778 schreef op 05 mei 2014 @ 23:28:

Als je buurvrouw de hele dag er zo bij staat, kan ik het mij nog voorstellen eerlijk gezegd.

https://encrypted-tbn0.gs ... 8LFTzeWF4YdFC8w5uMHYxDgjE

Dat lijkt me ideaal
Dat spreiden, we komen er niet uit hier thuis. Er zijn inmiddels verschillende poses uitgeprobeerd zowel door mij als door mijn meneer, maar we lopen een beetje vast.

Iemand suggesties?
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2014 @ 23:17:

Ik probeer me heel hard een voorstelling te maken van dat spreiden...

Maar het lukt me niet erg moet ik je zeggen
Wat spreidt je buurvrouw dan? O ik zie een tegenreactie van degene die hier beschreven wordt... Was jij je auto met je tepels? Das verdacht, met billen gaat het echt veel sneller maar dan loop je misschien de buurman mis.
Dat móet wel een fantastische buurt zijn trouwens. Ex die regelmatig agressief voor de deur stond, teveel drinkt, nu geen ex meer is, to die regelmatig opstapt en buitensporig jaloers is, en dan een spreidende buurvrouw die er ook nog tussendoor loopt.
quote:Thordis schreef op 06 mei 2014 @ 00:19:

Dat spreiden, we komen er niet uit hier thuis. Er zijn inmiddels verschillende poses uitgeprobeerd zowel door mij als door mijn meneer, maar we lopen een beetje vast.

Iemand suggesties?Dan doe je het verkeerd. Doe eerst wat stretchoefeningen, dan loop je wat losser en gaat het spreiden ook beter.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven