wanneer bij hem thuis komen?

02-10-2008 23:30 33 berichten
Ik ken nu 2weken een jongen. We hebben in de tussentijd een paar keer afgesproken, gebeld etc. Het loopt tot nu toe goed :D Ik woon nog thuis en hij ook. Tot nu toe hebben we elkaar steeds in de stad gezien (bios, uiteten) maar ik weet nu niks meer te verzinnen..Ik wil aan de ene kant graag bij hem thuis komen maar wanneer zal ik dat vragen? Zal dit nu nog te vroeg zijn? IK wil namelijk hem niet benauwen.

Wat is ongeveer normaal (na paar weken, een maand? )
Misschien kun je hem eerst bij jou thuis vragen en zal hij je vanzelf ook bij hem thuis vragen. En ik weet niet wat normaal is daarin dat zal bij iedereen verschillend zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet eerst nog een tijdje buiten de deur afspreken? Je kent hem net 2 weken. Ergens wat gaan drinken, hapje eten, ga een wandeling maken, etc.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Normaal is volgens mij dat je eerst een ander bij jou uitnodigt.

Niet zozeer dat je jezelf bij een ander op bezoek praat.

Doe maar zoals jij het fijn vind. Luister naar je intuitie en blijf jezelf zou ik zeggen, geen spelletjes of 'hard-to-get spelen e.d.

Gewoon een keer aftasten; met zoiets als "heb je zin om een keer bij me thuis op bezoek te komen?"

Of wil je liever dat hij jou vraagt?
En, je andere topics lezende, lijkt het me voor jou zinvol om een keer met wat anders bezig te zijn dan met relaties.

Kom op zeg, je bent 20. Je hoeft nu toch nog niet de man van je leven te zoeken? Ga eerst gewoon eens leven.
Ja inderdaad, zoals Poezewoes zegt...

Als ik voor mezelf praat hou ik wel van hele trage romantische spanningsopbouwende wegsmeltende voortrajecten. (Vooral als desbetreffende persoon een uniform draagt!)

Wandelen, strand, concerten, cafeetjes hoppen, boottocht... pff er is zoveel te doen.... klinkt beetje muf maar ja met de juiste persoon aan de hand :-)

Actiever: bungyjumpen, iets truttigs als bowlen, poolen, ballonvaren, paardrijden, zwemmen, nog meer uit eten, nog meer flessen wijn, kaarslicht, en diep in zwoele ogen kijken... Gesprekken tot in de morgenstond... Heerlijk hoor, geniet maar van het begin!
Volgens mij doe die jongelui tegenwoordig alles heel snel, 1 dag verkering bij elkaar thuiskomen, half jaar later samenwonen
quote:mika65 schreef op 03 oktober 2008 @ 00:28:

Volgens mij doe die jongelui tegenwoordig alles heel snel, 1 dag verkering bij elkaar thuiskomen, half jaar later samenwonen

wat klink je heerlijk mopperig.

Maar je hebt wel gelijk hoor, dat is wel een beetje de trend geloof ik.

Volgens mij doe die jongelui tegenwoordig alles heel snel, 1 dag verkering bij elkaar thuiskomen, half jaar later samenwonenEen half jaar?! Jeetje, wat lang.

Ik zag het bij de dochter van mijn zus.

Had net verkering zaten ze al hele dagen bij mijn zus op de bank zich te vervelen

Nou ik wist in die tijd wel andere dingen te doen als bij mams op de bank hangen.
Inderdaad ; op de bank zitten is het nieuwe uitgaan
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Echt? Nou, tegen die tijd schop ik die knul de deur uit en zet ik Kitty aan de klusjes. Hier geen bankhangen met een 2 weken nieuw liefje hoor......

Is zeker goedkoop; bij ouders thuis de borrel doen? Mooi dat dat dan van haar zakgeld af gaat.....

Nee, dat was vroeger wel anders

(ik woonde na de 1e avond al samen )
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Aaah daar is dance_girl weer met al haar jongens..
quote:HoiPippiLangkous schreef op 03 oktober 2008 @ 06:53:

[...]

Nee, dat was vroeger wel anders

(ik woonde na de 1e avond al samen )Ik woonde ook na de eerste avond/nacht al zo'n beetje samen met de vader van mijn dochter,maar ik heb er van geleerd hoor dat doe ik nooit meer..
Aaah heerlijk, ik zag hem elke dag, hij belde me gewoon en zei "ben in de buurt! zal ik effe koffie komen drinken?' Ik maakte dan een sprintje naar het koffiezet-apparaat en zette hem een kwartiertje later een heerlijk dampende bak koffie voor zijn neus.

Nee serieus... nóóit getwijfeld aan wel bellen/ niet bellen. En na drie maanden woonde we samen. :-) Zeg gewoon dat je zijn ouders wil ontmoeten ofzo? Is toch niet zo lastig?
Dance-girl, waarom vraag je wat 'ongeveer normaal' is om bij zijn ouders thuis te komen? Ik denk dat het belangrijk is te kijken naar welk gevoel jullie erbij hebben. Wanneer jullie de behoefte hebben elkaar bij jullie ouders thuis te zien dan is dat toch gewoon prima. Nodig hem eerst bij jou thuis uit en kijk wat hij daarvan vindt. Maar eerlijk gezegt moeten jullie het niet als een uitvlucht zien omdat jullie je buitenshuis niet meer kunnen vermaken hoor. Er zijn zoveel leuke dingen te doen! Geniet er gewoon van!
quote:Poezewoes schreef op 03 oktober 2008 @ 01:02:

Echt? Nou, tegen die tijd schop ik die knul de deur uit en zet ik Kitty aan de klusjes. Hier geen bankhangen met een 2 weken nieuw liefje hoor......

Is zeker goedkoop; bij ouders thuis de borrel doen? Mooi dat dat dan van haar zakgeld af gaat.....

Joh poez dat bankhangen is nog maar het begin,daarna komt het bedliggen..

Hele zondagen lang
Jeeeeee wat een probleem!!

Hellup, wat is NORMAAL?!
Er is geen 'normaal'. De ouders van mijn ex ontmoette ik drie dagen na onze eerste date. En was heel gezellig.

Niet al te veel waarde aan hechten en gewoon doen wat je hart je ingeeft. Dus vraag of hij bij jouw thuis wat wil komen drinken als je dat gezellig lijkt!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik zou mezelf niet uitnodigen en er ook niet naar vragen.

Ik zou hem vragen of hij zin heeft om een keer bij jou thuis te komen. Als dit goed bevalt, zal hij, als hij er klaar voor is, jou vast ook bij hem thuis uitnodigen.

Succes!
Ik geloof dat het wel een half jaar geduurd heeft voordat ik bij mijn vriend thuis kwam. Ik wilde eerst zeker weten dat het goed zat, voordat ik zo'n stap nam. Vond dat toch wel wat serieuzer, me voorstellen aan zijn ouders. Zij hadden zelf ook aangegeven dat het niet zo snel hoefde. Maar op een gegeven moment waren ze toch nieuwsgierig en werd ik uitgenodigd om te komen eten.

(Mijn vriend kwam wel al veel sneller bij mij thuis)
Dancegirl, jij opent eerder een topic waarin je zegt dat je er last van hebt dat je maar met één ding bezig bent: jongens. Vervolgens open je nu opníeuw een topic over... jongens...

Zegt dat nu niet nét dat het verstandiger is in je oude topic door te schrijven, en te leren iets minder met jongens bezig te zijn...?
Peas on earth!
Hoe ouder je wordt hoe hoger de drempel ook , denk ik , om je voor te gaan stellen . Ben je 15 en heb je toch geen geld om uit eten te gaan dan is bij elkaar eten helemaal geen drempel maar normaal .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh. Heb net de andere topics gelezen...

Hoe komt het dat jij zo ongelofelijk onzeker bent dance_girl?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven