wanneer bij hem thuis komen?

02-10-2008 23:30 33 berichten
Ik ken nu 2weken een jongen. We hebben in de tussentijd een paar keer afgesproken, gebeld etc. Het loopt tot nu toe goed :D Ik woon nog thuis en hij ook. Tot nu toe hebben we elkaar steeds in de stad gezien (bios, uiteten) maar ik weet nu niks meer te verzinnen..Ik wil aan de ene kant graag bij hem thuis komen maar wanneer zal ik dat vragen? Zal dit nu nog te vroeg zijn? IK wil namelijk hem niet benauwen.

Wat is ongeveer normaal (na paar weken, een maand? )
Alle reacties Link kopieren
Je kent elkaar 2 weken en weet nu al niet wat je samen moet doen?

Waarom wil je zo graag bij hem thuis zijn?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 oktober 2008 @ 00:41:

Inderdaad ; op de bank zitten is het nieuwe uitgaan
Inderdaad, wat is normaal. Het is wat je gevoel je zegt. Er is geen tijd aan verbonden..

Ik kende me lief, toen was het me lief niet eens 2 dagen en hij stond me al te helpen in me nieuwe huisje. Ook toen zag ie me ouders al. 3 dagen nadat we elkaar kenden hadden we wat. 3 weken later, woensdag dus heb ik zijn ouders ontmoet. Heel gezellig en het voelt goed.

Het maakt dus geen ene mallemoer uit. Geniet gewoon !!
Ken je deze jongen net 2 weken? En heb je een relatie, of is het nog gewoon vriendschap?

Is het die jongen die over een half jaar weg gaat? Of is dit weer een ander?
...
jah dit is die jongen die over een hafljaar (waarschijnlijk) weggaat. ik heb nog geen relatie met hem maar we hebben dus al verschillende keren gedate. IK wil het heel rustig aandoen en deze keer ook goed aanpakken. Ik wil hem niet laten gaan omdat hij tot nu toe (in vergeleken met die andere jongens) een leuke, lieve jongen is. Ik wil hem oprecht een kans geven.
Dan zou ik nog maar even wachten met thuis kennis maken. Gezellig samen dingen doen, strandwandeling, winkelen, uit eten etc. en dan zie je wel wat er gebeurd.

Wat moet je thuis doen als je nog niet eens een relatie hebt?

'Hallo, ja ik ben de vriendin van ... ja, niet DE vriendin, maar gewoon een vriendin...' 'Nee, we hebben geen relatie...' Beetje ongemakkelijk lijkt me.
...
quote:superstar_2 schreef op 03 oktober 2008 @ 07:35:

[...]Ik woonde ook na de eerste avond/nacht al zo'n beetje samen met de vader van mijn dochter, maar ik heb er van geleerd hoor dat doe ik nooit meer.. Dat lag niet aan die 1 nacht ijs Suup, dat lag aan die 324 nachten bajes
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven