wanneer is het vreemdgaan
zondag 7 februari 2010 om 17:12
Hallo dames en heren.
Even en vraag:bij welke daden is het bij jullie al vreemdgaan.
Heb zelf met mannen gechat en 1 persoon telefonisch gesproken en daardoor heeft mijn partner de relatie beëindigd en ben er helemaal kapot van. Ik zocht ook geen ander het was puur de aandacht.
Ik hoop op veel reacties!
Misschien helpt het mij om dit verdriet te verwerken op deze manier.
Even en vraag:bij welke daden is het bij jullie al vreemdgaan.
Heb zelf met mannen gechat en 1 persoon telefonisch gesproken en daardoor heeft mijn partner de relatie beëindigd en ben er helemaal kapot van. Ik zocht ook geen ander het was puur de aandacht.
Ik hoop op veel reacties!
Misschien helpt het mij om dit verdriet te verwerken op deze manier.
zondag 7 februari 2010 om 17:16
wat maakt het uit wanneer ik vind dat iets vreemdgaan is? Waar het om gaat is dat jij over de grenzen van je vriend bent gegaan wat voor hem de aanleiding was om de relatie te beëindigen.
Wat je er van kan leren is dat je de volgende keer bij je relatie om de tafel gaat zitten om te bespreken wat de ander en jij acceptabel vind of niet.
Wat je er van kan leren is dat je de volgende keer bij je relatie om de tafel gaat zitten om te bespreken wat de ander en jij acceptabel vind of niet.

zondag 7 februari 2010 om 17:17
Alles waarvan je met elkaar hebt besproken dat het niet "mag" is vreemdgaan.
Heb je met je (ex) partner afgesproken dat bellen en chatten not done is? Dan zou je het als vreemdgaan kunnen bestempelen. Waren het erotische chats? Een erotisch telefoon gesprek?
Als het nooit besproken is dan ligt het wat lastiger. Ik zou het dan persoonlijk niet leuk vinden als mijn partner met een ander erotisch zou chatten en bellen...maar vreemdgaan zou ik het niet willen noemen.
Ik zou er zeker geen relatie om beëindigen...eerder kijken naar de reden achter deze zoektocht naar aandacht.
Heb je met je (ex) partner afgesproken dat bellen en chatten not done is? Dan zou je het als vreemdgaan kunnen bestempelen. Waren het erotische chats? Een erotisch telefoon gesprek?
Als het nooit besproken is dan ligt het wat lastiger. Ik zou het dan persoonlijk niet leuk vinden als mijn partner met een ander erotisch zou chatten en bellen...maar vreemdgaan zou ik het niet willen noemen.
Ik zou er zeker geen relatie om beëindigen...eerder kijken naar de reden achter deze zoektocht naar aandacht.

zondag 7 februari 2010 om 17:20

zondag 7 februari 2010 om 17:26
Chatten met een ander vind ik nog geen vreemdgaan (ligt trouwens wel een beetje aan het onderwerp waar jullie het over gehad hebben....), maar het is wel het beschamen van iemands vertrouwen. Als hij denkt jou nu nooit meer te kunnen vertrouwen, is het uitmaken wel een logische stap (als jullie er niet over willen/kunnen praten).
Everything happens for a reason
zondag 7 februari 2010 om 17:31
Wij wonen niet samen.
Ik heb hem zelf op de chat leren kennen en op en dag stond zijn telefoon uit zonder dat ik wist wat er aan de hand was en kon hem nergens meer vinden. Dus dacht ik, ik ga er weer op in de hoop dat ik hem daar weer tegen kom en was erg verdrietig.
Ik kon hem daar niet vinden maar vond de aandacht van die mannen wel een soort troost. Maar verder wou ik echt niks van die kerels.
Ik heb hem zelf op de chat leren kennen en op en dag stond zijn telefoon uit zonder dat ik wist wat er aan de hand was en kon hem nergens meer vinden. Dus dacht ik, ik ga er weer op in de hoop dat ik hem daar weer tegen kom en was erg verdrietig.
Ik kon hem daar niet vinden maar vond de aandacht van die mannen wel een soort troost. Maar verder wou ik echt niks van die kerels.
zondag 7 februari 2010 om 17:33
quote:emaille schreef op 07 februari 2010 @ 17:18:
Als het achter de rug van je partner om gebeurt en hij het niet mag weten. Dan is het vreemdgaan.
Ik vraag me daarom ook af hoe je partner er achter is gekomen. Deed je het stiekem en is hij er bij toeval achter gekomen? Of heb je het al vrij snel spontaan verteld met het idee dat ie het wel prima vond?
Persoonlijk zou ik, wat jij gedaan hebt, ook zeer pijnlijk vinden. Voor de aandacht? Heb je hem wel eens verteld dat je aandacht te kort komt? Want je partner is toch de eerst aangewezen persoon om aandacht van te krijgen?
Als het achter de rug van je partner om gebeurt en hij het niet mag weten. Dan is het vreemdgaan.
Ik vraag me daarom ook af hoe je partner er achter is gekomen. Deed je het stiekem en is hij er bij toeval achter gekomen? Of heb je het al vrij snel spontaan verteld met het idee dat ie het wel prima vond?
Persoonlijk zou ik, wat jij gedaan hebt, ook zeer pijnlijk vinden. Voor de aandacht? Heb je hem wel eens verteld dat je aandacht te kort komt? Want je partner is toch de eerst aangewezen persoon om aandacht van te krijgen?

zondag 7 februari 2010 om 17:36
Dus TO als ik het goed begrijp wilde jij je vriendje bellen maar die was onbereikbaar en toen ging je in de chatbox kijken of hij er ook was en toen heb je je laten troosten door een andere man?
Rest mij nog steeds de vraag hoe weet je vriend dit, en waarom moet je getroost worden als je vriendje even onbereikbaar is? Er klopt geen hol van dit verhaal zoals het er nu staat.
Rest mij nog steeds de vraag hoe weet je vriend dit, en waarom moet je getroost worden als je vriendje even onbereikbaar is? Er klopt geen hol van dit verhaal zoals het er nu staat.
zondag 7 februari 2010 om 17:38
klik op loepje en klik vervolgens op berichten van amientje, rechtsboven in het scherm. Ik weet niet of ik mag kopiëren vanuit een andere topic. Maar ze heeft al een jaar een serieuze verliefdheid met een ander. Zij heeft een vriend en hij heeft en vriendin. Het is dus een ingewikkelder verhaal dan alleen maar chatten met vreemde mannen voor de aandacht.