wanneer is het vreemdgaan

07-02-2010 17:12 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren.

Even en vraag:bij welke daden is het bij jullie al vreemdgaan.

Heb zelf met mannen gechat en 1 persoon telefonisch gesproken en daardoor heeft mijn partner de relatie beëindigd en ben er helemaal kapot van. Ik zocht ook geen ander het was puur de aandacht.

Ik hoop op veel reacties!

Misschien helpt het mij om dit verdriet te verwerken op deze manier.
Hij is er bij toeval achter gekomen en in de eerst instantie heb ik het ontkent, omdat ik zo bang was van zijn reactie maar daarna heb ik open kaart gespeeld en hij gelooft niet dat het zo is gegaan en dat ik daar met een ander doen op ging.
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:12:

...het was puur de aandacht.Over vreemdgaan valt wat mij betreft dan nog wel te praten (in het uiterste geval). Maar iemand met een aandachtsstoornis is voor mij 100% een no-go.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hallo Berta ik vraag je niet om mij te veroordelen.

en klopt hij heeft een vriendin en we waren verplan om samen verder te gaan maar wanneer mocht god weten.

En als ik hier alleen negatieve dingen moet aanhoren laat maar zitten dan! Klik dan ook niet op deze topic.

dank je
je hebt een relatie met de vader van je kind. Daarnaast ben je al een jaar verliefd op een ander die ook een vriendin heeft. En het is serieus zeg je. Vervolgens krijg je geen kontakt met die ander en ga je online naar hem op zoek. En omdat je verdrietig bent omdat je die ander niet vind ga je chatten met andere mannen. En daar komt je vriend (die de vader van je kind is) achter. Begrijp ik het zo goed?

@amientj, zoek hulp voor je probleem.
Ik voel een Calimero aankomen...
Oei oei, geen kritiek want dan wordt Amientje niet blij.. Alleen positief reageren okee?
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:44:

en klopt hij heeft een vriendin en we waren verplan om samen verder te gaan maar wanneer mocht god weten.

En als ik hier alleen negatieve dingen moet aanhoren laat maar zitten dan! Klik dan ook niet op deze topic.

dank je

Die toon kan wel wat minder; niemand heeft jou iets misdaan hier.

Die scharrel van je is dus een gebonden man?
In mijn relatie zou vreemd gaan betekenen: alles wat je stiekum doet, over zou moeten liegen.
@amientje, ik wil je niet veroordelen. Ik wil alleen het hele verhaal duidelijk hebben. Je probleem is groter dan chatten met vreemde mannen.

Daarom zeg ik ook dat je hulp moet zoeken voor je probleem.
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:44:

dank jeVraag dan niet hier advies maar ga naar de kerk.
quote:Ligeia schreef op 07 februari 2010 @ 17:46:

Ik voel een Calimero aankomen... Die houden we erin.
stiekum is altijd fout, anders deed je het niet stiekum
quote:pomodori wrote on 07 February 2010 @ 17:47:

In mijn relatie zou vreemd gaan betekenen: alles wat je stiekum doet, over zou moeten liegen.Dus als je partner openlijk slettenbakt met een ander, gaat-ie niet vreemd?...
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:12:

Ik hoop op veel reacties!Meid, je wordt op je wenken bediend hier! Dus whats the problemo?
quote:Very Cherry wrote on 07 February 2010 @ 17:48:

[...]

Die houden we erin.Euh ja! Ik had net mijn motto gewijzigd...
quote:Bertha schreef op 07 februari 2010 @ 17:27:

leve het loepje btw
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Voor Bertha .

Met vader van me kind heb ik het al definitief beëindigd. eigenlijk sinds het nieuwe jaar. En deze topic gaat over me scharrel om hem zo te noemen maar gaan al anderhalf jaar met elkaar waarvan de laatste jaar serieus was.
quote:mamalief wrote on 07 February 2010 @ 17:48:

[...]

Vraag dan niet hier advies maar ga naar de kerk.

Dit gaat verkeerd.

Smerige topic-crashers ook altijd...
Dus als ik het goed begrijp heeft je scharrel (die een vriendin heeft) de relatie beëindigd. Begrijp ik het zo goed?

Omdat hij vind dat je vreemd gegaan bent. Wat hij ook doet, hij gaat namelijk met jou vreemd. Dan is je vriend dus iemand zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Terwijl je alleen maar op zoek was naar hem omdat je hem al dagen niet kon bereiken. Het is toch ook niet goed van je vriend dat je hem dagen niet kan bereiken?
dank je wel, nu begrijp je het goed.

dat heb ik hem ook uitgelegd, wat hij nu doet tegen zijn vriendin .

maar hij zegt dat dit om ons gaat en dat hij van mij niet vreemd gaat snap jij het??
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:51:

Voor Bertha .

Met vader van me kind heb ik het al definitief beëindigd. eigenlijk sinds het nieuwe jaar. En deze topic gaat over me scharrel om hem zo te noemen maar gaan al anderhalf jaar met elkaar waarvan de laatste jaar serieus was.Dus terwijl je een relatie had met de vader van je kind had je daarnaast al anderhalf jaar een serieuze scharrel en die heeft het nu uitgemaakt omdat jij zat te chatten met vreemde kerels?
Wat wil je nou eigenlijk, TO?...
Nee ik snap het niet. En ik vind dat een ieder een partner verdient die voor 200% voor je gaat en niet iemand die van 2 walletjes eet. Hij meet met 2 maten. Volgens mij ben je beter af zonder hem.
Gut gut gut...voor de aandacht...wat ZIELIG!

Als mijn vent met andere vrouwen moest chatten, telefoneren om aandacht te hebben schopte ik hem ook de deur uit!
Kan me voorstellen dat je scharrel geen zin heeft in een vrouw die als ze even geen aandacht krijgt van haar vriend, gelijk opzoek gaat naar aandacht van andere mannen. Komt niet zo betrouwbaar over. Maar goed.. aan de andere kant hij is ook niet zo betrouwbaar. Jullie passen wel bij elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven