wanneer is het vreemdgaan
zondag 7 februari 2010 om 17:12
Hallo dames en heren.
Even en vraag:bij welke daden is het bij jullie al vreemdgaan.
Heb zelf met mannen gechat en 1 persoon telefonisch gesproken en daardoor heeft mijn partner de relatie beëindigd en ben er helemaal kapot van. Ik zocht ook geen ander het was puur de aandacht.
Ik hoop op veel reacties!
Misschien helpt het mij om dit verdriet te verwerken op deze manier.
Even en vraag:bij welke daden is het bij jullie al vreemdgaan.
Heb zelf met mannen gechat en 1 persoon telefonisch gesproken en daardoor heeft mijn partner de relatie beëindigd en ben er helemaal kapot van. Ik zocht ook geen ander het was puur de aandacht.
Ik hoop op veel reacties!
Misschien helpt het mij om dit verdriet te verwerken op deze manier.
zondag 7 februari 2010 om 17:39
zondag 7 februari 2010 om 17:40
zondag 7 februari 2010 om 17:44
zondag 7 februari 2010 om 17:46
je hebt een relatie met de vader van je kind. Daarnaast ben je al een jaar verliefd op een ander die ook een vriendin heeft. En het is serieus zeg je. Vervolgens krijg je geen kontakt met die ander en ga je online naar hem op zoek. En omdat je verdrietig bent omdat je die ander niet vind ga je chatten met andere mannen. En daar komt je vriend (die de vader van je kind is) achter. Begrijp ik het zo goed?
@amientj, zoek hulp voor je probleem.
@amientj, zoek hulp voor je probleem.
zondag 7 februari 2010 om 17:46
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:44:
Hallo Berta ik vraag je niet om mij te veroordelen.
en klopt hij heeft een vriendin en we waren verplan om samen verder te gaan maar wanneer mocht god weten.
En als ik hier alleen negatieve dingen moet aanhoren laat maar zitten dan! Klik dan ook niet op deze topic.
dank je
Die toon kan wel wat minder; niemand heeft jou iets misdaan hier.
Die scharrel van je is dus een gebonden man?
en klopt hij heeft een vriendin en we waren verplan om samen verder te gaan maar wanneer mocht god weten.
En als ik hier alleen negatieve dingen moet aanhoren laat maar zitten dan! Klik dan ook niet op deze topic.
dank je
Die toon kan wel wat minder; niemand heeft jou iets misdaan hier.
Die scharrel van je is dus een gebonden man?
zondag 7 februari 2010 om 17:48
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:44:
dank jeVraag dan niet hier advies maar ga naar de kerk.
dank jeVraag dan niet hier advies maar ga naar de kerk.
zondag 7 februari 2010 om 17:57
Dus als ik het goed begrijp heeft je scharrel (die een vriendin heeft) de relatie beëindigd. Begrijp ik het zo goed?
Omdat hij vind dat je vreemd gegaan bent. Wat hij ook doet, hij gaat namelijk met jou vreemd. Dan is je vriend dus iemand zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Terwijl je alleen maar op zoek was naar hem omdat je hem al dagen niet kon bereiken. Het is toch ook niet goed van je vriend dat je hem dagen niet kan bereiken?
Omdat hij vind dat je vreemd gegaan bent. Wat hij ook doet, hij gaat namelijk met jou vreemd. Dan is je vriend dus iemand zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Terwijl je alleen maar op zoek was naar hem omdat je hem al dagen niet kon bereiken. Het is toch ook niet goed van je vriend dat je hem dagen niet kan bereiken?
zondag 7 februari 2010 om 18:10
quote:amientje schreef op 07 februari 2010 @ 17:51:
Voor Bertha .
Met vader van me kind heb ik het al definitief beëindigd. eigenlijk sinds het nieuwe jaar. En deze topic gaat over me scharrel om hem zo te noemen maar gaan al anderhalf jaar met elkaar waarvan de laatste jaar serieus was.Dus terwijl je een relatie had met de vader van je kind had je daarnaast al anderhalf jaar een serieuze scharrel en die heeft het nu uitgemaakt omdat jij zat te chatten met vreemde kerels?
Voor Bertha .
Met vader van me kind heb ik het al definitief beëindigd. eigenlijk sinds het nieuwe jaar. En deze topic gaat over me scharrel om hem zo te noemen maar gaan al anderhalf jaar met elkaar waarvan de laatste jaar serieus was.Dus terwijl je een relatie had met de vader van je kind had je daarnaast al anderhalf jaar een serieuze scharrel en die heeft het nu uitgemaakt omdat jij zat te chatten met vreemde kerels?
zondag 7 februari 2010 om 18:19