Ware liefde?

28-06-2020 01:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden jullie doen.

2 jaar geleden mijn grote liefde ontmoet.
Het is niks geworden. Het was voor ons beide een intense tijd van 8 maanden.
Daarna tijdje geen contsct.. Nu weer sinds aantal maanden contact zo'n 2x per maand gaan we samen uiteten of lunchen, veel kletsen, lachen, praten over t leven.. Hij is en blijft mijn grote liefde. Wie ik ook date wat ik ook doe.. Zoals bij hem voel ik mij bij niemand. Hij luistert naar me, is lief, levelen enorm en de vibe die ik met hem heb het is me nooit eerder overkomen. Het word niet minder. Zelfs als we elkaar een half jaar niet zien..
Hij is gescheiden na 18 jaar huwelijk. Wil voor zijn kinderen geen nieuwe relatie tot ze minimaal op eigen benen kunnen staan. Geen nieuwe vrouw in hun leven. Ze wonen bij hem.
Ik snap hem en zit redelijk op 1 lijn met hem.
Als wij samen zijn voel ik aan alles dat hij exact voelt wat ik ook voel. Heeft hij ook vaker kenbaar gemaakt..
Maar dat hij er niet (meer) aantoe wil geven omwille van zijn idee wat hij heeft over het leven en z'n kinderen. Hij zei alleen nu ook voor 't eerst ik ga geen beloftes doen aan iemand waar ik geen toekomst in zie.
Of de wel hij vind mij niet leuk genoeg. Ik heb best wat date ervaring en ondanks alles heb ik nooit gevoelt dat iemand zo gek op me was(niet uit woorden maar puur uit gevoel)

Ik date rustig verder al die tijd. Maar die gevoelens die ik voor hem had en nog wel heb in mindere mate.. Nee die krijg ik nooit weer. Zou je dan je hele leven alleen moeten blijven of gemogen moeten nemen met "minder" of anders....
Misschien moet je ook niet zoeken naar iets wat hetzelfde voelt. Jij maakt nu van Echte Liefde iets magisch en sprookjesachtigs. In werkelijkheid was het een zo in elkaar opgaan dat er nergens anders meer ruimte voor was, dat werkt alleen als je zou kunnen leven op een onbewoond eiland. Verliefdheid maakt dat je graag bij elkaar wilt zijn, maar in een gezonde relatie is er ook ruimte voor de rest van je leven.
Dit was blijkbaar niet zo’n gezonde relatie en daar zou ik dan ook geen herhaling van zoeken.
Alle reacties Link kopieren
LaverneB schreef:
29-06-2020 12:42
In werkelijkheid was het een zo in elkaar opgaan dat er nergens anders meer ruimte voor was, dat werkt alleen als je zou kunnen leven op een onbewoond eiland.
Ook daar werkt het niet. Zo obsessief met elkaar bezig zijn, klapt altijd. Het is niet vol te houden en aan het einde van de dag zijn het gewoon hormonen en die stoppen uiteindelijk met stromen. Soms na een paar maanden, soms anderhalf jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven