Was mijn advies goed?
woensdag 6 oktober 2021 om 20:28
Een goede vriendin vertelde mij een apart verhaal en vroeg me om advies. Ik heb haar mijn mening gegeven maar vraag me af wat anderen ervan vinden.
Mijn vriendin wil al lang uit elkaar gaan met haar man. Maar door omstandigheden gaat dit niet. Hierdoor zit ze vast in een huwelijk waarin ze niet gelukkig is.
Nu heeft ze via internet contact met een man gekregen. Het was niet via een datingsite maar via een forum zegt ze.
Het contact begon gewoon vriendschappelijk. Beiden waren niet op zoek naar een relatie. Inmiddels hebben ze al lange tijd contact met elkaar en dat voelt heel goed. Inmiddels is het duidelijk dat er echt wel een klik is en zijn beiden op het punt dat ze elkaar eigenlijk zouden willen zien. Om te weten of die klik er ook in het echt is. De man heeft het erg afgehouden omdat zij eigenlijk geen vrijgezel is. Maar ze vinden elkaar in ieder geval online echt leuk. De man zou haar nu eigenlijk ook graag willen zien.
Mijn vriendin twijfelt of ze dit wel moet doen omdat ze nog niet gescheiden is en dit ook niet zomaar gebeurd is. Ook geeft de man aan dat hij erg zenuwachtig is omdat zij niet vrijgezel is. Dat hij daarom liever bij hem thuis af zou spreken ipv openbaar. Omdat hij zich thuis fijner voelt. hij zegt zeLf dat hij apart is hierin.
Mijn vriendin vindt dit geen fijn idee en weet niet zo goed wat hiervan te denken. Ze vindt hem best een nerdy type en kan zich voorstellen dat hij echt heeL erg zenuwachtig is. Hij zegt zelf dat hij geen womanizer is.
Ik heb het advies gegeven afstand van die man te nemen. Maar wat vinden jullie nu van dit verhaal?
Mijn vriendin wil al lang uit elkaar gaan met haar man. Maar door omstandigheden gaat dit niet. Hierdoor zit ze vast in een huwelijk waarin ze niet gelukkig is.
Nu heeft ze via internet contact met een man gekregen. Het was niet via een datingsite maar via een forum zegt ze.
Het contact begon gewoon vriendschappelijk. Beiden waren niet op zoek naar een relatie. Inmiddels hebben ze al lange tijd contact met elkaar en dat voelt heel goed. Inmiddels is het duidelijk dat er echt wel een klik is en zijn beiden op het punt dat ze elkaar eigenlijk zouden willen zien. Om te weten of die klik er ook in het echt is. De man heeft het erg afgehouden omdat zij eigenlijk geen vrijgezel is. Maar ze vinden elkaar in ieder geval online echt leuk. De man zou haar nu eigenlijk ook graag willen zien.
Mijn vriendin twijfelt of ze dit wel moet doen omdat ze nog niet gescheiden is en dit ook niet zomaar gebeurd is. Ook geeft de man aan dat hij erg zenuwachtig is omdat zij niet vrijgezel is. Dat hij daarom liever bij hem thuis af zou spreken ipv openbaar. Omdat hij zich thuis fijner voelt. hij zegt zeLf dat hij apart is hierin.
Mijn vriendin vindt dit geen fijn idee en weet niet zo goed wat hiervan te denken. Ze vindt hem best een nerdy type en kan zich voorstellen dat hij echt heeL erg zenuwachtig is. Hij zegt zelf dat hij geen womanizer is.
Ik heb het advies gegeven afstand van die man te nemen. Maar wat vinden jullie nu van dit verhaal?
woensdag 6 oktober 2021 om 20:37
Ik stem op beide.blijfgewoonbianca schreef: ↑06-10-2021 20:34Ik twijfel nog of ik je vriendin hersenloos vind of gemeen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 6 oktober 2021 om 20:46
Ik vraag me dan altijd af waarom je zou willen scheiden maar het niet kan. Wellicht financiën maar dan nog, heel apart.
Maar ik vind je advies goed. Want als je toch niet kan scheiden, waarom dan deze man onderzoeken? Dan heb je straks een soort permanente affaire want je kan nog steeds niet scheiden en das gewoon vragen om heel veel gezeik.
Maar ik vind je advies goed. Want als je toch niet kan scheiden, waarom dan deze man onderzoeken? Dan heb je straks een soort permanente affaire want je kan nog steeds niet scheiden en das gewoon vragen om heel veel gezeik.
woensdag 6 oktober 2021 om 20:48
Ik vind het maar een apart verhaal. Ook dat hij het liefst thuis wil afspreken. Ik denk dat dat niet zomaar is. Maar zij twijfelt en denkt dat hij oprecht heel erg zenuwachtig is. Dat hij een beetje een apart type is en niet zo veel aandacht van vrouwen krijgt. Maar ze vindt het geen fijn idee bij hem thuis af te spreken.
woensdag 6 oktober 2021 om 20:53
Je durft niet, bedoel je ?Summerlove4567 schreef: ↑06-10-2021 20:48Ik vind het maar een apart verhaal. Ook dat hij het liefst thuis wil afspreken. Ik denk dat dat niet zomaar is. Maar zij twijfelt en denkt dat hij oprecht heel erg zenuwachtig is. Dat hij een beetje een apart type is en niet zo veel aandacht van vrouwen krijgt. Maar ze vindt het geen fijn idee bij hem thuis af te spreken.
Tsja,…je zou zomaar besprongen kunnen worden natuurlijk . En misbruikt in al je gaten.
Je hebt al een aparte man. Waarom zou je dan ook nog een apart type minnaar nemen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 oktober 2021 om 20:56
woensdag 6 oktober 2021 om 21:04
woensdag 6 oktober 2021 om 21:20
Kan me niet helemaal redenen bedenken waarom die scheiding nog niet doorgezet kan worden. Klinkt alsof beide klaar zijn met elkaar. Ik zou eerst scheiden, dan pas rommelen met een ander. Verder klinkt het alsof iemand het ene gat met het andere wil vullen. Volstrekt niet alleen kan zijn, en het liefst van het ene in het andere gespreide bedje zou willen duiken.