Wat denken jullie
woensdag 8 mei 2019 om 18:08
Dat je nog moet vragen of gedrag normaal is. Je vindt zijn gedrag niet leuk....dan is het toch al klaar?Lolake schreef: ↑08-05-2019 16:39Als ik wanhopig ben dan zou ik hem telkens bellen en toch willen afspreken.
Ik vraag hier juist of zijn gedrag normaal is en/of ik beter contact kan stop zetten. Want vind hem raar in zijn communicatie.
En nu is het zelf zo dat zijn telefoon heel de dag uitgeschakeld is. En pas volgende dag in avond staat zijn telefoon terug aan.
donderdag 9 mei 2019 om 07:21
Wat is er niet normaal aan...
Die man is blijkbaar niet de hele dag met zn telefoon bezig, misschien heeft hij een leven?
Of heeft hij ook nog andere dingen aan zijn hoofd?
En waarschijnlijk heeft hij ook niet helemaal door dat TO er mee zit dat ie niet 24-7 met zijn mobiel bezig is.
(TO blijkbaar wel maar dat is niet zijn probleem)
TO get a life.
Ik ben vast vreselijk ouderwets maar ik zie niet in wat er mis is met niet de hele dag met je mobiel bezig te zijn, en ook nog een leven te hebben.
donderdag 9 mei 2019 om 08:08
Hij hoeft van mij niet de hele dag met z'n telefoon bezig te zijn, maar als je een relatie met iemand wil dan zou je op z'n minst interessantere gesprekken kunnen voeren dan 'alles goed met je. Met mij alles goed. Wat ben je aan het doen. Oké daag'.
En als je elkaar dan eindelijk gaat ontmoeten dan is het ook raar om dat af te zeggen 'omdat het regent'.
Die man spoort niet, maar TO ook niet. Ze is geobsedeerd door een vent die geen enkele interesse in haar heeft.
donderdag 9 mei 2019 om 08:16
Dat is waar...Trotter schreef: ↑09-05-2019 08:08Hij hoeft van mij niet de hele dag met z'n telefoon bezig te zijn, maar als je een relatie met iemand wil dan zou je op z'n minst interessantere gesprekken kunnen voeren dan 'alles goed met je. Met mij alles goed. Wat ben je aan het doen. Oké daag'.
En als je elkaar dan eindelijk gaat ontmoeten dan is het ook raar om dat af te zeggen 'omdat het regent'.
Die man spoort niet, maar TO ook niet. Ze is geobsedeerd door een vent die geen enkele interesse in haar heeft.
Ik snap dan overigens niet zo goed waarom TO bezig blijft met een man die weinig moeite voor haar doet.
En ergens snap ik het ook weer wel, ik heb ook een keer iemand niet los kunnen laten die niet goed voor me was en waar ik niet blij van werd.
(Uiteindelijk kreeg ik dat gelukkig door)
TO ik snap dat je graag samen wil zijn met iemand, maar ik denk dat je deze man beter los kunt laten want hij doet weinig moeite voor je, dat wil je toch niet?
Je bent meer waard hoor...
Lekker laten gaan.