Wat denken jullie
woensdag 8 mei 2019 om 08:16
Waarom wachten op iemand die z'n beloftes niet nakomt?Lolake schreef: ↑08-05-2019 07:57Ja zal afwachten tot we elkaar ontmoeten en dan zien hoe het verder gaat. Hij stuurde mij ook af en toe een sms om 00.30. uur dat hij mij wilt bellen maar dat ik zeker wel aan het slapen ben. En dat hij de volgende dag belt maar dan belt hij niet. Waarom beloftes maken als je die niet nakomt
woensdag 8 mei 2019 om 08:21
Neem afstand van die man en bespaar hem jouw gezeur gezever en gezeik.Lolake schreef: ↑08-05-2019 07:57Ja zal afwachten tot we elkaar ontmoeten en dan zien hoe het verder gaat. Hij stuurde mij ook af en toe een sms om 00.30. uur dat hij mij wilt bellen maar dat ik zeker wel aan het slapen ben. En dat hij de volgende dag belt maar dan belt hij niet. Waarom beloftes maken als je die niet nakomt
Zo'n man heeft misschien een leven?
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Waarom lijk je zo onzeker over iemand die je nauwelijks kent?
Wat heb je te verliezen als het met deze man niet gaat zoals je hoopt?
Dat overleef je heus wel.
Adem in adem uit.
woensdag 8 mei 2019 om 08:25
woensdag 8 mei 2019 om 08:28
Dit is precies wat ik dacht...arme man!
Als je een introverte lieverd te pakken hebt, gaan die er niet komen.
woensdag 8 mei 2019 om 08:41
Ik denk dat jij heel erg een relatie wil en zolang iemand die worst voor houdt, maakt het jou niet zo veel uit dat je hem eigenlijk niet kent, dat hij irritant doet en zijn afspraken niet na komt. In zo iemand zou ik geen tijd steken maar jij blijkbaar wel. Hoe zie je een relatie voor je dan?
Ik denk dat jij zo de OP weer weg haalt dus waarom zouden wij de moeite nemen om te reageren?
Ik denk dat jij zo de OP weer weg haalt dus waarom zouden wij de moeite nemen om te reageren?
viva-amber wijzigde dit bericht op 08-05-2019 08:42
14.83% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 8 mei 2019 om 08:46
Het zou ook gewoon een totaal gebrek aan persoonlijkheid kunnen zijn. Hoe sta je daar tegenover?
https://youtu.be/r3lvGUkNzXY
https://youtu.be/r3lvGUkNzXY
woensdag 8 mei 2019 om 08:52
Nou, ik vind dat de romantiek en passie van jouw woorden afspat, TO. Als jullie elkaars soulmate niet zijn dan weet ik het ook niet meer. Dit is echt een match made in heaven.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
woensdag 8 mei 2019 om 09:08
Of geen van beiden en jij bent een citroeneter die in sprookjes gelooft?
Mijn advies: kijk eerst naar jezelf ipv te oordelen over anderen.
Heeft meer zin want jezelf kun je veranderen, een ander niet.
Anyway ik geloof niet dat mijn woorden aankomen dus ik ben waarschijnlijk mijn tijd aan het verspillen hier...
woensdag 8 mei 2019 om 09:28
Zou kunnen maar jij geeft aan hem irritant te vinden en hebt hem aangegeven dat zijn gedrag moet veranderen (wie ben jij om dat te zeggen?!!). Als ik hem was, was ik al lang klaar geweest met jou.
Daarnaast hebben jullie helemaal geen raakvlakken want gesprekken duren maar 2 min. Wat idd jouw aandeel hierin? Bel je hem wel eens? Stel je hem bijv. ook vragen?
woensdag 8 mei 2019 om 09:49
Mijn hemel zeg. Waarom heb je contact met die jongen als je nu al aan hem ergert en hem probeert te veranderen? Het hoeft niet hè. Het verbaast me eigenlijk dat die jongen nog contact met jou wil. Je klinkt helemaal niet vriendelijk.
En een date afzeggen omdat het op zaterdag regende
. De jeugd van tegenwoordig
.
En een date afzeggen omdat het op zaterdag regende
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan