Wat denken jullie

08-05-2019 07:19 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet genoeg
anoniem_373625 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 16:40
98.23% gewijzigd
Lolake schreef:
08-05-2019 07:57
Ja zal afwachten tot we elkaar ontmoeten en dan zien hoe het verder gaat. Hij stuurde mij ook af en toe een sms om 00.30. uur dat hij mij wilt bellen maar dat ik zeker wel aan het slapen ben. En dat hij de volgende dag belt maar dan belt hij niet. Waarom beloftes maken als je die niet nakomt
Waarom wachten op iemand die z'n beloftes niet nakomt?
ga je al je reacties weer weghalen zo???
Lolake schreef:
08-05-2019 07:57
Ja zal afwachten tot we elkaar ontmoeten en dan zien hoe het verder gaat. Hij stuurde mij ook af en toe een sms om 00.30. uur dat hij mij wilt bellen maar dat ik zeker wel aan het slapen ben. En dat hij de volgende dag belt maar dan belt hij niet. Waarom beloftes maken als je die niet nakomt
Neem afstand van die man en bespaar hem jouw gezeur gezever en gezeik.
Zo'n man heeft misschien een leven?
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Waarom lijk je zo onzeker over iemand die je nauwelijks kent?
Wat heb je te verliezen als het met deze man niet gaat zoals je hoopt?
Dat overleef je heus wel.
Adem in adem uit.
BabyGroot schreef:
08-05-2019 08:06
Ik vind niet dat jij kan bepalen wat hij moet doen.
Meer ga ik niet zeggen, want je gaat straks toch al je posts verwijderen zoals altijd.
:kneel:
Jullie zijn allebei raar, ik denk dat je het een kans moet geven
Loepen....
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
JollyRider schreef:
08-05-2019 07:43
Hij moet diepe zinvolle gesprekken doen? Arme man
Dit is precies wat ik dacht...arme man!
Als je een introverte lieverd te pakken hebt, gaan die er niet komen. :-D
Ik zou hem ten huwelijk vragen, dan snapt hij wel dat het echt serieus moet.
Waarom zoek je niet iemand waaraan je je niet ergert? Of is hij de laatste vrijgezel?
Ik denk dat jij heel erg een relatie wil en zolang iemand die worst voor houdt, maakt het jou niet zo veel uit dat je hem eigenlijk niet kent, dat hij irritant doet en zijn afspraken niet na komt. In zo iemand zou ik geen tijd steken maar jij blijkbaar wel. Hoe zie je een relatie voor je dan?

Ik denk dat jij zo de OP weer weg haalt dus waarom zouden wij de moeite nemen om te reageren?
viva-amber wijzigde dit bericht op 08-05-2019 08:42
14.83% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Afgaande op de OP kan ik me niet voorstellen dat je zelf een begenadigd conversationalist bent.

Waarom zo lang wachten met afspreken? Zoek iemand die wat meer beschikbaar is om naar de film te gaan of zo. Hoef je ook niet te praten.
Ok ik ga wachten tot ik hem heb ontmoet. En dan zien we wel verder hoe het afloopt.
Ja dacht het ook misschien verlegen type of introvert.
Het zou ook gewoon een totaal gebrek aan persoonlijkheid kunnen zijn. Hoe sta je daar tegenover?

https://youtu.be/r3lvGUkNzXY
Lolake schreef:
08-05-2019 08:42

of een enorme losert
Je schrijft als de 9- en 10-jarigen uit mijn dochters klas :-|

Verder lijkt het me duidelijk. Je vindt hem niet leuk, dus zoek iemand anders. Slotje?
Je hebt nog niet eens een relatie maar je legt hem al wel allerlei verwachtingen op? Zal nog leuk worden als jullie verkering krijgen.
We used to be friends...
Nou, ik vind dat de romantiek en passie van jouw woorden afspat, TO. Als jullie elkaars soulmate niet zijn dan weet ik het ook niet meer. Dit is echt een match made in heaven.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
als hier geen liefdesbaby uit komt, dan weet ik het ook niet meer.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
zimi schreef:
08-05-2019 08:16
Waarom wachten op iemand die z'n beloftes niet nakomt?

Ja soms denk ik kap ermee. En soms denk ik wacht tot je hem hebt ontmoet. Daarom dat ik hier vraag aan jullie wat beste te doen.
Ik zou in ieder geval zelf een zo passieve en afwachtende houding aannemen als maar menselijk mogelijk is. Oh wacht dat doe je al.
Denk je zelf dat dit het ultieme Disney sprookje wordt?
We used to be friends...
Lolake schreef:
Ok ik ga wachten tot ik hem heb ontmoet. En dan zien we wel verder hoe het afloopt.
Of geen van beiden en jij bent een citroeneter die in sprookjes gelooft?
Mijn advies: kijk eerst naar jezelf ipv te oordelen over anderen.
Heeft meer zin want jezelf kun je veranderen, een ander niet.

Anyway ik geloof niet dat mijn woorden aankomen dus ik ben waarschijnlijk mijn tijd aan het verspillen hier...
Hoe oud ben jij, TO?
Lolake schreef:
Zou kunnen maar jij geeft aan hem irritant te vinden en hebt hem aangegeven dat zijn gedrag moet veranderen (wie ben jij om dat te zeggen?!!). Als ik hem was, was ik al lang klaar geweest met jou.

Daarnaast hebben jullie helemaal geen raakvlakken want gesprekken duren maar 2 min. Wat idd jouw aandeel hierin? Bel je hem wel eens? Stel je hem bijv. ook vragen?
https://www.youtube.com/watch?v=iDNtqy0zjJA
Mijn hemel zeg. Waarom heb je contact met die jongen als je nu al aan hem ergert en hem probeert te veranderen? Het hoeft niet hè. Het verbaast me eigenlijk dat die jongen nog contact met jou wil. Je klinkt helemaal niet vriendelijk.

En een date afzeggen omdat het op zaterdag regende :facepalm: . De jeugd van tegenwoordig :-( .
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven