Wat denken jullie

08-05-2019 07:19 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet genoeg
anoniem_373625 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 16:40
98.23% gewijzigd
grenada schreef:
08-05-2019 08:54
als hier geen liefdesbaby uit komt, dan weet ik het ook niet meer.
:HA:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Phoebe-returns schreef:
08-05-2019 07:52
:biggrin:
Serieuze gesprekken willen maar wouden schrijven ipv wilden.
Wouden zijn bossen TO...

Sorry, flauw...
Van Dale neemt naast wilden ook wouden op; Van Dale noemt bovendien nog de informele vormen wouen en wouwen.

Veel mensen hebben geleerd dat wouden 'fout' is. 'Wouden zijn bossen!' was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen om erin te stampen dat alleen wilden juist zou zijn. Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal. In de spreektaal is wou(w)en heel gebruikelijk.
een man zonder inhoud kan echt wel zo zijn voordelen hebben
S-Meds schreef:
08-05-2019 10:07
een man zonder inhoud kan echt wel zo zijn voordelen hebben
Uiteindelijk is het toch de verpakking die er echt toe doet.
Leuke gesprekken hebben wil nog niets zeggen.

Ik heb het beide meegemaakt. Dat ze niet veel zeggen en sommige weer wel.
Eerst week bellen en whatsappen super tof. In het echt geen klik, ook niet bij de 2e date. Of ze zijn totaal anders in echt.

Met andere woorden. Het wil niets zeggen of je nu al veel belt of diepzinnig gesprekken voert. Het is wel gezelliger, dat wel.

Dus ik zou zeggen. Date zo snel mogelijk en klets tijdens het daten!
Borgia schreef:
08-05-2019 09:49
En een date afzeggen omdat het op zaterdag regende :facepalm: . De jeugd van tegenwoordig :-( .

Hoe oud TO is durft ze niet te zeggen, maar die man is al 32. Dan behoor je toch echt niet meer tot de jeugd.
Ik vind dit echt heel bijzonder.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen TO?

Je geeft aan dat jullie skypen en dat hij soms ook (moet) bellen.
Maar als hij belt dan is het maar 2 minuten?

Wat doen jullie dan tijdens het skypen? :sarcastic:
Cybersexen? :biggrin:
We used to be friends...
Ik zou hem heel duidelijk (bij voorkeur schriftelijk) wijzen op de punten die hij moet verbeteren wil hij een serieuze relatie met jou hebben.
Mensen mensen mensen het is toch overduidelijk dat er bij beiden sprake is van een of andere beperking?

Niks mis mee, maar de reacties zijn zo serieus ...
saymyname- schreef:
08-05-2019 11:12
Mensen mensen mensen het is toch overduidelijk dat er bij beiden sprake is van een of andere beperking?

Niks mis mee, maar de reacties zijn zo serieus ...
Dit is geen oordeel wil je zeggen?
Volgens mij is er overigens geen psychiater in de wereld die op basis van een paar berichtjes op een openbaar forum een diagnose kan stellen...
Jij wel blijkbaar. :applause:
CourtneyTT schreef:
08-05-2019 10:56
Cybersexen? :biggrin:
Waarom dan ook nog een diepzinnig gesprek willen? ;-D

Je kan nou eenmaal niet alles willen :O
Al cybersexend een diepzinnig gesprek? ;-D
Denk dat TO daar naar op zoek is.
Ladida schreef:
08-05-2019 10:48
Ik vind dit echt heel bijzonder.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen TO?

Je geeft aan dat jullie skypen en dat hij soms ook (moet) bellen.
Maar als hij belt dan is het maar 2 minuten?

Wat doen jullie dan tijdens het skypen? :sarcastic:

Elkaar leren kennen via datingsite.
Als we met elkaar skypen en dat is twee keer gebeurd. Dan doet hij camera aan en ik ook. Tijdens de 2 minuten zegt hij alles goed met je. Ik zeg ja met mij alles goed. En dan zegt hij wat ben je aan het doen en wat heb je vandaag gedaan. En dan beeindigt hij gesprek en zegt hij daag.
We hebben wel telefonisch contact maar dat is meestal sms berichten sturen. En die sms berichten is meestal hetzelfde alles goed met jou. Soms ontvangt hij mijn sms berichten een dag later omdat zijn gsm uit staat. Want ik krijg pas een dag later een afleveringsrapport.
En drie keer gebeurd dat hij zegt dat hij gaat bellen maar dan belt hij niet.
Phoebe-returns schreef:
08-05-2019 11:26
Volgens mij is er overigens geen psychiater in de wereld die op basis van een paar berichtjes op een openbaar forum een diagnose kan stellen...

Haha nee ik zeg toch niet welke beperking :D ik bedoel alleen, het is allemaal zulk schattig geneuzel (hij vraagt 'hoe gaat het?' en zegt na twee minuten 'daag'. En: we hebben de date verzet omdat het regende). Biologisch is de man 32 maar geestelijk denk ik niet (met nadruk op denk ik, dus geen diagnose)

Trouwens veel ervaring met mensen met een geestelijke achterstand in mijn werk dus ik herken de schrijfstijl en situatie. Maar goed, het is wat ik denk

On topic: TO spreek lekker met deze meneer af, en kijk dan verder. Sommige mensen zijn anders in het echt :)
saymyname- schreef:
08-05-2019 12:58
Haha nee ik zeg toch niet welke beperking :D ik bedoel alleen, het is allemaal zulk schattig geneuzel (hij vraagt 'hoe gaat het?' en zegt na twee minuten 'daag'. En: we hebben de date verzet omdat het regende). Biologisch is de man 32 maar geestelijk denk ik niet (met nadruk op denk ik, dus geen diagnose)

Trouwens veel ervaring met mensen met een geestelijke achterstand in mijn werk dus ik herken de schrijfstijl en situatie. Maar goed, het is wat ik denk

On topic: TO spreek lekker met deze meneer af, en kijk dan verder. Sommige mensen zijn anders in het echt :)
Ik ben het wel met je eens Saymyname.
TO en date komen beide wat 'anders' over vind ik.

Ze moeten inderdaad gewoon een keertje afspreken!
Phoebe-returns schreef:
08-05-2019 11:26
Ze stelt geen diagnose hè. Ik dacht zelf ook in die richting. En het is wel relevant voor het inschatten van deze situatie.
Ik hoop dat die man veel te oud is voor jou, je klinkt niet ouder dan 15.
Hoe kan je met iemand een serieuze relatie willen wanneer jullie elkaar nooit gezien hebben. En hij moet veranderen???
Je zegt dat hij niet spraakzaam genoeg is maar breng jij het gesprek op gang? Jij wil diepgaande gesprekken maar hoe probeer jij die op gang te trekken? Of zegje ook niets?
Hadewychh schreef:
08-05-2019 16:18
Ik hoop dat die man veel te oud is voor jou, je klinkt niet ouder dan 15.
Hoe kan je met iemand een serieuze relatie willen wanneer jullie elkaar nooit gezien hebben. En hij moet veranderen???

Ja hij moet veranderen. Zeggen dat hij gaat bellen maar belt niet. Dat is liegen en belofte niet nakomen. Is al drie keer gebeurt.
En dan express om 00 uur 30 of 01 uur 00 nacht een sms sturen ik wil je bellen maar je zult nu zeker aan het slapen zijn. Hij weet dat ik vroeg slaap vanwege werk. Heb dat al gezegd tegen hem. Maar toch express een sms sturen om 00 uur 30 of ik slaap of niet en dat hij mij wilt bellen.
Hadewychh schreef:
08-05-2019 16:20
Je zegt dat hij niet spraakzaam genoeg is maar breng jij het gesprek op gang? Jij wil diepgaande gesprekken maar hoe probeer jij die op gang te trekken? Of zegje ook niets?
Hij sluit het gesprek af na 2 minuten. En zegt dan daag. Dus ik kan moeilijk tegen hem zeggen ik wil langer met je praten.
Wat is er zo leuk aan die man? Is het de laatste vrijgezel op aarde ofzo, dat je je zo wanhopig aan hem vastklampt?
Trotter schreef:
08-05-2019 16:32
Wat is er zo leuk aan die man? Is het de laatste vrijgezel op aarde ofzo, dat je je zo wanhopig aan hem vastklampt?

Als ik wanhopig ben dan zou ik hem telkens bellen en toch willen afspreken.
Ik vraag hier juist of zijn gedrag normaal is en/of ik beter contact kan stop zetten. Want vind hem raar in zijn communicatie.
En nu is het zelf zo dat zijn telefoon heel de dag uitgeschakeld is. En pas volgende dag in avond staat zijn telefoon terug aan.
Lolake schreef:
08-05-2019 16:39
Als ik wanhopig ben dan zou ik hem telkens bellen en toch willen afspreken.
Ik vraag hier juist of zijn gedrag normaal is en/of ik beter contact kan stop zetten. Want vind hem raar in zijn communicatie.
En nu is het zelf zo dat zijn telefoon heel de dag uitgeschakeld is. En pas volgende dag in avond staat zijn telefoon terug aan.

Nee, zijn gedrag is niet normaal (maar jouw gedrag ook niet), dus je kunt het contact beter stoppen. Er zijn genoeg leukere mannen, die wel willen afspreken en bellen.
saymyname- schreef:
08-05-2019 12:58

:flag:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven